Recensie Vanessa, Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hotmanof40

Newbie
5
22/08/22
3
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/massage-vanessa.html
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze morgen bij Vanessa geweest in Stevoort
Wat een klasse dame…. Mooie locatie en discreet in een rustige buurt
Gekozen voor de tantra / striptease massage van een uur
Zalig om zo een maandag ochtend te beginnen!
Wat een lichaam, wat een verschijning
Massage was hemels! Gouden handjes … body to body zeer zwoel en heet… met af en toe flinke plagerijen!
Ze kijkt je stout in de ogen als ze je aftrekt !
Wat geil… ben ook stevig klaar gekomen
Hier ga ik zeker nog terug
Ze is echt een vol uur met je bezig!
Een aanrader!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze morgen bij Vanessa geweest in Stevoort
Wat een klasse dame…. Mooie locatie en discreet in een rustige buurt
Gekozen voor de tantra / striptease massage van een uur
Zalig om zo een maandag ochtend te beginnen!
Wat een lichaam, wat een verschijning
Massage was hemels! Gouden handjes … body to body zeer zwoel en heet… met af en toe flinke plagerijen!
Ze kijkt je stout in de ogen als ze je aftrekt !
Wat geil… ben ook stevig klaar gekomen
Hier ga ik zeker nog terug
Ze is echt een vol uur met je bezig!
Een aanrader!!!
Klinkt goed, hoe heb je contact gelegd met haar? En vanaf hoelaat is ze beschikbaar?.
€175 is wel niet weinig maar ze ziet er wel knap uit.
 
Dat is een andere Vanessa … deze spreekt Nederlands en is van Stevoort! Goed kijken zou ik zeggen en dan reageren
Het topic van de zogezegde andere Vanessa is dezelfde Vanessa als de deze hier. Is ook van Stevoort en adverteerd dat ze in Hasselt onvangt!!! En als je het niet moest weten Stevoort is een deelgemeente van Hasselt. Ik ben er zelf geweest en heb ook in dat topic gereageerd. https://www.girlsreview.nl/threads/vanessa-hasselt.10149
 
Laatst bewerkt:
Ik kan de bovenstaande reacties enkel maar beamen. Vanessa masseerde vroeger nog in Center42 en is toen op haar eigen begonnen. Vroeger al goud waard en vandaag nog steeds.
Is een Vlaamse dus praat perfect Nederlands en als je twijfelt, zou ik zeggen, probeer het eens. Beklagen zal je het niet.
 
Aangezien ik geen ervaring topic met een recensietopic samenvoeg:
 
Op deze druilerige woensdag ben ik bij Vanessa in Stevoort geweest. Na het maken van een afspraak kreeg ik het adres en ging ik op pad. Haar huisje is gelegen in een rustige wijk, op het einde van een doodlopende straat.

We hadden afgesproken dat ik me als buurman voordeed die aanbelde met de vraag of ik koffie mocht lenen. Vanessa speelde het spel goed mee, daagde me uit en nam me mee naar boven waar ik me mocht uitkleden en op mijn buik mocht gaan liggen. Even later kwam zij binnen en ontdeed zich van haar prachtige rode jurk. Ze had er niets onder aan: wauw! Mooie borsten, kaal poesje.

Ze begon met de massage, ging al snel over naar body to body. De olie was heerlijk warm, haar borsten zalig zacht. Nadien mocht ik me omdraaien en had ze al wat aandacht voor mijn soldaat. "Die is goed geladen" zei ze ... en dat was ook zo. Heel warme olie op mijn eikel gaf me een opstoot: geweldig. Nadien ging ze verder met de massage, kroop ze op mij, draaide zich om zodat ik een uitzicht kreeg op haar prachtige poes. Ze keek in de spiegel naast ons en greep mijn pik vast. Ze trok er één keer aan: het gaf een schokgolf. Ze gleed opnieuw naar beneden, ging achter me staan maar ik smeekte om een ontlading: tot twee keer toe warme olie op het koppeke om dan op mijn vraag hard te rukken: ik ben een sletje fluisterde ze, terwijl ze me geil aankeek. Enkele ogenblikken later kwam ik hard schreeuwend klaar.

Vanessa, het was zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig. Tot snel.

Ter info: voor een geweldige massage betaalde ik 100 €
 
Heb al veel recensies gepost , maar sommige worden verwijderd ... dus hou ik mijn commentaar voor mezelf .... andere posten hier leugens , ik ken canesaa al jaren , wat sommige schrijven is niks can waR . Hou het normaal en met respect aub
 
Terug
Bovenaan Onderaan