Verdwenen prostitutieplekken in de provincie Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.451
09/12/21
2.505
56
Laat ik zelf maar aftrappen.

Verdwenen zijn onder andere:

- de vele Clapa Bars, zoals Petrol station (Beerse), saloon (Beerse), siesta (Geel), Moonlight Bar (Turnhout)
- nog een hele rits andere bars, zoals Black Panther (st jozef rijkevorsel), Paradisio (Kasterlee), Landjuweel (Lichtaart).
- tippelaarsters in de Antwerpse Atheneumbuurt is een stuk minder geworden
- ook aan de Kempense Chaussée, de weg tussen Herentals en Lier, zijn veel zaken verdwenen. Onder andere Barbados, Privilige, Pegasus, North West, New Cave, De Nijl.
 
Laat ik zelf maar aftrappen.

Verdwenen zijn onder andere:

- de vele Clapa Bars, zoals Petrol station (Beerse), saloon (Beerse), siesta (Geel), Moonlight Bar (Turnhout)
- nog een hele rits andere bars, zoals Black Panther (st jozef rijkevorsel), Paradisio (Kasterlee), Landjuweel (Lichtaart).
- tippelaarsters in de Antwerpse Atheneumbuurt is een stuk minder geworden
- ook aan de Kempense Chaussée, de weg tussen Herentals en Lier, zijn veel zaken verdwenen. Onder andere Barbados, Privilige, Pegasus, North West, New Cave, De Nijl.
De mini bar (achteraf tropica) de playgirl allebei op de weg van herentals naar geel was er nog 1 maar ben de naam kwijt
 
Zijn jullie dan alle andere Chinese massage salons vergeten Breydelstraat Gemeentestraat Quilenstraat statiestraat appelmanstraat enz….en dan alle salons van Mimi nr 15-17-21 enz zelfs daar werd er geneukt tot er een zekere BDW er zich mee ging bezig houden 😤 en er waren er nog veel meer enkele jaren geleden
 

Panden in Deurne en Ekeren gesloten door burgemeester: "Ernstige aanwijzingen van mensenhandel"

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/we...ewagen-op-antarctica/ar-AAScmv9?ocid=msedgntp
AASb7Nr.img
© VRTNWS
De Antwerpse burgemeester Bart De Wever (N-VA) heeft beslist om twee panden te sluiten, omdat de politie ernstige aanwijzingen vaststelde van mensenhandel. Buitenlandse vrouwen zouden er verplicht worden zich te prostitueren en een groot deel van hun geld af te staan. Een gebouw in de Bisschoppenhoflaan in Deurne moet een maand dicht, één in de Molenaarstraat in Ekeren twee maanden.
In de Bisschoppenhoflaan in Deurne trokken buren naar de politie, omdat ze vermoedden dat er prostituees aan het werk waren. Op 29 november 2021 voerde de politie een controle uit. Twee van de drie appartementen in het gebouw werden verhuurd via een website voor seksadvertenties.
Er werden verschillende buitenlandse vrouwen aangetroffen die vermoedelijk seksueel uitgebuit werden. Ze konden geen Nederlands of Engels. Zij zouden opgehaald en afgezet worden en soms zelfs niet eens weten dat ze in Antwerpen zijn. Ze moeten huur per dag betalen en hun opbrengst afgeven aan onbekende personen.

Zonder condoom

In de Molenaarstraat is de seksuitbating Playbunnies gevestigd. Die moest in de zomer al 3 weken dicht, omdat er inbreuken waren vastgesteld met betrekking tot de openbare orde. Op 27 november 2021 ontdekte de politie opnieuw dat sekswerkers er werken en slapen in de afwerkkamers. Dat wijst er volgens de politie op dat de uitbaatster controle over hen heeft. De sekswerkers zouden naast de huur ook de helft van hun inkomsten moeten afstaan aan de uitbaatster.
Op de website wordt ook reclame gemaakt voor orale seks zonder condoom, waardoor de uitbaatster de gezondheid van de prostituees in gevaar brengt.

Eén en twee maanden dicht

Het pand in de Bisschoppenhoflaan moet nu gesloten blijven voor een maand, van 27 december 2021 tot en met 26 januari 2022. De inrichting in de Molenaarstraat wordt gesloten voor twee maanden, van 27 december 2022 tot 26 februari 2022.


Ik stel mij nu de vraag wat doen ze dan met de Chinese dames die op RL staan ,moeten die dan hun centjes niet afgeven , ze zouden daar beter ook eens gaan kijken onze smurfjes . Dit kaarten we al een tijdje aan , maar daar gebeurd niets ??
 
Cozy Massage in Deurne.

Daar werkten enkele toppers van mijn all time top 10.

Amber
Lisa (de bazin) die zelf niet meer ontving maar waar ik leuke tijden mee had beleefd bij Mas Kardi in Berchem
Iris - de kleine Vlaamse blondine uit regio Antwerpen.
 
Cozy Massage in Deurne.

Daar werkten enkele toppers van mijn all time top 10.

Amber
Lisa (de bazin) die zelf niet meer ontving maar waar ik leuke tijden mee had beleefd bij Mas Kardi in Berchem
Iris - de kleine Vlaamse blondine uit regio Antwerpen.
Bij Mas kardi had ik altijd een gesprek met de papegaai 🦜 dat waren daar toen altijd leuke meiden zeker beneden in de grote kamer jacuzzi 🤗
 
Nog een andere favoriet van me was House of Senses in Hulshout.

Ik weet niet hoe die uitbaatster het deed, maar de veelal Zuiderse vrouwen die daar zaten waren top notch.
De enige zaak waar ik geen tegenvaller ben tegengekomen.
Daar had ik ook mijn allereerste trio gehad.
Lara (een getinte dame uit Spanje naar eigen zeggen) samen met lana (letse)

Ik had daar ook Elise leren kennen en Leia (een andere All-time favorite).
Daar was ook nog een heel timide blonde Braziliaanse Petra... Die zei niet veel, maar had me 3 keer doen klaarkomen op een uur.
Nog steeds de beste prijs-prestatieverhouding ooit bij mij :)

Zonde dat die zaak is gestopt.
 
Bar & Kamers de Zilverenden. Toevallig kwam ik er vandaag langs. Kon niet doorrijden richting Nijlen, dus dan bij de lichten maar eraf en verderop omdraaien.

Ik zag dat het bord nog bij de entree hangt en aan de gevel van het pand. Pand zag er verder redelijk uit. Toch wel apart dat er blijkbaar niks met het pand gebeurt, want de Zilverenden is al jaaaaaren dicht.

Of zou het toch weer open zijn?
 
Linkeroever, dat is ook nog steeds Antwerpen hey.
Naast Fantasy69 in de Alsemstraat (gesloten) was er ook een klein privehuisje vlak bij de ingang van de tunnel. Is daar geloof nog een brand geweest .wie weet de naam nog en de naam van die kleine geile Vlaamse blonde die daar werkte. Ik heb teveel DVP bezocht in mijn leven dat ik niet onthouden heb . Zal rap 10 t0t 15 jaar terug zijn.
 
Ja boven die Taverne
Bij Divagirls
De bazin gebruikte de werknaam Sandra en was voorheen ook werkzaam bij Fantasy, vlakbij. Fantasy( van de ex van Paul de huudige5veel oudere man van Hot Marijke) en het ook gesloten Dox bij Freddy eb Frieda)bleken de oudste privé van Antwerpen
Sandra werkte ook oa in Berchem bij Michelle (Ook al gesloten) en vlakbij de Delhaize in Borgerhout
Een van de beste ooit
 
Diva girls ja, dat was m!
ASIAN Ania werkte daar ook , opvallend Indonesische vrouw van 1m80 groot .Dat was ook een topper. Is toen nog naar Kapellen gegaan , ik meen aan t KleinHeiken bij House of Passion maar kan ook bij Girlfriend Experience prive geweest zijn.( beide zijn historie)
Bij DIVA girls werkte ook een klein Vlaams blondje. Ik had contact gehouden nadat het gesloten was, we zouden een keer date bij t Carotel in Rumst doen , maar was toen zo druk dat je de parking niet opkon.Ze heeft me toen verder op in de bosjes klaargepijpt. Was een hele geile, maar haar naam?
 
Wie weet waar Anneke is ??? die vroeger in het house of passion werkte in kapellen ! En betere Meid was er in die tijd niet ,deed toen ook aan trio zowel met mannen als vrouwen ,die kan zomaar niet gestopt zijn ,seks was haar leven 🤗
 
Anneke deed ook thuisontvangst. misschien woont ze daar nog wel in dat bewuste dorp , later is ze ook naar Mol gegaan . (Lynn Somers) . Even buiten dit topic over Anneke , had een date afgesproken met haar , maar kon niet doorgaan . De klant ervoor had haar zo hard anaal geneukt dat ze last van haar maag had gekregen. (Was haar uitleg tenminste ) Maar kwam graag bij haar , was niet lelijk ook.

Wel over dit onderwerp ; op de baan Brasschaat naar Roosendaal was een mooie luxe villa waar paarden liepen en zo. Er zaten daar ook jongere meiden (19 jaar) en normale prijzen. Jaar of 5 geleden gesloten, maar de NAAM van deze mooie zaak ?
 
Anneke deed ook thuisontvangst. misschien woont ze daar nog wel in dat bewuste dorp , later is ze ook naar Mol gegaan . (Lynn Somers) . Even buiten dit topic over Anneke , had een date afgesproken met haar , maar kon niet doorgaan . De klant ervoor had haar zo hard anaal geneukt dat ze last van haar maag had gekregen. (Was haar uitleg tenminste ) Maar kwam graag bij haar , was niet lelijk ook.

Wel over dit onderwerp ; op de baan Brasschaat naar Roosendaal was een mooie luxe villa waar paarden liepen en zo. Er zaten daar ook jongere meiden (19 jaar) en normale prijzen. Jaar of 5 geleden gesloten, maar de NAAM van deze mooie zaak ?
Heb je dan nog gegevens van Anneke ,die wens ik dan wel via pb ben vroeger ook bij haar thuis geweest (dacht hoevenen of Stabroek ) trapje op naar haar speelkamer ,man wat een dame 🤗🤗
 
Wel over dit onderwerp ; op de baan Brasschaat naar Roosendaal was een mooie luxe villa waar paarden liepen en zo. Er zaten daar ook jongere meiden (19 jaar) en normale prijzen. Jaar of 5 geleden gesloten, maar de NAAM van deze mooie zaak ?
Dat was privé burlesque (Kalmthout) Met de zeer slanke Kelsy en haar nichtje Bo die later haar naam veranderde naar Esmee. Ook veel leuke momenten beleefd, oa in de dokterskamer. Ook Alana werkte daar, super knappe jonge dame waar super mee te spelen was.

Anneke was bij House of Passion in Kapellen en later bij Lynn Somers in Mol. Was ook altijd een topervaring. Als iemand weet of die nog actief is, wil ik ook wel haar gegevens in PM.
 
Terug
Bovenaan Onderaan