Recensie Vanessa, Rotterdam, Braziliaans 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

polar bear

Wandelaar
82
16/06/23
49
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7782998-vanessa#reviews
Totale kosten (in euro)
450
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisterenavond heb ik Braziliaanse Vanessa op bezoek gehad en dat heeft me 2 fijne uurtjes opgeleverd. Het is een heel vriendelijke dame, die het verdient om met evenveel vriendelijkheid en respect behandeld te worden. Als je dat doet, zal ze je niet teleurstellen.

Haar uiterlijk komt overeen met de foto's en profielbeschrijving en ze ziet er prima uit voor haar leeftijd. Communicatie via WhatsApp ging prima, al is ze zeker niet 24/7 bereikbaar vanwege andere werkzaamheden. Haar Engels is ruim voldoende om een gezellig gesprek te kunnen voeren. Tijdens ons gesprek hebben we het gehad over mijn wensen, waaraan ze tijdens haar bezoek zonder te vragen voldeed. Haar massage kon iets beter, maar ik denk dat dit komt omdat ze geen professionele masseuse is en nog niet extreem ervaren. Dat maakte ze goed met enthousiast tongzoenen en door me oraal tot een heerlijk hoogtepunt te brengen, wat niet altijd makkelijk is.

Als je lief met haar omgaat, kan ze er zelf ook echt van genieten. Ze gaf aan ook erg van anaal te houden, maar dat is door mijn fysieke beperkingen aan mij helaas niet meer besteed. Van mijn orale verwennerij kon ze echter genieten.

De totale kosten van € 450,= zijn inclusief € 50,= reiskosten omdat ik buiten Rotterdam woon.

De kans is groot dat ik haar nog eens uitnodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan