Recensie Vera, Velsen-Noord (voorheen Nieuwegein, Soesterberg) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

reeskees

Stamgast
Forumpionier
452
30/06/21
651
32
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/soesterberg/537620-vera
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nu het eindelijk weer mag ben ik op bezoek gegaan bij Vera. Niet echt bij mij in de buurt maar moest in de regio zijn voor een afspraak dus kon het mooi combineren.

Vera heeft, vind ik, een leuke advertentie op Kinky en dat trok mij aan. Ook de foto's vond ik aantrekkelijk genoeg. Het contact met Vera liep soepel en speciale wensen kan zij wel waarderen want zij vindt het leuk om dingen uit te proberen. Maar ik heb wel de indruk dat het niet te extreem moet worden. Gelukkig heb ik dat soort wensen niet dus al mijn verzoekjes werden positief ontvangen.

Aangekomen bij Vera was ik positief verrast, wat een mooi poppetje en wat een ogen om in te verdwalen, dat kwam helemaal goed.

Na het douchen op bed en elkaar eens goed verkennen waarna alle kleren al snel uit beeld verdwenen waren. Het viel nu wel op dat Vera iets vorser was dan foto's en Vera met kleren aan deden vermoeden. Maar een beetje houvast is natuurlijk ook niet verkeerd. En daar bovenop, als je naar die ogen kijkt vergeet je alle minpunten die er misschien ook wel zijn.

Volgens afspraak hebben we mijn hele lijstje afgewerkt en heb ik een prima date gehad en kan ik weer wat wensen van mijn lijstje afvinken.

Vera is erg lief en de passie straalt er goed vanaf. Voor mij een beetje te ver om regelmatig te bezoeken en afspraken in die buurt heb ik ook niet zo vaak. Maar zeker voor herhaling vatbaar als ik nog eens in de buurt van Soesterberg kom.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Ik ben twee keer bij haar geweest. Ze is aan de stevige kant, maar dat kun je ook al aan haar foto's zien. De foto's zijn ietsjes opgepoetst, maar je krijgt wat je ziet. Ze is heel vriendelijk en aardig en je wordt gastvrij ontvangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen 2 maanden een aantal keer Vera bezocht; wat mij betreft goede prijs/kwaliteit verhouding.

Leuke en lieve dame met hoog GFE gehalte: veel tongzoenen en knuffelen en uiteraard lekkere sex.
Adres is makkelijk te vinden met voldoende (gratis) parkeergelegenheid.

Eenmaal binnen, mag je doorlopen naar boven waar je in een gezellige, schone en van achtergrond muziek voorziene kamer, je van je kleding kunt ontdoen om vervolgens op te frissen onder de douche, waar je ook een beker mondwater krijgt aangereikt.

In de kamer aangekomen begint het spel met lekkere lange tongzoenen, beetje voelen en verkennen om vervolgens op het bed verder te gaan.
Ze laat het initiatief redelijk bij de ander dus kun je de actie aardig "sturen".

Qua uiterlijk inderdaad iets voller en kleiner dan de foto's doen vermoeden, echter voor mij zeker niet storend.
Herhalingsgevaar? Jazeker!
 
Er staan nu nieuwe foto's van haar voor de deur op een deurmat, hier heeft ze een ass als een kardashian en borsten zijn moeilijk in te schatten (wellicht push up BH er onder) maar die vallen een beetje in het niet.

Ga eens een poging wagen contact te leggen.
 
Ze gebruikt twee soorten foto's door elkaar. De foto's waarop alles glad en glimmerd is, zijn opgeleukt met Fotoshop. De andere foto's laten haar zien zoals ze is.
Ja, de glamour foto's zijn ook al -tig jaar oud dus zijn sowieso niet representatief.

Heb geappt maar geen reactie terug terwijl vandaag haar werkdag zou zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan