Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
648
05/07/21
1.007
38
Ik mis hier eigenlijk het nr.1 topic van hookers: Verliefd op een prostituee...... ;)

Wel een paar keer gehad.
Bij de eerste verliefdheid op een prostituee was ik jong en naief en elke truc van de dame nam ik voor waar aan. Ze wilde bij me thuis komen op mijn verjaardag, natuurlijk vlak ervoor annulering. Maar dag erop smsde ze me dat ze er voor me was in de rosse buurt en een kado voor me had. Ja, ja. Bezoekje kostte me 200 euro, kadootje dat ik kreeg was 10 euro. Nu 20 jaar later kan ik erom lachen:ROFLMAO:

Toen ik een ervaren wandelaar werd kreeg ik een ander beeld.
Werd verliefd op een jonge letse in de rosse buurt van Dortmund, ze kon zo op de catwalk lopen. Maakte me echter geen enkele illusie, trapte niet in haar valstrikken. Enige wat ik had, de sex was mega door mijn verliefdheid. Haar heel vaak bezocht, vaker dan me lief is. Toen mijn verliefdheid overging vond ik de sessies bij haar opeens matig en vond haar soms chagrijnig. Dit is wat dat vreemde stofje verliefdheid met je doet, eigenlijk was ze altijd al chagrijnig, wist het wel, maar door verliefdheid negeerde ik het. Haar matige sessie aan het einde was een doodnormale sessie, alleen toen ik verliefd was leek dezelfde sessie 10x mooier.

Nazereth heeft hier o zo mooi nummer over gezongen:
 
Dit zou er eentje zijn die in aanmerking komt.

Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en met een bezoek vereerd . Wat de omschrijving betreft is er niets gelogen , volle 25 jarige D- cup, okay de 25 jaar zijn al een aantal jaren achter de rug, vol is ze ook, en de volle D-Cup is er ook wel, alleen verticaal aanwezig. Een leuk uur mee gehad ,is het niet dat de dame volgens haar binnenkort weer vertrekt, had ik toch terug gegaan voor een tweede uurtje, denk dat de dame er zelf ook van geniet, aan haar inzet ligt het niet. Wel jammer dat het alleen Spaans spreekt, en het communiceren alleen gaat met de vertaal telefoon, op zich jammer, denk dat als je er goed mee kunt communiceren er meer plezier uit kunt halen. Recensie maken heeft niet zoveel nut, als deze komende week al weer vertrokken is met de noorderzon. Ondanks de leeftijd ( maar voor mij nog steeds jong) en verticale aspecten, en voor mij belangrijk vol overgave tongen toch een 9+
Het is op zich wel een toppertje.?

Je hebt soms van de pareltjes ertussen zitten waarmee je vanaf de eerste minuut een klik mee hebt, dit was/is er zo eentje. Ikzelf heb bijna geen verplichtingen meer hier in NL zou zomaar mee kunnen gaan. :rolleyes: Tuurlijk doen we dat niet , dit is de realiteit waar we in leven, een dvp die jonger is als mij jongste dochter zit echt niet te wachten op mij, of je moet Bernie Ecclestone heten ,


Komt misschien nog wel een keertje naar nederland , doe dan wel weer een bezoekje, voorlopig moeten we het met de memories doen
 
Laatst bewerkt:
Nee verliefd worden doe ik niet meer..
Kan een vrouw, dvp of niet wel heel leuk vinden of hoog hebben zitten..
Misschien ook wel een warm gevoel bij krijgen..
Zelfs bij een dvp, maar ben er inmiddels wel achter dat ALLE mensen, man of vrouw, jong of oud wel qua karakter in een bepaald hokje te plaatsen zijn.. De 1 iets meer in hokje A dan B, de ander net andersom
Door mijn werk en avonturen met zoveel mensen inmiddels omgegaan..
Dat ik ook nergens echt warm of koud van word..
Zat meiden geneukt van de helft van mijn eigen leeftijd waar ik op sexgebied geweldig mee matchte.. Maar dat in dagelijkse omgang nooit iets word..
Dus verliefd worden op een dvp?
Yeah right..
Er zijn snellere manieren om zonder geld en met een kut gevoel achter te blijven..
Maserati kopen van 15 jaar oud zonder onderhoudshistorie bijvoorbeeld..
Kan me het wel voorstellen, dat wel.. Dat er misschien een kans is dat zo'n meisje hier in NL of BE aan een jongen blijft plakken.. En dan niet enkel voor zijn NL of BE centen..
Maar ik acht de kans bij heldere hemel getroffen te worden door bliksem groter..
 
Het zal toch niet zo zijn dat vrouwen eigenlijk alleen maar gemaakt zijn om te neuken? :ROFLMAO:
Nee. Als ik door het centrum van mijn stad loop en beoordeel de vrouwen, dan zou ik bij zeker 98% van de vrouwen nooit erotische gevoelens krijgen en bij sommigen zal ik zelfs al kreeg ik geld toe er nog niet over heen willen. Soms zie je ook vrouwen met kids lopen dat je denkt hoe kan ooit daar een man een erectie van hebben gekregen. Soms lijkt het wel, hoe lelijker de vrouw, hoe meer kids er uitgeperst zijn.
Er moet dus meer zijn dan alleen neuken, want met menig vrouw in het dagelijks beeld zal ik zelfs met lustopwekkende middelen er nog geen stijve van krijgen.

Met vrouwen waar ik geen enkel gevoel bij heb kan ik meestal heel goed omgaan. Vroeger in de uitgaanstijd als ik een mooie meid zag sloeg ik dicht en wist ik niets te zeggen. Heel dom, want als haar vriendin mij niets deed kon ik met de vriendin hele gesprekken voeren, maar met de meid die ik leuk vond bleef ik stil of vroeg een domme vraag.
 
Vrouwen zijn er zeker niet alleen om te neuken. Ik hecht zeker ook waarde aan relaties met vrouwen en knuffelen voor en na de seks met vrouwen waar ik gevoelens voor heb. Naar de hoeren ga ik echt alleen om mijn zak te legen in een lekker wijf. Daarom kies ik ook altijd voor een kwartiertje bij de euroknallers.

Om wat meer on topic te blijven, ik heb één keer gehad dat ik gevoelens kreeg voor een hoertje. Zij liet zich helemaal gaan en deed vol tongzoenen en pijpte me heerlijk, en dat voor 50 euro per sessie.
 
Tijdje relatie gehad met een bloedmooie roemeense dame, gewoon als stelletje samenwonen, geweldige klik mee, kon ontzettend lekker koken, ik totaal niet dus was wel fijn, was intelligent sprak uitstekend engels, kortom leek de perfecte soulmate ? In het begin heel veel leuke dingen gedaan alleen het werd al heel snel huisje boompje beestje, zeg maar sleur, dus weinig seks, weinig tijd en zeuren ? ik wou graag een kind maar zij zag dat niet zitten, was ook een stuk jonger dan mij ☺️ Toen we samen waren werkte ze niet als dvp. Met heel veel emoties van beide kanten toch de relatie beeindigd na plm 1,5 jaar ik zag in dat het niet ging werken en voor mezelf gekozen. En alle contacten verbroken. Inmiddels werkt ze weer als dvp, zag haar adv ineens voorbij komen op rl, ziet er nog steeds top uit ?
 
Dus verliefd worden op een dvp?
Yeah right..
Er zijn snellere manieren om zonder geld en met een kut gevoel achter te blijven..
Betaalde seks is een toffe hobby, en veel veiliger dan zuipen, roken en met de moto (of de Maserati) over de snelweg schuren.

Maar door te fixeren op de pret van seks, zijn sommigen blijkbaar vergeten wat liefde is. Verliefheid is slechts een pril begin. Met het beroep van een vrouw heeft dat allemaal weinig te maken. Dvp's zijn gewone vrouwen, net als alle andere dames in de wereld. Elk met hun eigenheid. Maar als je natuurlijk enkel de seks wil zien, en redeneert dat een vrouw een snelle manier is om je geld kwijt te spelen, dan kan ik wel begrijpen dat je met een kut gevoel achterblijft, zelfs als de kut je verlaten heeft.

Lekker veralgemenen dus, alsof een dvp de enige soort vrouwen is waar je je geld kan aan kwijt spelen. Kijk eens om je heen. Nergens voorbeelden van mislukte relaties waar de ene of de ander gepluimd achter blijft?

Vervallen we hier niet in platte toogpraat door een vrouw als een geldverslindend wezen te zien? Ik dacht dat heel veel moderne vrouwen ook een job hebben, om het even wat, waar ze geld mee binnenbrengen in het gezin.

In elk geval, als ik het berichtje van Richard las, voelde ik me ineens weer lekker jong (dank je Richard ;)) want dat maatschappijbeeld is toch wel iets van vorige eeuw vind ik.
 
Tijdje relatie gehad met een bloedmooie roemeense dame, gewoon als stelletje samenwonen, geweldige klik mee, kon ontzettend lekker koken, ik totaal niet dus was wel fijn, was intelligent sprak uitstekend engels, kortom leek de perfecte soulmate ? In het begin heel veel leuke dingen gedaan alleen het werd al heel snel huisje boompje beestje, zeg maar sleur, dus weinig seks, weinig tijd en zeuren ? ik wou graag een kind maar zei zag dat niet zitten, was ook een stuk jonger dan mij ☺️ Toen we samen waren werkte ze niet als dvp. Met heel veel emoties van beide kanten toch de relatie beeindigd na plm 1,5 jaar ik zag in dat het niet ging werken en voor mezelf gekozen. En alle contacten verbroken. Inmiddels werkt ze weer als dvp, zag haar adv ineens voorbij komen op rl, ziet er nog steeds top uit ?
Kan gebeuren he Robert, maar wat jij beschrijft is een scenario dat evengoed kan voor komen als je een relatie begint met vrouw die géén dvp is. Elk liefdeskoppel begint er aan met goede voornemens, maar het loopt zo vaak mis. Nochtans blijft deze relatievorm de motor van onze samenleving, want anders zou onze soort uitsterven.
 
Naar de hoeren ga ik echt alleen om mijn zak te legen in een lekker wijf. Daarom kies ik ook altijd voor een kwartiertje bij de euroknallers.
Je moet wel beseffen, pzcfreak, dat niet alles in het leven gepland is. Naar de supermarkt ga ik enkel voor mijn aankopen. Nochtans ken ik iemand die verliefd geworden is op het meisje aan de kassa en er een gezin mee begonnen is. Ons leven wordt door zoveel toevalligheden bepaald.

Heel veel mannen vinden het natuurlijk wél minder denkbaar om met een dvp iets te beginnen, dan met een kassameisje. Want een dvp zeg, stel je voor, die neukt met iedereen die betaalt. Lekker hypocriet, want als een dvp neukt met klanten is dat iets wat men niet zou kunnen accepteren van de eigen partner. Ik wil ze echter niet te eten geven: al de mannen die thuis een partner hebben, maar wel stiekem voor 't plezier elders 'hun zak gaan legen in een lekker wijf'.
 
Je moet wel beseffen, pzcfreak, dat niet alles in het leven gepland is. Naar de supermarkt ga ik enkel voor mijn aankopen. Nochtans ken ik iemand die verliefd geworden is op het meisje aan de kassa en er een gezin mee begonnen is. Ons leven wordt door zoveel toevalligheden bepaald.
Haha klopt weer, mijn eerste vrouw stond achter de bar, ik kwam voor het bier maar ging weg met haar ?
 
@Aramis klopt wat je zegt, het maakt mij ook geen reet uit wat ze doen, als er een klik is is er een klik en soms heel soms groeit daar wat moois uit ?
Nou ja geen reet uitmaken wat ze doet.. Het is volgens mij heel lastig om een relatie te hebben met een DVP die nog in functie is.
Ik zou gek worden van jaloezie, weet ik uit ervaring.
 
Nou ja geen reet uitmaken wat ze doet.. Het is volgens mij heel lastig om een relatie te hebben met een DVP die nog in functie is.
Ik zou gek worden van jaloezie, weet ik uit ervaring.
Het is ook maar mijn visie op dat probleem hoor, maar ik ga er van uit dat 'gek worden van jaloezie' ergens er op duidt dat je bezitsdrang hebt tov een partner, ofwel dat de relatie niet diep genoeg gaat en dat je bang bent dat een andere man haar beter zou kunnen behagen dan jij.

Deze opmerking geldt voor elke relatie, ook zonder dat er van een dvp sprake is. Als het specifiek zou zijn, dat je jaloers wordt omwille van seksWERK, dan heb je nog niet de juiste scheiding kunnen bereiken tussen gevoelens en seks (lees: fun). Ik weet natuurlijk niet of je in een vaste relatie leeft, maar als dat zo zou zijn, zou ik me dan daarbij afvragen hoe je het voor jezelf zou uitleggen dat je zelf wél naar dvp's gaat (want je zit op dit forum).

Sekswerk is werk. Intiem? Ja, maar er zijn nog andere beroepen waarbij men intimiteit zou kunnen veronderstellen, maar waarbij dan die intimiteit vlot als 'professioneel contact' gezien wordt. Zou je dan bv ook gek worden van jaloezie als jouw vaste partner ziek is en zich bij de dokter moet uitkleden? Of zich door een verpleger moet laten verzorgen na een operatie. Als seks zo fascinerend is in een relatie, zit de diepgang van de relatie misschien nog niet goed.

Interessant onderwerp trouwens, maar door mensen die er niet mee te maken hebben meestal heel verkeerd ingeschat.
 
Ik zou gek worden van jaloezie, weet ik uit ervaring.
Misschien is onderstaande clip wel typerend voor deze jaloezie. Je staat aan de zijkant en zit de ene vent naar de andere over je vriendin gaan.

Is denk ik niet alleen deze job. ergens rond 2000 toen ik net begon met werken had een collega een bloedmooie blondine als vriendin je achter de bar werkte in een bar/disco tot de kleine uurtjes. Kwam ook in die toko en de hele avond/nacht stonden rijen mannen daar aan de bar hopend haar te scoren. Uiteindelijk bleek ze inderdaad een leukere gast dan die collega gevonden te hebben en ze verhuisde zo na die andere gast.
Voor betrouwbare relaties is een saaie kantoormuts het beste, vooral nu thuiswerken de norm is.
 
Van alle dvp's die ik bezocht heb is er eentje bij die me echt verliefd-ig heeft gekregen. Ontmoette haar toen ik tijdelijk geen relatie had, daarna ging de relatie die ik voor die ontmoeting had weer door (lang verhaal) en kreeg het een andere plaats maar het verliefdige gevoel is gebleven.

Bij andere dvp's weet ik gewoon what's what en speelt dit element helemaal niet mee en eigenlijk is dat ook wenselijker voor de onbevangen wandel-ervaring, maar bij die ene kan ik er simpelweg niets aan doen.

Toch voel ik me logischerwijs niet schuldig naar haar toe als ik andere dames bezoek (sowieso, maar zeker ook ivm haar werk) en door de exacte omstandigheden van mijn huidige, 'gewone' relatie ook niet heel erg schuldig naar die dame.
Wel merk ik dat het me in een rare situatie heeft doen belanden.

Ik heb een reguliere relatie met iemand die gewoon met mij door-groeit in het leven, die dus ook ouder wordt en om wie ik geef, daarnaast wandel ik en bezoek ik dames in de verschillende deelgebieden en dan is er dus die ene dvp die met kop en schouders boven alle andere uitsteekt.

Waarvan ik weet wat haar werk is en toch is ze de enige bij wie ik dat alles probeer weg te denken en heel erg focus op de extra prive-connectie die ik met haar heb.
We appen sowieso veel, als ze in haar thuisland is, maar ook als ze hier is, zijn de nodige keren iets gaan drinken/eten buiten haar werk om (onbetaald dus, zeg ik er maar even bij), maar grotere aanbiedingen van mijn kant heeft ze tot nu toe altijd netjes afgehouden.

Ze vertelt heel veel, maar volgens mij nooit de hele waarheid. Wel weet ik vrijwel zeker dat ze geen kind of vriend heeft en nog nooit op hookers of deze site besproken is.
Zeker omdat ze voor mij, na toch flink wat dames, de absolute 1 is verrast dat me wel. Toch vind ik het ook zeer prettig. Zou niet graag lezen wat jullie positieve/negatieve ideeen over haar zijn.
En daar zit 'm exact het verschil. Bij mijn #2 tot en met #20 maakt dat me geen klap uit.

Als ze hier is en we hebben betaalde dates en onbetaalde afspraken tussendoor kan de verliefdheid zo heftig oplaaien dat ik bereid zou zijn om mijn huidige relatie te beeindigen en het wandelen moeiteloos op te geven als ik daadwerkelijk met haar in een relatie zou belanden en dat heeft me zeker doen afvragen hoe eerlijk ik ben naar mijn huidige relatie, maar als ze er niet is, lijkt de huidige relatie (die een paar keer door specifieke andere redenen door een diep dal ging) eigenlijk ook gewoon goed te zijn, omdat we wel elkaars soort mensen zijn.
De huidige relatie heeft niet zo veel problemen met mijn wandelgedrag (vraag me niet waarom niet, ben daar zelf best verrast over), maar zou wel een probleem ermee hebben als ze voelde dat er tussen die dames een echte nummer 1 zat denk ik.

De nummer 1 geeft aan nu gewoon te willen werken en verdienen en me dus juist niet aan het lijntje te willen houden, maar ja, als je dan geweldige sex hebt en op gewone dates gaat kun je je gevoel voor iemand die x jaar jonger is en er zo uit ziet natuurlijk maar moeilijk onder drukken.

Heb me ook wel eens afgevraagd waarom ze zoveel apped (meermaals dagelijks) of afspreekt, dat staat in geen verhouding met het aantal betaalde bezoekjes (zou ik wegvallen dan zou dat haar inkomen geenszins verminderen, maar zou ze op mijn plek gewoon tijd voor andere afspraken hebben), en waarom ze toch een streep trekt en niet de stap vooruit durft te zetten (we hebben wel eens vakanties of een bezoek in haar thuisland besproken).

Ze is geraffineerd in het suggereren dat die kans bestaat en het daarna toch weer afwimpelen, we hebben nagenoeg relationele ruzies daarover gehad, waarna een van ons tweeen toch weer zwicht (soms ik, soms zij).
In een periode van een aantal jaren is het mijn enige echt grote vraagteken qua dvp's en ik snap ook niet precies waarom het bv mijn #2 en #3 niet 'gelukt' is om zo'n gevoel bij me los te weken (ook supermooie, te gekke dames) terwijl ik voor deze ene als een blok val zodra we betaald of onbetaald in elkaars gezelschap zijn.

Soms prijs ik me gelukkig (relatie, #1, veel wandelen), soms stemt het me triest. Mijn relatie is ondanks de zijstappen te goed om te zeggen dat ik gewoon allang had moeten stoppen, maar de hunkering naar de #1 blijft. Dat zou het ultieme kunnen zijn en qua levens-stijl zou dat voor die dame een verbetering kunnen zijn, maar toch wil ze er niet aan, maar toch blijft ze me continu benaderen.
Het klinkt gek om te zeggen, maar vanuit mijn perspectief is zij degene die de situatie complexer maakt dan ie zou hoeven te zijn.

Ik wandel graag, maar sta perplex dat ik bij al die bezoekjes nieuwe zeer toffe dames bv opeens op #8 of #4 in mijn lijstje plaats en een enkele keer op #2 of #3 maar dat ze nooit ook maar in de buurt komen qua looks, type, service en lol van de #1.

Heb het inmiddels zo uitvoerig overdacht dat het amper meer verliefdheid is....of daardoor natuurlijk juist wel want anders zou je er als wandelaar niet zo lang mee bezig zijn.
 
Laatst bewerkt:
het is de bedoeling dat er iets groeit wanneer je een hoer bezoekt, of dat mooi is, is een andere zaak :ROFLMAO:
Wel, dat vind ik nu persoonlijk niet. Het is de bedoeling, als je naar een dvp gaat, dat je daar betaalt om gewoon eens een fijne sekservaring mee te mogen hebben. Met alle respect voor die dame, maar wel met de bedoeling van 'fun for my money' te krijgen.

Dat er iets groeit, in de zin van een relatie of gevoelens, is toch niet de bedoeling. Dan ga je niet naar een dvp, maar dan zoek je een vriendin. Of een vriendin met benefits misschien. Dat is niet wat een dvp aanbiedt.

Het kan wél gebeuren dat er een vonk overslaat. Een grote uitzondering als dat ernstig zou worden, maar het kan, want een dvp bezoek is een ontmoeting tussen twee mensen. Alleen moet je niet bij elke fijne ervaring gaan dromen dat je de vrouw van je leven hebt ontmoet. Realistisch blijven. Maar alles kan.

Misschien bedoelt swtdisposition met 'iets groeien' dat ook binnen het systeem van betaalde seksdates de 'relatie' met een dvp kan groeien, als je haar bv wel vaker bezoekt. Dat klopt uiteraard. Hoe beter je mekaar leert kennen, hoe gemakkelijker je op elkaar ingespeeld geraakt.
 
Van alle dvp's die ik bezocht heb is er eentje bij die me echt verliefd-ig heeft gekregen. Ontmoette haar toen ik tijdelijk geen relatie had, daarna ging de relatie die ik voor die ontmoeting had weer door (lang verhaal) en kreeg het een andere plaats maar het verliefdige gevoel is gebleven.

Bij andere dvp's weet ik gewoon what's what en speelt dit element helemaal niet mee en eigenlijk is dat ook wenselijker voor de onbevangen wandel-ervaring, maar bij die ene kan ik er simpelweg niets aan doen.

Toch voel ik me logischerwijs niet schuldig naar haar toe als ik andere dames bezoek (sowieso, maar zeker ook ivm haar werk) en door de exacte omstandigheden van mijn huidige, 'gewone' relatie ook niet heel erg schuldig naar die dame.
Wel merk ik dat het me in een rare situatie heeft doen belanden.

Ik heb een reguliere relatie met iemand die gewoon met mij door-groeit in het leven, die dus ook ouder wordt en om wie ik geef, daarnaast wandel ik en bezoek ik dames in de verschillende deelgebieden en dan is er dus die ene dvp die met kop en schouders boven alle andere uitsteekt.

Waarvan ik weet wat haar werk is en toch is ze de enige bij wie ik dat alles probeer weg te denken en heel erg focus op de extra prive-connectie die ik met haar heb.
We appen sowieso veel, als ze in haar thuisland is, maar ook als ze hier is, zijn de nodige keren iets gaan drinken/eten buiten haar werk om (onbetaald dus, zeg ik er maar even bij), maar grotere aanbiedingen van mijn kant heeft ze tot nu toe altijd netjes afgehouden.

Ze vertelt heel veel, maar volgens mij nooit de hele waarheid. Wel weet ik vrijwel zeker dat ze geen kind of vriend heeft en nog nooit op hookers of deze site besproken is.
Zeker omdat ze voor mij, na toch flink wat dames, de absolute 1 is verrast dat me wel. Toch vind ik het ook zeer prettig. Zou niet graag lezen wat jullie positieve/negatieve ideeen over haar zijn.
En daar zit 'm exact het verschil. Bij mijn #2 tot en met #20 maakt dat me geen klap uit.

Als ze hier is en we hebben betaalde dates en onbetaalde afspraken tussendoor kan de verliefdheid zo heftig oplaaien dat ik bereid zou zijn om mijn huidige relatie te beeindigen en het wandelen moeiteloos op te geven als ik daadwerkelijk met haar in een relatie zou belanden en dat heeft me me zeker doen afvragen hoe eerlijk ik ben naar mijn huidige relatie, maar als ze er niet is, lijkt de huidige relatie (die een paar keer door specifieke andere redenen door een diep dal ging) eigenlijk ook gewoon goed te zijn, omdat we wel elkaars soort mensen zijn.
De huidige relatie heeft niet zo veel problemen met mijn wandelgedrag (vraag me niet waarom niet, ben daar zelf best verrast over), maar zou wel een probleem ermee hebben als ze voelde dat er tussen die dames een echte nummer 1 zat denk ik.

De nummer 1 geeft aan nu gewoon te willen werken en verdienen en me dus juist niet aan het lijntje te willen houden, maar ja, als je dan geweldige sex hebt en op gewone dates gaat kun je je gevoel voor iemand die x jaar jonger is en er zo uit ziet natuurlijk maar moeilijk onder drukken.

Heb me ook wel eens afgevraagd waarom ze zoveel apped (meermaals dagelijks) of afspreekt, dat staat in geen verhouding met het aaantal betaalde bezoekjes (zou ik wegvallen dan zou dat haar inkomen geenszins verminderen, maar zou ze op mijn plek gewoon tijd voor andere afspraken hebben), en waarom ze toch een streep trekt en niet de stap vooruit durft te zetten (we hebben wel eens vakanties of een bezoek in haar thuisland besproken).

Ze is geraffineerd in het suggereren dat die kans bestaat en het daarna toch weer afwimpelen, we hebben nagenoeg relationele ruzies daarover gehad, waarna een van ons tweeen toch weer zwicht (soms ik, soms zij).
In een periode van een aantal jaren is het mijn enige echt grote vraagteken qua dvp's en ik snap ook niet precies waarom het bv mijn #2 en #3 niet 'gelukt' is om zo'n gevoel bij me los te weken (ook supermooie, te gekke dames) terwijl ik voor deze ene als een blok val zodra we betaald of onbetaald in elkaars gezelschap zijn.

Soms prijs ik me gelukkig (relatie, #1, veel wandelen), soms stemt het me triest. Mijn relatie is ondanks de zijstappen te goed om te zeggen dat ik gewoon allang had moeten stoppen, maar de hunkering naar de #1 blijft. Dat zou het ultieme kunnen zijn en qua levens-stijl zou dat voor die dame een verbetering kunnen zijn, maar toch wil ze er niet aan, maar toch blijft ze me continu benaderen.
Het klinkt gek om te zeggen, maar vanuit mijn perspectief is zij degene die de situatie complexer maakt dan ie zou hoeven te zijn.

Ik wandel graag, maar sta perplex dat ik bij al die bezoekjes nieuwe zeer toffe dames bv opeens op #8 of #4 in mijn lijstje plaats en een enkele keer op #2 of #3 maar dat ze nooit ook maar in de buurt komen qua looks, type, service en lol van de #1.

Heb het inmiddels zo uitvoerig overdacht dat het amper meer verliefdheid is....of daardoor natuurlijk juist wel want anders zou je er als wandelaar niet zo lang mee bezig zijn.
Ik kan dat, denk ik, gemakkelijk samenvatten met 1 zin, knightrider. Jij bent denkelijk meer polyamoor dan je denkt of dan je wil/kan/durft toe te geven tegenover jezelf.

In de samenleving wordt polyamorie niet echt aanvaard, net zoals 'men' ook wel eens een probleem heeft met betaalde seks. Maar gevoelens blijven gevoelens. Ik weet wel dat er verschillende soorten relaties zijn enz enz, maar toch moet iemand ne nog altijd eens proberen uit te leggen waarom je maar 1 partner tegelijkertijd graag zou kunnen zien. Is het niet zo dat je bv ook de liefde voor je ouders kan delen onder je moeder en je vader, en dat je al je kinderen even graag kan zien? Zelfs als heteroman kan je diepe gevoelens hebben voor een ware vriend. Maar twee partners evenzeer liefhebben, dat is nog een maatschappelijk taboe. Homo's, transgenders, ... alles wordt ons door de neus geboord (geen probleem ermee hoor) maar die polyamore dingen, ho maar.

De wereld zou een pak minder ruzies en problemen kennen als de zogezegd monogame mensen eens gingen beseffen dat zij vaak hooguit serieel monogaam zijn, en als niet iedere nieuwe partner via een oorlog de andere partner zou vervangen.
 
Vermoedelijk bedoelde
Wel, dat vind ik nu persoonlijk niet. Het is de bedoeling, als je naar een dvp gaat, dat je daar betaalt om gewoon eens een fijne sekservaring mee te mogen hebben. Met alle respect voor die dame, maar wel met de bedoeling van 'fun for my money' te krijgen.

Dat er iets groeit, in de zin van een relatie of gevoelens, is toch niet de bedoeling. Dan ga je niet naar een dvp, maar dan zoek je een vriendin. Of een vriendin met benefits misschien. Dat is niet wat een dvp aanbiedt.

Het kan wél gebeuren dat er een vonk overslaat. Een grote uitzondering als dat ernstig zou worden, maar het kan, want een dvp bezoek is een ontmoeting tussen twee mensen. Alleen moet je niet bij elke fijne ervaring gaan dromen dat je de vrouw van je leven hebt ontmoet. Realistisch blijven. Maar alles kan.

Misschien bedoelt swtdisposition met 'iets groeien' dat ook binnen het systeem van betaalde seksdates de 'relatie' met een dvp kan groeien, als je haar bv wel vaker bezoekt. Dat klopt uiteraard. Hoe beter je mekaar leert kennen, hoe gemakkelijker je op elkaar ingespeeld geraakt.

Zou het kunnen dat swtdisposition met 'iets groeien' gewoon een erectie bedoelde?
 
Vermoedelijk bedoelde


Zou het kunnen dat swtdisposition met 'iets groeien' gewoon een erectie bedoelde?
Dat zou best kunnen, maar het ging ook over een relatie die zou kunnen groeien.

Bij een bezoek aan een dvp groeit trouwens mijn erectie niet, die is er al als ik er nog maar aan denk, en in plaats van te groeien, wordt mijn gereedschap net weer kleiner tegen het einde van de date.

Een goeie date is het omgekeerde van een fikse wandeling. Aan zo een wandeling begin je ontspannen en met soepele spieren, en je eindigt soms flink stijf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan