Recensie Vanessa (Ita), Aken, Antoniusstraße 29a 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Stamgast
738
05/01/23
1.351
66
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Sinds een maand of 4 zit de Italiaanse (zegt ze zelf) Vanessa op #29a, links van de deur.
Ze was me al vaker opgevallen, maar het kwam steeds net niet uit. Deze avond had ik echter mazzel.

Vanessa is vandaag nog 22 jaartjes jong, maar morgen zal ze 23 zijn. Kerstkindje dus.
Girl Next Door type, slank meisje, 170cm, 55kg, B cup, mooie blanke huid, halflange donkere haren en… zeer sexy billen… 😍 😍 😍.
Ze spreekt redelijk goed Engels, maar misverstanden zijn zeker niet uitgesloten.

Na een prettige warming-up (pmc) was het tijd voor intiem. Vanessa bovenop? Nee. Doggy? Nee. Classic dan? Ok.
Classic/ missionaris positie was goed en ook mooi om te zien. Na een tijdje vroeg ze tot mijn verbazing (toch) om doggy, waar ik blij mee was. Dit was erg mooi en goed. Prachtig om te zien, en het ging lekker. Dit was echter mijn tweede ronde deze dag, dus toch om een handjob gevraagd. Zit deed ze zeer goed, en was ook weer prachtig om te zien. Een heerlijke overtuigende plof was het resultaat.

Erg fijn meisje. Mooi, lief, vaardig en effectief. Geen haastwerk, over de 20 minuten gegaan. Herhalingsgevaar 100%.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan