Vanessa, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

charlie

Newbie
Forumpionier
24
23/07/21
9
2
Dag iedereen. Ik ben redelijk nieuw in het wereldje en ben meer een lezer.
Misschien had ik gewoon pech vandaag en heeft een ander misschien al geluk gehad met haar.
Maar dit moet ik toch melden.
Het gaat over volgende dame:

Ik had deze avond met haar om 20u30 afgesproken. Ik woon een heel eind van Antwerpen en heb toch een dik uur moeten rijden.
Ik kwam toe op het afgesproken adres om 20u26 en stuurde haar een berichtje dat ik er was.
Na een 5 min had ik nog geen reactie gekregen, dus ik stuurde haar opnieuw een berichtje.
Om 20u37 kreeg ik dan een berichtje terug met enkel "hi".
Dus ik stuur opnieuw een berichtje waar ik opnieuw geen reactie op kreeg.
Na een 15 min te wachten stuur ik haar dat ik niet langer meer zal blijven wachten. Opnieuw, geen reactie.
Na 20 min ben ik dan maar doorgegaan en haar via whatsapp ook nog een bericht gestuurd dat ik haar zou rapporteren op RL.
Wat ze ook gelezen heeft, maar opnieuw, geen reactie.

Ik had nog een andere dame op het oog, waar ik dan mee kunnen afspreken heb, maar dit was ook geldverspilling uiteindelijk.
 
Hey,@charlie ik ben al verschillende keren bij Vanessa geweest toen ze nog in het SKW werkte en ook enkele keren privee.


Misschien had ik meer geluk omdat ze mij al kende.

Het is inderdaad een zeer verstrooide meid.

Dus ik denk dat je echt pech hebt gehad, want ik kan er alleen maar positief over zijn
 
Zoals ik al zei, ik ben nog maar nieuw in het wereldje.
Ik heb nog maar met een handvol dames afgesproken.
Het was al elke keer wel iets. Maar dit was het toppunt.
Ik heb al geen zin meer in heel dat gedoe.
 
Heb er ook al aan gedacht.
Maar, 1. het is wel een eind rijden telkens, 2. ik ben niet zo voor de snelle wip (of kan je daar voor langer afspreken ook?) 3. ik ben momenteel misschien nog wat te schuchter om daar rond te lopen.
 
ik ben momenteel misschien nog wat te schuchter om daar rond te lopen.
Charlie..ik heb het al vaker gezegd tegen nieuwelingen/beginners.........De eerste keer is vergelijkbaar..als de eerste dag naar de kleuterschool gaan.....niet leuk...janken..... daarna wil je elke dag...en kun je niet van de blokkendoos afblijven. ?
 
Misschien eens naar een club gaan waar meerdere dames zich voorstellen altijd prijs ?
De allereerste keer was in Kiya, te Gent.
Na het voorstellen en douche was er 15min voorbij. Daarna wat voorspel en kussen enzo. Dan na 10min sex wilde ze al stoppen omdat ze geen uur wilde neuken (ik was nog niet klaargekomen). Begon ze over dat haar andere klanten niet zo moeilijk klaarkomen, they are easier. Gingen we douchen (dacht dat we gewoon ff gingen afkoelen), begon ze dan haar kleren aan te doen. Ik zei dat we nog 25min hadden. Zij zei van niet. Ik zei vraag het aan je bazin. Kwam ze terug. Yes we have 20 more minutes. Maar ze wilde niet meer neuken en stelde voor om een ander meisje te kiezen. Maar daar had ik geen zin in, dan maar laten afwerken met een handjob. Ze had een pracht van een lichaam, maar daar ga ik ook niet meer terug alleszins. Haar naam was Vicky, maar het is niet de Vicky die nu op de site staat.
 
De allereerste keer was in Kiya, te Gent.
Na het voorstellen en douche was er 15min voorbij. Daarna wat voorspel en kussen enzo. Dan na 10min sex wilde ze al stoppen omdat ze geen uur wilde neuken (ik was nog niet klaargekomen). Begon ze over dat haar andere klanten niet zo moeilijk klaarkomen, they are easier. Gingen we douchen (dacht dat we gewoon ff gingen afkoelen), begon ze dan haar kleren aan te doen. Ik zei dat we nog 25min hadden. Zij zei van niet. Ik zei vraag het aan je bazin. Kwam ze terug. Yes we have 20 more minutes. Maar ze wilde niet meer neuken en stelde voor om een ander meisje te kiezen. Maar daar had ik geen zin in, dan maar laten afwerken met een handjob. Ze had een pracht van een lichaam, maar daar ga ik ook niet meer terug alleszins. Haar naam was Vicky, maar het is niet de Vicky die nu op de site staat.
Mam man man wat een goed karakter heb jij niet ,ooit komt dit wel eens goed ?? heb je nog nooit gehoord dat je op je strepen moet staan ,het leger moeten ze terug invoeren ?⛺
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan