Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het overkomt je omdat je daar open voor staat. Als je als klant dat niet toestaat van jezelf dat je ooit verliefd wordt op een dvp dan zal dat ook niet gebeuren. Maar velen hebben die fantasie omdat ze buiten dvp's geen andere vrouwen kennen. Ikzelf zie dvp's niet als relatiemateriaal maar bezoek ze puur voor de lust. Ik zal dan ook geen problemen ondervinden met verliefdheid, maar ik snap dat anderen daar anders over nadenken.
Je kunt het raar vinden ,maar verliefd worden heb je niet in de hand , het overkomt je , en ik zie de dames ook niet als materiaal , maar als mens en daar kunnen ook kriebels bij ontstaan , alleen als je een stenen hart hebt dan gebeurt het niet , maar gevoelens heb je niet in de hand , het enige want je kunt doen is geen 2e x naar de zelfde dame gaan . En iemand die er voor open staat ja indd die gaat met andere gedachten naar een dvp , die zoekt de liefde maar dat is een geheel ander verhaal , dan dat de liefde als bij donderslag in jou hart komt .

Ikzelf zie dvp's niet als relatiemateriaal maar bezoek ze puur voor de lust.
Op zich een prima instelling natuurlijk. Als je je er ook naar gaat gedragen getuigt dat niet van heel veel empathie, om maar te zwijgen van jouw veroordelende houding naar anderen, maar allez.
Ik zat even door je lijstje referenties te bladeren, maar ik heb nog nooit zoveel slechte ervaringen op een rij gezien. Man, ik zou er depressief van worden. Zou er misschien verband kunnen zijn tussen jouw houding t.a.v. DVP's en jouw ervaringen? just asking...

Op zich een prima instelling natuurlijk. Als je je er ook naar gaat gedragen getuigt dat niet van heel veel empathie, om maar te zwijgen van jouw veroordelende houding naar anderen, maar allez.
Ik geef alleen mijn mening dat ik nooit verliefd kan worden op een dvp, dat is een persoonlijke keuze die sommige wandelaars maken. Ik denk overigens niet dat ik de enige ben die er zo over denkt.

Terug
Bovenaan Onderaan