WHEM Vanessa Leuven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pb600

Vaste klant
218
03/10/21
208
13
Hallo, iemand ervaring met deze mooie dame? Heb ze gecontacteerd via WhatsApp en ze klonk wel sympathiek. En ziet er ook de moeite uit. Zit in Leuven centrum. Ik overweeg eens uurtje met haar te doen, maar wou eens polsen of iemand hier ze al bezocht heeft. Thx alvast!

 
Bon, had vandaag date met haar, Vanmorgen bericht gestuurd of ik s avonds kon komen, was allemaal ok. Ik stuur nog als ik onderweg ben dat ik kom en er 10mins vroeger zal zijn, dat bericht is nog afgeleverd geweest. Toegekomen, bel ik haar, direct voice-mail, een keer rinkelen en voice-mail. Berichten gestuurd maar worden niet geleverd, heeft me dus geblokkeerd denk ik. Dus mijn conclusie is dat ze niet echt is. Jammer want zag er wel een lekker ding uit. Moest iemand meer succes hebben laat maar weten, maar ik laat ze liggen.
 
Bon, had vandaag date met haar, Vanmorgen bericht gestuurd of ik s avonds kon komen, was allemaal ok. Ik stuur nog als ik onderweg ben dat ik kom en er 10mins vroeger zal zijn, dat bericht is nog afgeleverd geweest. Toegekomen, bel ik haar, direct voice-mail, een keer rinkelen en voice-mail. Berichten gestuurd maar worden niet geleverd, heeft me dus geblokkeerd denk ik. Dus mijn conclusie is dat ze niet echt is. Jammer want zag er wel een lekker ding uit. Moest iemand meer succes hebben laat maar weten, maar ik laat ze liggen.
Zis het ni waard, niet zij op de foto
 
Bon, had vandaag date met haar, Vanmorgen bericht gestuurd of ik s avonds kon komen, was allemaal ok. Ik stuur nog als ik onderweg ben dat ik kom en er 10mins vroeger zal zijn, dat bericht is nog afgeleverd geweest. Toegekomen, bel ik haar, direct voice-mail, een keer rinkelen en voice-mail. Berichten gestuurd maar worden niet geleverd, heeft me dus geblokkeerd denk ik. Dus mijn conclusie is dat ze niet echt is. Jammer want zag er wel een lekker ding uit. Moest iemand meer succes hebben laat maar weten, maar ik laat ze liggen.
Zijt maar blij, is ni wat op de photo staat... veel dikker en ni zo mooi
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan