WHEM Noortje (vh Veerle), Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeii!

Inmiddels werk de oude link niet meer van Sexjobs. Technische problemen met foto's toevoegen.

MAAR NIET GETREURD!!

Mijn Kinky en nieuwe Sexjobs advertenties zijn actief!

De foto's die erop staan, zijn de fotos die voor mij onherkenbaar genoeg waren en niet hoefde worden nabewerkt (tattoos en gezicht). De bewerkte foto's (18 stuks) komen 11 nov uiterlijk online in de avond.


 
Laatst bewerkt:
Heeii!

Inmiddels werk de oude link niet meer van Sexjobs. Technische problemen met foto's toevoegen.

MAAR NIET GETREURD!!

Mijn Kinky en nieuwe Sexjobs advertenties zijn actief!

De foto's die erop staan, zijn de fotos die voor mij onherkenbaar genoeg waren en niet hoefde worden nabewerkt (tattoos en gezicht). De bewerkte foto's (18 stuks) komen 11 nov uiterlijk online in de avond.


Ik zou zeggen... Hollandse curvy beauty. 😉. En zoals bekend enkel de beste cureurs ...can handle curves. Vraagje, als het mag... Ik zie in je opties geen (tong)zoenen. Vergeten of doe jij dat gewoon niet? Dank alvast!
 
Ik zou zeggen... Hollandse curvy beauty. 😉. En zoals bekend enkel de beste cureurs ...can handle curves. Vraagje, als het mag... Ik zie in je opties geen (tong)zoenen. Vergeten of doe jij dat gewoon niet? Dank alvast!
Heeii, normaal zou ik zeggen stuur een appje maar dit is een algemene grens dus vandaar dat ik hem hier zet.

Ik doe inderdaad geen (tong)zoenen, bij niemand :)
 
Afgelopen maandag heb ik weer de 3 maandelijkse controle gehad (keel, vaginaal, anaal en bloed) en hier waren mensen best wel geschrokken. Vandaar dat ik bij deze even de uitslag deel hiervan zodat niemand zich nog zorgen hoeft te maken.

Ik controleer elke 3 maanden als preventie en vaker bij klapcondooms. Elke 3 maanden zal ik dus hier de uitslag delen als dat gewenst is :)
 

Bijlagen

  • IMG-20221207-WA0000.jpg
    IMG-20221207-WA0000.jpg
    129,8 KB · Weergaven: 241
Dinsdag worden er weer nieuwe foto's gemaakt. Wederom alleen in lingerie. Zijn er suggesties voor dingen die jullie graag zien? Smaaktvol naakt, props zoals buttplug, dildo, glas wijn, roos of juist bepaald thema?

Let me know 😘
 
Terug
Bovenaan Onderaan