Recensie Varin, Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

copkiller

Stamgast
345
15/08/21
308
23
Intiem
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hallo-sexy-massage-met-leuke-varin-thai-24.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Maandagavond een afspraakje met deze dame gemaakt ,had haar op redlights gezien en dacht waarom niet eens proberen,deze Thaise dame ontvangt in het centrum van antwerpen aan de Carnotstraat,parkeren niet zo probleem parkeergarages genoeg waarvan 1 op nog geen 100mtr lopen :cool: , aangekomen netjes naar haar appartement geloodst hmm bij het open doen toch een beetje teleurgesteld ziet er niet uit zoals op de foto,maar okay looks dont say anything, ,gekozen voor een uurtje icl intiem ,massage was best wel okay gebruikt lekker veel olie en was niet te hard of te zacht daarna nog een body to body ne omdraaien,nu had ik gedacht dat ze ook de voorkant ging masseren maar helaas wat olie over mijn pik en een beetje een body to body maar was maar 2x glijden :rolleyes: ,nog gedacht ah dan krijg ik eerts nog een lekkere pijp beurt,ook hier helaas,gelijk condoom er over wat gel tussen de benen in kwam op mij zitten,nog in 2 andere standjes geneukt en dat was het,douche en stond buiten in 50 minuten,hmm een dikke tegenvaller,massage is okay de rest bagger,voor mij eenmalig niet voor herhaling vatbaar jammer
 
Inderdaad, waardeloze dame. Foto's kloppen niet en ze doet niet wat ze belooft. Een uur duurt bij haar geen 60 minuten...
Ze verandert regelmatig van naam en locatie. Dat voorspelt ook niet veel goeds. Wegblijven!
 
Yep, Nana zit tegenwoordig in wuustwezel. Ze is dezelfde als Sunny. Foto's zijn fake. In realiteit ziet ze er veel ouder uit. Ze is tegen de 40. Ben omgedraaid en doorgegaan, bah ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan