Recensie Vanessa, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maratly

Vaste klant
114
07/07/22
56
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/i-am-your-baby-i-want-to-suck-your-dick.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Had hier al eens een paar keer over de weken iets naar gestuurd, en een paar verschillende dames met verschillende nummers hadden reeds geantwoord.
Inclusief verschillende manieren van communicatie.
Degene die vandaag antwoorde gaf me wel een "die ga ik eens face to face ontmoeten".
Dus met alle opties open daar langs geweest, (in een niet berucht adres in antwerpen btw.)
Sta ik daar ter plaatse doet er een jufrouw open die zeker de moeite was, desondanks duidelijk niet de dame van de foto's, maar bon.
Naar eigen zeggen wordt ze volgende week 24, en dat kan wel eens goed kloppen.
Ze spreekt vloeiend amerikaans engels en blijft tot september in antwerpen.

Ik had via whatsapp 15 minuutjes voor 50 voorgesteld.
Ging ze mee akkoord.

Zonder bij te betalen;
Tongzoenen,
Pijpen zonder
Anaal mocht zelfs ook in de prijs.

Dat allemaal terzijde, ze gaf met haar sociaal karakter ook nog een goeie sfeer tijdens de date.
Qua locatie ontvangt ze in een chique hotelletje met leuke kamers dat volgens hun site iets boven de 500 per week vraagt.
Dus geen stal dat je moet verwachten ofzo.

Vijf duimen omhoog. Die ziet mij nog elk weekend terug zolang ze in Belgie is.
 
Is denk dat het moeilijk is om ermee af te spreken met Sofia&Vanessa .als je afspreekt ermee moet je 30 minuten voor afgesproken terug sms sturen maar dan reageert ze maar na 2 uur of zoiets .gelezen in review
 
Bwa bij mij reageerde ze beide direct en kon gelijk afspreken. Toen de 1 stuurde dat ze op Straat 10 ontvangt zei ik dat ik teveel mensen daar ken en had afgezegd, toen stuurde ik naar de andere meisje…. Afgesproken om langs te komen… ze ontvangt paar huizen verder dan haar "vriendin" dus ook maar afgezegd.


Maar ik weet dat het niet lang zal duren daar want de omwonende zullen het snel doorhebben en ze zijn niet vies om de ordediensten te contacteren
 
Neem aan dat uw afspraak niet met Vanessa zelf was aangezien ze niet de dame van de foto's was. Iemand ervaring met Vanessa zelf? Lijkt ze op de foto's van Redlights? Ze zou in de straat op nr 17 zou ontvangen, dus geen hotel neem ik aan.
 

Had hier al eens een paar keer over de weken iets naar gestuurd, en een paar verschillende dames met verschillende nummers hadden reeds geantwoord.
Inclusief verschillende manieren van communicatie.
Degene die vandaag antwoorde gaf me wel een "die ga ik eens face to face ontmoeten".
Dus met alle opties open daar langs geweest, (in een niet berucht adres in antwerpen btw.)
Sta ik daar ter plaatse doet er een jufrouw open die zeker de moeite was, desondanks duidelijk niet de dame van de foto's, maar bon.
Naar eigen zeggen wordt ze volgende week 24, en dat kan wel eens goed kloppen.
Ze spreekt vloeiend amerikaans engels en blijft tot september in antwerpen.

Ik had via whatsapp 15 minuutjes voor 50 voorgesteld.
Ging ze mee akkoord.

Zonder bij te betalen;
Tongzoenen,
Pijpen zonder
Anaal mocht zelfs ook in de prijs.

Dat allemaal terzijde, ze gaf met haar sociaal karakter ook nog een goeie sfeer tijdens de date.
Qua locatie ontvangt ze in een chique hotelletje met leuke kamers dat volgens hun site iets boven de 500 per week vraagt.
Dus geen stal dat je moet verwachten ofzo.

Vijf duimen omhoog. Die ziet mij nog elk weekend terug zolang ze in Belgie is.

Had hier al eens een paar keer over de weken iets naar gestuurd, en een paar verschillende dames met verschillende nummers hadden reeds geantwoord.
Inclusief verschillende manieren van communicatie.
Degene die vandaag antwoorde gaf me wel een "die ga ik eens face to face ontmoeten".
Dus met alle opties open daar langs geweest, (in een niet berucht adres in antwerpen btw.)
Sta ik daar ter plaatse doet er een jufrouw open die zeker de moeite was, desondanks duidelijk niet de dame van de foto's, maar bon.
Naar eigen zeggen wordt ze volgende week 24, en dat kan wel eens goed kloppen.
Ze spreekt vloeiend amerikaans engels en blijft tot september in antwerpen.

Ik had via whatsapp 15 minuutjes voor 50 voorgesteld.
Ging ze mee akkoord.

Zonder bij te betalen;
Tongzoenen,
Pijpen zonder
Anaal mocht zelfs ook in de prijs.

Dat allemaal terzijde, ze gaf met haar sociaal karakter ook nog een goeie sfeer tijdens de date.
Qua locatie ontvangt ze in een chique hotelletje met leuke kamers dat volgens hun site iets boven de 500 per week vraagt.
Dus geen stal dat je moet verwachten ofzo.

Vijf duimen omhoog. Die ziet mij nog elk weekend terug zolang ze in Belgie is.

Was het Sofía die je hebt gehad?
 
Was het Sofía die je hebt gehad?
ah daarzie, yes indeed.
Tweede keertje langsgeweest voor een vluggertje, en moest haar weer tegenhouden voor ze hem er in stak zonder condoom.
Met c in haar kontje beeindigt
 
Vanessa heeft me vanavond ondanks een afspraak waarvoor ik op tijd was laten staan. Geen idee dus hoe goed ze is. Nog geen reactie of verklaring gekregen. Gelukkig woon ik letterlijk om de hoek dus geen kost.
 
Semi hotel. Appartementen die je kan huren

Ze stuurde achteraf nog als verklaring 'I was not ok". Ze was 20 minuten voor de afspraak nog wel ok.
 
Laatst bewerkt:
Vanessa heeft me vanavond ondanks een afspraak waarvoor ik op tijd was laten staan. Geen idee dus hoe goed ze is. Nog geen reactie of verklaring gekregen. Gelukkig woon ik letterlijk om de hoek dus geen kost.
Dat is wel groot probleem ik moet 1uur45 min rijden naar Antwerpen en ik ging ze een bezoekje brengen maar ja ik zal het ñiet doen voor het die hierboven beschreven word Bedankt
 
Ik ben ook wel geïnteresseerd maar het is voor mij wel ver rijden. Kunnen jullie mij vertellen of ze dichtbij het centraal station ontvangt , dan kan ik er gewoon met de trein naartoe.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan