Recensie Vanessa,Total Touch, Geleen (Voorheen Sofia ) 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
48
26/05/22
29
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/2697718-vanessa
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Recent eens bij Vanessa geweest. Helaas niet zo een top ervaring. Ze probeert veel tijd te rekken en lijkt er niet veel zin in te hebben. Pijpen is met condoom, en ook niet diep. Ze praat ook best veel wat ik zelf best vervelend vind.
Daarentegen heeft ze wel een lekker lijf met mooie kleine borsten en een lekker strak kutje. Intiem leek ze wel van te genieten. Ging met een dubbel gevoel de deur uit. Herhalingsgevaar is niet van toepassing.
 
Onlangs nog eens bij deze club geweest en gekozen voor Vanessa.
Een Roemeens slank goeduitziend meisje, dat wel, maar ik vrees dat ik hiermee
al alles heb gezegd.
Het begon al op de kamer dat ik haar niet mocht tongzoenen.
Ok, daar kan ik nog inkomen. Ook voor iets extra's deed ze dat niet.
Dat begrijp ik nog wel, want niet iedere dame doet tongzoenen.
Om haar poesje te likken, daar vroeg ze 50 euro voor. (dacht al weer zo'n geldvrager)
Ook in haar nek kussen mocht niet, alleen vanaf haar borsten.
Waar ben ik nu weer beland dacht ik.
Anaal deed ze wel, maar daar vroeg ze 100 euro voor!
Dus voor 100 euro mocht ik haar anaal nemen en kussen/likken vanaf haar borsten.
Al dat extra geld, steken ze natuurlijk in hun eigen zakken.
Mijn jongeman vond het een fikse teleurstelling en ging snel omlaag.
Door mijn geilheid dat ik naar die club kwam, toch maar die 100 euro extra betaald
Na enige tijd nadat ze mij handmatig gespeeld had met mijn pik, kwam ze maar bovenop
me zitten, Het duurde allemaal niet lang en even later mocht ik haar anaal nemen.
Heb me daarna snel zelf klaargetrokken en ben weer weggegaan.
Absoluut geen herhalingsgevaar, er werken daar wel betere meisjes met goede diensten,
die geen geldwolven zijn.
Begrijp me niet verkeerd, als ik een bijv. een geweldig uurtje/half uurtje met een meisje
op de kamer beleefd heb, dan geef ik uit mezelf wel eens fooi, Iets van een paar tientjes,
Maar in het vervolg als ik daar weer kom, sla ik haar maar al te graag over.
 
Bij mij probeerde ze 20 euro te vragen toen ik haar vroeg aan mijn tepels te likken / zuigen. Dat pikte ik niet, toen wilde ik weg gaan en toen kon het ineens wel zonder extra te betalen. Was ik nog vergeten te vermelden. Ze deed alsof ze me niet goed had begrepen, bullsh*t. Probeert inderdaad geld af te troggelen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst op de bonnefooi bij Total Touch binnengelopen. Vriendelijke ontvangst door de dienstdoende gastvrouw.
Van de 4 aanwezige dames beviel Vanessa me het meest. De rest was wat aan de oude kant of miste wat uitstraling.
Vanessa ziet er in het echt veel leuker uit dan op de websitefoto's (waar ze voorzien is van extreem lelijke makeup).

Combideal afgesproken (massage + intiem). De massage was erg goed. Communicatie met Vanessa is ook leuk en makkelijk. Wel bleek bij het intiemere deel Vanessa nogal van het upsellen te zijn. De voorgestelde tarieven waren ronduit belachelijk (€100 extra voor PZC, nog eens €50 extra voor CIM). Gelukkig doet ze ook niet stuurs of beledigd als je het afwijst. Ze probeert het later wel nog een paar keer. Ze benadert haar vak dus vrij professioneel: omzet maximaliseren 😉

Gelukkig is het qua inzet ook een pro: ze pijpt heerlijk, kreunt lekker mee, neuken doet ze ook lekker zonder extra glijmiddel oid. Ze voelt lekker strak aan.
Tongzoenen doet ze niet, maar dat gaf de gastvrouw ook al aan.
Ze laat zich wel lekker gaan bij het 69-en en vingeren. Daar geniet ze duidelijk van en onze sex werd er ook echt lekker en onstuimig van. Heerlijk over haar lichaam klaar gekomen.
Daarna nog lekker samen douchen en het uur was weer om.
Al met al best een fijne ervaring.
Het upsellen en het feit dat ze wat tijd lijkt te rekken door wat lang met haar persoonlijke hygiëne bezig te zijn, zijn helaas wat minder.
Toch een redelijk grote herhalingskans door de sexuele chemistry die er voelbaar was.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7005523-vanessa
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Het was warm en ik zin.
Na een babbeltje met de gastvrouw voorstelronde gehad en gekozen voor Vanessa (zo stelde ze zich in ieder geval voor).
Eenmaal op de kamer leek ze wat tijd te rekke, wat ik op zich al irritant vond.
Aanraken mocht niet, alleen de borsten.
Wel een mooi lichaam
Na een matige pijpbeurt heeft ze me uiteindelijk klaar gereden in cowgirl, Maar heel enthousiast ging het niet. Heel plichtmatig allemaal
Er zijn betere dames voor hetzelfde geld.
Dame was ook niet echt spraakzaam, dus misschien had ze een slechte dag.
 
Tussen Kerst en Nieuw had ik in het Limburgse wat tijd over en via Kinky kwam ik in Geleen bij TotalTouch terecht. Veel keuze was er niet, ik wilde eigenlijk een vrouw die al bezig was, maar Vanessa was vrij. Link: https://www.kinky.nl/advertenties/2697718-vanessa.
Mijn ervaring: je moet bereid zijn de nodige duiten voor extra's op tafel te leggen. Want voor alles vraagt ze geld: all in bestaat niet. En, heel modern, je kunt direct via je bank app ter plekke overmaken.. 😁.
Dan de dame zelf. Best een lekker lijfje, mooie borsten en billen. Ze doet ook alles waarvoor je betaald hebt (oa bare, anaal) maar het is wat plichtmatig. Niet slecht maar de (voor mijn part gespeelde) passie ontbreekt. Da's jammer als je nagaat dat ik met alle onderdelen samen een fors hoger bedrag kwijt was als de prijs die je bij de "madame" bij binnenkomst afrekent.
 
Terug
Bovenaan Onderaan