• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Vandaag: 5 jarig bestaan GR!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit verdient een felicitatie. Van Harte gefeliciteerd en bedankt! Heb veel geleerd en gelezen en heel af en toe een reactie. Maar fijn zo een site met verschillende doelen vind ik. Info vinden van sommige dvp's, misstanden, info over privehuizen/sexclubs over heel Nederland en bij de buurlanden. Kortom een goeie site voor wandelaars maar ook voor de professionele dvp's die het werk wel leuk vinden. Kortom bedankt en van harte gefeliciteerd! Op naar de volgende jubileum. Oh ja ik ben een leek in sites etc. maar is het een idee om oude berichten, Diever niet meer toedoen, te verwijderen. Persoonlijk vind ik het storend en neemt denk ik onnodig ruimte in beslag. En dan bedoel ik oude berichten van langer dan 3 jaar ofzo. Het is maar een idee. Dank voor een ieder die deze mooie site mogelijk maakt!
Na 3 jaar gratis lidmaatschap nog steeds geen review? Wat jammer!!

Terug
Bovenaan Onderaan