WHEM Vanity, Tilburg/Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey medewandelaars,

Ik kwam deze mooie meid tegen en was benieuwd of iemand ervaring met haar heeft.

Volgens mij heeft ze een tijdje bij kimnl in Tilburg en daarna bij Carpe Diem in Oss gemasseerd. Vervolgens kon je privé met haar afspreken in Oss. Destijds wel met haar via WA contact gehad maar tegen de tijd dat ik aan een afspraak met haar toe was gingen haar prijzen sky-high.

Wat dat betreft lijkt deze advertentie wat reeeler. In het WA-contact is ze open & recht door zee. Het is dat ze nu niet meer ontvangt anders zou ik de gok wel wagen.
 
Ik heb haar een aantal maal telefonisch benaderd, maar het valt bepaaldelijk niet mee; je mag al blij zijn als je haar te spreken krijgt. (niet uniek voor haar, overigens)
Gezien de tekeningen op haar arm pas ik maar even, die waren op eerdere foto's niet zichtbaar.
 
Heb één keer een afspraak met deze dame gehad.
Ze ziet er goed uit, komt aardig over maar plannen bleek niet haar ding.
Geboekt en betaald voor een uur, na een half uur begon ze al te piepen dat ze andere afspraken had.
Body 2 body doet ze lekker, pijpen zonder, intiem met. Lekkere ervaring maar door haar tijdsdruk voelde ik me opgejaagd en niet echt als klant. Erg jammer want de potentie was er wel denk ik. Nu ze niet meer in Oss ontvangt is er geen herhaling. Tilburg toch te ver weg.
 
Ze heeft in het verleden, paar jaar geleden, kort bij btob in heb gewerkt. Vlgs mij. Waren recensies en die waren best positief.
 
De enigste?
Plus nog wat van die uitglijders, het maakt het zeker moeilijk leesbaar.
Zou ze, zoals elders beschreven, voor wat geld telefoonnummers van klanten hebben verkocht of heeft iemand haar mobieltje gekaapt?
Schijnt vooral bij een andere groep sekswerkers voor te komen, dat een -hoogstwaarschijnlijk- bontkraagje dreigende taal uit, met als doel afpersen...
 
Ondertussen na vele pogingen een keer WA contact gehad met haar…. maar er was geen fatsoenlijk gesprek mee te beginnen…
Qua taalgebruik precies zoals in die advertentie tekst hierboven.

Is wel echt jammer. Heb haar een keer bij KimNL in Tilburg mee mogen maken…. Het is echt een mooie, lekkere meid om mee te stoeien….

Definitief van m'n lijstje helaas…..
 
Inmiddels voorzien van nieuwe foto's die natuurlijk 100% real zijn. Vraag ik me toch af waar de tattoos zijn gebleven en de eerste twee foto's zijn echt too good to be true…
 
Ze ontving in een privé huis in Eindhoven maar lijkt wel een kat met 9 levens. Heeft al op diverse locaties ontvangen: Oss, Tilburg, Eindhoven en nu weer Oss.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan