Recensie Vanessa, Sixsens, Lemiers 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
606
04/07/21
986
44
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vreemd dat er nog geen topic over Vanessa is. De dame met de mooiste billen van Sixsens (ok, meningen mogen verschillen…). Ik heb ooit een man haar mee zien nemen voor een trio waarbij ze alleen op handen en knieën moest zitten voor het uitzicht, terwijl hij met de andere dame bezig was. Vanessa zegt van zichzelf "ich bin frech". Een spontane dame dus met een zeer goede service en een fantastische blowjob. Ze jaagt niet. Ze heeft enkele kleine tattoos, meest kenmerkende is een poema tussen haar schouderbladen, maar die zie je meestal niet door haar lange zwarte haar. Je kunt haar vinden aan de hoge tafel tussen de bar en de gokkasten. Ze heeft een ruime stevige natuurlijke cup C. Haar tepels zijn een no go zone. Haar tongzoenen zijn goed, maar kortdurend. Ik heb altijd erg veel plezier met haar op de kamer en daarbuiten, soms met een pittige en amusante verbale strijd.
 
Laatst bewerkt:
Vanessa is weer terug van vakantie. Voor mij nog steeds de dame met de mooiste billen in Sixsens (sorry Lisa ;)). Je kunt haar vinden tussen de bar en de gokkasten. 3 kleine vlindertattoos op haar rechter schouderblad. Haar pijpkwaliteiten staan op eenzame hoogte, zie mijn recensie.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120 + extra
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrolijke dame, aangenaam gezelschap.
BJ was zeer goed met gevoel
HJ was extreem goed: ze beheerst een edging techniek die ik maar zelden tegenkom (dermate goed dat neuken niet meer aan bod gekomen is...)

Absolute aanrader wat mij betreft!
 
Terug
Bovenaan Onderaan