Recensie Vanessa (Roe), Le Grand, Zundert 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mechelaar

Wandelaar
Forumpionier
93
24/07/21
62
14
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanessa is een jonge twintiger, sportief lichaam. Je herkent haar makkelijk aan de tattoo die haar ganse rug bedekt en haar bril die ze steeds draagt. Toffe meid om mee aan de bar te hangen. Leuke babbel, open mindset en heeft humor, dus je blijft probleemloos aan de praat met haar.

Lekker strak lijf, stralend witte glimlach, mooie grote tattoo op haar rug en boezem waar je niet naast kan kijken. Dus had redelijk snel zin in een kamergang. 60 regular service, 100 met PZC en zoenen voor half uur.

Regular service is prima. En als je iets doet wat ze liever niet heeft, zegt ze dat wel op een vriendelijke manier. Had gekozen voor PZC en (tong)zoenen. (maakt groot verschil voor mij). Merkte echter dat ze dat laatste liever niet doet. Tongzoenen is er niet echt bij en zoenen sowieso heel sporadisch.

In bed een GFE ervaren vind ik leuk. Dat heb ik niet gevonden bij Vanessa. Daarom persoonlijk algemeen beoordeling van 3 sterren ipv 4.

Wel genoten van haar hand- en mondwerk en de aanblik van haar lichaam als ze op bed op haar knietjes zit met haar achterwerk wat omhoog 😋 😉.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan