WHEM Verónik ts - dangerous curves

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ooit eens bezocht, ze ziet er uit als op de fotos
spreekt alleen heel slecht engels
Uurtje betaald na 15min stond ik buiten, ze begon nogal agressief in het spaans te lullen ik zeg ga niet langs bij dit persoon.
Heb veel betere ervaringen gehad bij andere shemales maar deze moet je gewoon mijden
 
Ik ben er afgelopen week geweest, maar had beter niet kunnen gaan, geweest voor een half uur, maar het is een niet geïnteresseerde chagrijnige shemale , die continu zevert dat haar lul zeer doet, dus niet aan zitten, laat ik daar dus net voor naartoe gaan, zal ik maar zeggen.
Pijpt zonder, niet bijzonder, en met enige tegenzin mij toch even "gepakt" nog net lang genoeg om er niet van te genieten.
Dit is een NO GO shemale, zonde van de investering (n)
Lul is redelijk op maat, maar foto's zijn bewerkt, en voor de gene die er op kikken , heeft een mannen stem :rolleyes:
 
Wie heeft er ervaring met deze dame? Ze ziet er heerlijk uit! Ze zit nu in Utrecht!



En de advertentie is offline

gone christmas GIF
 
Laatst bewerkt:
Wie heeft er ervaring met deze dame? Ze ziet er heerlijk uit! Ze zit nu in Utrecht!



En de advertentie is offline

gone christmas GIF
Ik denk dat ik nog wel weet wie jij bedoeld, gaat om een mooie blonde dame?

Heb meerdere ervaringen met haar, de laatste keer was alleen niet geweldig.

Eerste paar keer dat ik bij haar kwam ontving ze in een nette woning, was ze heel vriendelijk en was de seks ook heerlijk (zowel top als bottom) echt wel een aanrader dus.

Laatste keer ontving ze alleen in een klein kamertje op een woonboot waar dan een matrasje op de grond lag. We moesten daarnaast ook nog stil zijn en dus was de sfeer al heel anders. Viel mij dus na 3 hele fijne ervaringen de laatste keer heel erg tegen.

Is wel echt een bloedmooie transvrouw!

Locaties waar ik het nu over heb zijn in Zwolle
 
Ik ben ook een paar keer bij haar geweest. Ze blijft niet lang in een stad, ze verandert ook haar mobiele nummer. Ze is zoals op de foto's erg mooi. Ze geeft de voorkeur aan mannen die haar in hun mond laten klaarkomen. Ze kreunde en vroeg me om haar sperma te proeven, dan zal ze zeker haar best doen om je een onvergetelijke tijd te bezorgen. Ik zal haar zeker weer bezoeken als ze in mijn omgeving is.
 
Ik ben ook een paar keer bij haar geweest. Ze blijft niet lang in een stad, ze verandert ook haar mobiele nummer. Ze is zoals op de foto's erg mooi. Ze geeft de voorkeur aan mannen die haar in hun mond laten klaarkomen. Ze kreunde en vroeg me om haar sperma te proeven, dan zal ze zeker haar best doen om je een onvergetelijke tijd te bezorgen. Ik zal haar zeker weer bezoeken als ze in mijn omgeving is.
Bedankt voor je reactie! Klinkt als een geile dame met de juiste triggers:)
 
Ik bezocht haar gisteren in Rotterdam, ze zag er zo goed uit dat ik meteen een stijve kreeg waar ze heel blij van werd.

Net als bij mijn vorige bezoek was ze geweldig, ze vroeg me opnieuw of ze in mijn mond mocht klaarkomen, wat ik erg leuk vond, ik vroeg of we het in 69 konden doen met mij er bovenop, we kwamen allebei tegelijkertijd, ik deponeerde mijn lading diep in haar keel.

We lagen toen een tijdje op bed met elkaar te spelen en ze vroeg of ze me mocht neuken, maar ik gaf er de voorkeur aan om haar te neuken, ze kreunde van plezier en ademde zwaar totdat ik een beetje in haar kwam, ik had niet veel sperma meer , de volgende keer zal ik haar eerst neuken. Ze is een zeer sexy hoer!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan