WHEM Veronica, Almelo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er vandaag geweest. Ik had vanmorgen met haar afgesproken, dus ik daar heen. Onder aan de achterkant zat ze. Ik loop dus die kant op, zit er zo'n donker vrouwtje naar me te zwaaien van 'kom, kom'. Ik dacht dat zij 't was, ga ik er heen en vraag ik of zij Veronica was. Ze leek er totaal niet op en ook veel ouder, maar zij zegt 'ja, ik ben Veronica'. Ik vraag nog een keer na, 'ja, dat ben ik', zegt ze.
Ik denk van 'fuck, ze heeft gelogen in haar profiel'. Maar ja, was geil dus ging ik met haar mee naar binnen. Tijdens het pijpen pakte ze opeens een condoom want ze wilde neuken, ik denk bij mezelf 'dit klopt niet, ik had afgesproken voor een pijpdate'.
M'n stijve werd opeens vrij slap, begon me te realiseren dat ik bij de verkeerde dame zat.
Pijpen deed ze verder niet echt goed, veel likken en alleen de eikel naar binnen, niet diep, en haar tanden schraapten af en toe over m'n eikel. (Het was zeker niet onaangenaam.)
Toch maar doorgegaan en ervoor gekozen om haar toch te neuken, want het pijpen ging me niet klaar laten komen. Ze had wel een fijne poes, en tijdens doggystyle afgerond.
Gedag gezegd, kijk ik buiten op m'n telefoon, zie ik opeens berichtjes van Veronica 'Hoi lieverd, waar ben je' etc. 'Fuck, dat mens heeft me voorgelogen'. Dus ik Veronica berichtjes terugsturen, ze dacht eerst dat ik loog en helemaal niet langs was geweest.

Uiteindelijk alles toch goed gepraat en ben net bij haar geweest, en ze is inderdaad een hele leuke meid. Heb haar wat extra geld gegeven als goedmakertje. Ben uiteindelijk iets meer dan een half uur bij haar geweest, terwijl we voor 20 minuten hadden afgesproken. Dus zeker geen klokkenkijker. Heel leuk gezelschap, en heel erg vrolijk. Kan wel lekker pijpen zonder condoom, maar toch besloten om haar te neuken want haar lichaam maakte me erg geil.

Hele fijne tijd met haar gehad, en ook weer een ervaring rijker. Ben vrij nieuw met 'wandelen', had dit nog niet eerder meegemaakt. Leermomentje... xD

Ze zei dat ze tot volgende week in Almelo is, en daarna naar Rotterdam gaat. Dus als er iemand is die wil, je hebt nog even de tijd.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan