WHEM Veronica, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand toevallig ervaring met deze dame?


Ik denk dat ze buitenlandse is en hier al jaren werkt. Zelf geen ervaring mee, maar wel ooit ontmoet in een hotel omgeving Helmond. Ik had toen een Poolse dvp. Als het deze Veronica is, dan is ze oost Europese.

En daar waren veel resencies over
 
Ik denk dat ze buitenlandse is en hier al jaren werkt. Zelf geen ervaring mee, maar wel ooit ontmoet in een hotel omgeving Helmond. Ik had toen een Poolse dvp. Als het deze Veronica is, dan is ze oost Europese.

En daar waren veel resencies over
Thx, waren die recensies positief of viel het tegen? En zijn die wellicht nog ergens te vinden?
 
Ik herinner me deze dame ook. Er waren recensies over. ( hookers) Vlgs mij was het een Russische dame. Recensies waren wel Vlgs mij overwegend positief. De reden dat ik ze (nog) niet bezocht heb is de leeftijd.
 
Ik herinner me deze dame ook. Er waren recensies over. ( hookers) Vlgs mij was het een Russische dame. Recensies waren wel Vlgs mij overwegend positief. De reden dat ik ze (nog) niet bezocht heb is de leeftijd.
Bedankt, wellicht dat ik morgen een poging ga wagen als ze aanwezig is.
 
Ooit eens bezocht.
Foto's bleken al jaren oud.
Komt uit Litouwen of ergens uit die regio. Spreekt wel beetje Nederlands.
Was niet slecht maar ook niet top.
Was voor mij geen herhaling waard.
 
ja hoor, als jij iemand ziet en spreekt weet je ook meteen haar leeftijd. en je denkt dat ze buitenlands is, je weet niet eens zeker of zij het is
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan