Recensie Vanessa, Le Roeulx 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gamerxs

Newbie
6
07/09/21
5
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.quartier-rouge.be/prive/femmes/vanessa-massage-tantravrai-photospas-de-retouches.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maandag afgesproken met deze topper, langs telefoon. Eens afspraak gemaakt krijg je sms met adress en dat je voorzichtig moet zijn voor de buren. (Lawaai)

Tantra massage is 100e. En je kan extra krijgen voor 50e erbovenop. Dus heb ik voor optie twee gekozen.

Vanessa ziet eruit zoals op haar foto´s en is dus echt een bommeke.

Eens aangekomen, moet je eerst gaan douche. Massage is echt goed, sensueel en teased je af en toe en gebruikt ook heel goed haar lichaam. Tijdje later omdraaien en krijg je nog een massage + en neemt ze de derde been ook goed onder handen. Hierna haar beginnen beffen en vingeren. Condoompje op en beginnen te neuken. Zelf niet lang kunnen volhouden en was condoompje al vol. Hierna terug gaan douche.

Al bij al in het kort samengevat.

Massage is top, sex zelf vond ik minder, eens ze daar aan begon deed ze beetje meer afstandelijk en was het meer van moetes..

Herhalingsvatbaar, jazeker maar enkel voor de massage voor mij. Zelf is ze een leuke vrouw waarmee ik goed heb kunnen praten. Ze spreekt enkel frans.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan