Recensie Vanessa/Zafiro, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
810
23/09/21
428
56
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3109430-zafiro
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op foto`s lijkt Zafiro een leuke snoet te hebben en daar ging ik voor, echter ronde vormen voor een mollige dame heeft ze niet, je zou een bollere kont verwachten.
Vooraf gaf ze aan wat er inclusief was binnen het uur of half uur met de prijzen. Pzc, zoenen en masseren, klonk wel standaard.
Ze ontvangt in een krakemikkige woning in Amsterdam-Noord waar voldoende betaald parkeerplaatsen zijn.
De slaapkamer zag er verder wel opgeruimd uit en er zijn douchemogelijkheden.
Zafiro zag er uit als op de foto, gewoon een lekker mollig ding als je daar van houd.
Staand even wat knuffelen en friemelen en hier en daar een kusje uiteindelijk op bed beland.
Ze pakte een condoom erbij en wou dat gebruiken voor het pijpen, ik gaf echter aan dat het pijpen zonder zou gebeuren zoals ze dat aangaf in de WA, ze deed of haar neus bloedde en maakte er van dat het klaarkomen in mond extra bedoeld werd.......... Pijpen was een drama, heel kort even die en dan steeds uit haar mond halen....ik vond het niet lekker.
Na 2 minuten jasje omgedaan en 2 posities lekker stoten uiteindelijk klaar gekomen.
Ik verwachte een massage na het klaarkomen maar helaas had dame meer aandacht voor haar mobieltje.
Na een douche was ik binnen de half uur weer bij de auto. Voor mij geen herhaling waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan