Recensie Vera, Gent, Schepenenvijverstraat 10/4 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.094
11/07/21
11.525
74
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame vroeger al eens bezocht toen er nog geen sprake was van corona.
Starten met een naaktknuffel, deze dame heeft een hoog knuffelgehalte.
Pijpen met condoom was degelijk, lichaam vlot betasten maar wel wat kort.
3 standjes, klaargekomen in doggy en eindigen met een knuffel en 2 zoenen op de mond.
Ook deze dame heeft geen last gehad van extra kilo's tijdens de stop, ze is nog steeds strak.
 
Ik vrees ervoor want toen ik vorig jaar in januari voor de eerste keer haar bezocht probeerde ze uit te leggen met wat rare geluiden en tekens dat ze eigenlijk niet kan praten, ze is dus stom maar niet doofstom, ze begrijpt alles wat je zegt maar een gesprek gaat dus niet bij haar. Ik zou ze om deze reden nu zeker niet weigeren, het is al erg genoeg voor haar.
Het enige wat ik haar laatstleden vroeg is hoe ging met haar en ze knikte van ja.
 
Wel kijk, ikzelf ben van nature nogal een zachte van aard maar toch hou ik wel van lichamelijk contact, als ze begint te pijpen betast ik haar lichaam, sommige vrouwen duwen mijn hand weg als ze het niet willen en anders doe ik op een respectvolle manier gewoon verder, deze duwt mijn hand niet weg dus kan ze het accepteren, soms zegt lichaamstaal meer dan woorden maar dames die teveel fysiek contact vermijden bezoek ik niet meer want dan is voor mij de lol er een beetje teveel vanaf, respect voor hen die het niet willen maar ik moet ook werken voor mijn geld.
Tja probeer ze mss eens, het gaat wel wat vooruit in haar acties maar ik vind ze niet afstandelijk, zeker niet als je nog een paar zoenen op de mond krijgt, dus ik ga nog wel terug.
Ik ga nu niet zeggen dat ze de beste is maar ze is niet afstandelijk dus dat is voor mij het voornaamste.
 
Deze dame is nog steeds aanwezig maar extra's vragen zal moeilijk zijn, deze dame heeft een ernstig spraakgebrek ofwel mss papiertje en balpen meebrengen.
Soms is deze dame wel al vroeg weg, dat was vroeger voor de sluiting ook zo maar wat haar exacte uren zijn, sorry geen idee.
Soms ligt er weleens een briefje op haar stoel dat ze om 10u 30 komt.
 
Als je Vera een beetje kent, kom je wel snel te weten dat ze echt aangenaam en plezant is. Als je respectvol met haar omgaat, zal ze zeker voor een aangename ervaring zorgen. Je leert wel snel met haar communiceren. Goed articuleren en met handgebaren kom je echter ver. Soms is een gsm wel een handige tool als ze je echt niet begrijpt maar dat is in vele gevallen niet nodig.
 
ze heeft wel haar werkuren aangepast
van +/- 7.00h tot 9.00h daarna gaat ze wandelen met haar hond, terug rond 10.30h
daarna werkt ze tot 13.00h afhankelijk van het aantal klanten
maar ondanks de communicatie is en blijft ze een top wijf
 
Ja hoor, ik ben er deze week nog gepasseerd... Als er ze is hangt haar bordje aan het raam. Maar ze was er deze week enkel maandag tot woensdag
en ze werkt ook enkel in de voormiddag.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Penismassage
  7. Pijpen deepthroat
  8. Pijpen zonder condoom
  9. Soft SM
  10. Speciale kleding verzoek
  11. Tussen borsten (russisch)
  12. Vingeren
  13. Voetfetish
  14. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heel vaak bij Vera langs geweest
Altijd zeer uitstekende service.
Doet alles wat ik vraag. Gaat zeer ver ook met de opties.
Telkens als ik in Gent ben in de ochtend en ik zie haar, dan is het voor mij niet moeilijk om
Hierover te twijfelen. Steeds vuurwerk bij haar binnen. En geen tijdsdruk.
Communicatie gebeurt via google translate.
En gaat om den duur wel heel makkelijk.
 
Het communuceren heeft me steeds tegen gehouden maar als ik bovenstaande lees moet ik het mss toch eens proberen. Ik vind haar zeer aantrekkelijk en sexy. Het enige probleem dat nog overblijft zijn haar werkuren. Heel soms ga ik wandelen rond de middag en is Vera aanwezig, meestal met haar GSM bezig en kijkt ze niet wie er passeert. Is dat altijd zo bij jullie of mss beval ik haar niet.😅 buiten gebaren en de taal van de luefde, welke gesproken taal verstaat Vera, Frans, engels.
 
Het communuceren heeft me steeds tegen gehouden maar als ik bovenstaande lees moet ik het mss toch eens proberen. Ik vind haar zeer aantrekkelijk en sexy. Het enige probleem dat nog overblijft zijn haar werkuren. Heel soms ga ik wandelen rond de middag en is Vera aanwezig, meestal met haar GSM bezig en kijkt ze niet wie er passeert. Is dat altijd zo bij jullie of mss beval ik haar niet.😅 buiten gebaren en de taal van de luefde, welke gesproken taal verstaat Vera, Frans, engels.
Deze dame begrijpt alles wat je zegt als je in het Engels haar aanspreekt.
Ze kan alleen zelf niet spreken of er komen wat onverstaanbare woorden uit.
Het is natuurlijk erg jammer voor haar.
Soms heeft ze veel werk met haar telefoon en kijkt ze niet op.
Dat is bij mij niet anders tenzij je mss wekelijkse klant bent maar dat ben ik ook niet.
Normaal gaat ze om 13 u al naar huis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan