Vanessa, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

charlie

Newbie
Forumpionier
24
23/07/21
9
2
Dag iedereen. Ik ben redelijk nieuw in het wereldje en ben meer een lezer.
Misschien had ik gewoon pech vandaag en heeft een ander misschien al geluk gehad met haar.
Maar dit moet ik toch melden.
Het gaat over volgende dame:

Ik had deze avond met haar om 20u30 afgesproken. Ik woon een heel eind van Antwerpen en heb toch een dik uur moeten rijden.
Ik kwam toe op het afgesproken adres om 20u26 en stuurde haar een berichtje dat ik er was.
Na een 5 min had ik nog geen reactie gekregen, dus ik stuurde haar opnieuw een berichtje.
Om 20u37 kreeg ik dan een berichtje terug met enkel "hi".
Dus ik stuur opnieuw een berichtje waar ik opnieuw geen reactie op kreeg.
Na een 15 min te wachten stuur ik haar dat ik niet langer meer zal blijven wachten. Opnieuw, geen reactie.
Na 20 min ben ik dan maar doorgegaan en haar via whatsapp ook nog een bericht gestuurd dat ik haar zou rapporteren op RL.
Wat ze ook gelezen heeft, maar opnieuw, geen reactie.

Ik had nog een andere dame op het oog, waar ik dan mee kunnen afspreken heb, maar dit was ook geldverspilling uiteindelijk.
 
Hey,@charlie ik ben al verschillende keren bij Vanessa geweest toen ze nog in het SKW werkte en ook enkele keren privee.


Misschien had ik meer geluk omdat ze mij al kende.

Het is inderdaad een zeer verstrooide meid.

Dus ik denk dat je echt pech hebt gehad, want ik kan er alleen maar positief over zijn
 
Zoals ik al zei, ik ben nog maar nieuw in het wereldje.
Ik heb nog maar met een handvol dames afgesproken.
Het was al elke keer wel iets. Maar dit was het toppunt.
Ik heb al geen zin meer in heel dat gedoe.
 
Heb er ook al aan gedacht.
Maar, 1. het is wel een eind rijden telkens, 2. ik ben niet zo voor de snelle wip (of kan je daar voor langer afspreken ook?) 3. ik ben momenteel misschien nog wat te schuchter om daar rond te lopen.