Verdwenen prostitutieplekken in Brabant

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Scheelt dus een paar dames en paar honderd euro per jaar, nounou
Ja, rijk wordt een gemeente niet van bordelen. Qua werkgelegenheid zal het ook allemaal beperkt zijn.

Daarentegen zal de overlast ook wel meevallen. Voorheen zaten bordelen vaak buiten de bebouwde kom. Daar heb je volgens mij amper tot geen last van. Sommige mensen vinden het qua aanzicht en uitzicht niet mooi, maar dat zijn de meeste flatten, 5g masten en distributiecentra ook niet.

Eindhoven Knuffeltje was Hoogstraat toch?
Aan de Tongelresestraat zat privehuis Yvonne (een andere dan de Hofstraat)

En dan had je nog dat huis aan de Kalmoesstraat waar ik de naam van vergeten ben
In de Hoogstraat had je er twee het knuffeltje en nog. Ben daar de naam van kwijt.
In de Kalmoesstraat Erotica hete dat volgens mij. Dan had je in de prins Hendrik straat ook een prive huis Yvonne die verhuist is naar de Tongelresestraat. Die is gesloten. Ook in de Tongelresestraat binnen de ringnog eenprive huis.
Dan in de heilige geest straat nog een bioscoop waar elke dag een stripshow was. En een persoon uit bet publiek mocht op het podium meedoen. Dat was we gaaf.
Ik wordt oud.
Het is allemaal verdwenen. Maar toen kon dat niet anders want mobieltjes bestonden niet. En adv. Stonden gewoon in de krant. Dus iedereen wist ook waar je terecht kon.
Bordelen geven gedn overlast, v buitenkant vaak niet zichtbaar dat het een bordeel is, mannen willen er zo stil en onopvallend in of uit
De buitenlamp brand altijd. Tenminste dat idee heb. En het huisnummer is goed zichtbaar.

Dan in de heilige geest straat nog een bioscoop waar elke dag een stripshow was. En een persoon uit bet publiek mocht op het podium meedoen. Dat was we gaaf.
Ik wordt oud.
Hahaha, hiermee verraadt je wel een beetje je leeftijd. Dat bioscoopje was toch in dat kleine straatje tussen de Grote en Kleine Berg? Dat was eind jaren '80, ik heb daar als studentje eens voor de ogen van het publiek op dat podium een beurt van de dame van dienst gekregen. Ik was toen nog niet zo blasé als nu uiteraard, dus ik vond het geweldig! Lang niet aan gedacht, je hebt een toffe jeugdherinnering boven gehaald. 😁

Terug
Bovenaan Onderaan