Recensie Veronica, Amstelveen (vh Bodegraven, Amsterdam, Amersfoort, Utrecht) 4,44 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kortka7

Wandelaar
Forumpionier
37
05/07/21
65
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8814830-veronica
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De paar foto's van Veronica triggerde me, mooie klassieke, slanke dame met pachtige ogen en blik. Kende haar niet, nog geen reviews van kunnen vinden dus op onderzoek uit naar Almere.
Ontvangst liep uitermate soepel, met duidelijke aanwijzingen stond ik zo binnen.
Mooie dame, in een mooi setje, het is Veronica van de foto's, lange dame maar zonder krul/slag in het haar en lijkt iets meer op foto 5. Ik denk dat ze redelijk nieuw is in dit vak, begin was wat onwennig en de spanning moest er even vanaf. Na het douchen elkaar lekker heel rustig en teder verkend, super fijne opbouw en cadeautje langzaam uitgepakt. Ik vind haar een mooie dame, waarbij het nog even voorzichtig aftasten was, maar het uiteindelijk een heel passievol samenzijn was. Wanneer je een sensuele GFE wil met volop aanraking en zoenen is Veronica een topper. Dit doet ze echt heel fijn wanneer de wederzijdse klik daar is. Minpuntje was dat pijpen met condoom ging, dat hoeft van mij dan niet. Maar uiteindelijk stoorde het mij in dit geval niet erg. Want ik heb me op andere manier prima vermaakt. Strak op tijd stond ik weer onder de douche. Heel relaxed nagenieten was er helaas niet bij.
Ik ben benieuwd hoe deze dame zich gast ontwikkelen. Ik ga dan ook nog wel op herhaling bij Veronica.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/7061525-veronica#overview
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben zaterdag bij Veronica langs geweest. Ik had haar niet eerder gezien en was deze reviews niet eerder tegengekomen.

Ik kan het voorgaande beamen. Mooie vrouw, naar mijn mening frisser en jonger dan op haar foto's. Alles is ook naturel en ze heeft een prima lichaam, mooie heupen, buik en billen (ik ben toch wel meer een billen-man). In het begin even aftasten, na het douchen langzaam tongzoenen, lingerie uit en op bed. Fijne pijpbeurt zonder. Van beffen (zowel achterlangs als voorlangs) kan ze wel genieten. Klaargekomen in missionaris, in elkaars armen. Daarna nog wat liggen praten, zoenen en strelen. Haar Engels is prima en ik vond dat ze ook humor had.

De locatie waar ze ontving is schoon … heel fijn om een schone, ruime badkamer te kunnen gebruiken waar een stapel schone handdoeken ligt. Het enige nadeel aan de locatie - vind ik - is dat het in een 'doolhof' van winkels en appartementengebouwen is. Ik was er al 'ns eerder geweest en had toen 5 minuten extra ingebouwd om het juiste adres te vinden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/7061525-veronica
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na haar verblijf in Nieuwegein was Veronica weer in Voorburg neergestreken waar ik haar al een paar keer eerder had bezocht.
Afspraak maken ging prima via de app en dag van te voren afspraak gemaakt.
In de middag naar bekend adres en bij binnenkomst een warm welkom ze was blij om me weer te zien.
Na een praatje op de kamer en even wachten tot de douche vrij was weer terug naar de kamer waar we begonnen aan een lekkere zoenpartij.
Even later op bed beland waar we nog even doorgingen met zoenen en verkennen alles in een rustig tempo en dat beviel prima.
Na het zoenen daalde ze af waar ze mijn jongeheer verwende en daarna de rollen omgedraaid en haar liggen beffen.
Het is even luisteren haar haar signalen tijdens het beffen maar met het raken van de juiste snaar komt ze aardig los en ligt ze te genieten.
Daarna in verschillende standjes geneukt in een lekker ritme en met een hoop geknuffel.
Ze is een leuke lieve vrouw de goed in haar vel zit en tussen de bedrijven door kan je ook een leuk gesprek met haar voeren.
Alles gaat zoals ik ervaar zonder haast en ze neemt de tijd om het naar je zin te maken.
Ze zit er nog een paar weken en ga haar zeker nog een keertje bezoeken.
Ze is voor mij wel een zekerheidje voor een geslaagde date.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7061525-veronica
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Langs geweest bij veronica.

Beetje chaotische afspraak, ze was wat vertraagd en daardoor liep de timing niet helemaal goed.
Locatie is de bekende voor mij in voorburg.

Denk dat je een prima tijd met veronica kan hebben als er een goede klik is.
Voor mij door de chaotische afspraak en vertraging liep het wat minder gezellig.
Ze deed haar best maar voelde mat.

Denk dat ik nog wel een keer terug ga om te kijken of het beter kan.
Ze heeft op zich een prima figuur en kon er ook best van genieten.
Maar voor het bedrag moet het voor mij toch wel leuker worden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/7061525-veronica
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van tip collega wandelaar, plus de overwegend positieve ervaringen hierboven Veronica bezocht. Het is een aantrekkelijke dame afkomstig uit Oost-Europa. Appartement waar ze ontvangt is keurig net, douchen voor en na is mogelijk. Ze ontvangt met nog een dame, maar deze niet gezien. In het Engels is een gesprekje goed te doen. Het seksuele was ook helemaal in orde, dame is heel aanrakerig, knuffelig, van enige tijdsdruk was geen sprake. Veronica gaat mij zeker terugzien!!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Via een mede forumlid de tip gehad om deze dame te bezoeken. Wat mij betreft een van de beste bezoeken die ik ooit heb gedaan.

Een mooi lichaam en een prachtig gezicht. Erg aanhankelijk en deed haar uiterste best om het mij naar de zin te maken.

Een slimme dame, waarmee ik prima een gesprek kon voeren na afloop van de sex. Niet voor iedereen van belang, maar bij mij zit aantrekkingskracht ook in het wensen pakket.

Dit was meer GFE dan dat in mijn vroegere relaties ooit heb gehad 😔😁
 
Veronica heb ik ook al een tijdje op mijn to do lijstje staan maar dat ene tientje extra is toch net die ene psychologische drempel voor mij om een afspraak met haar te maken of toch maar te kiezen uit 1 van de vele andere toppers die €120/€170 of zelfs minder vragen. Gaat vanzelf wel zakken als het wat minder loopt is mijn ervaring.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/7061525-veronica
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer bij Veronica op bezoek geweest op een bekende locatie in Almere. Zoals eerder vermeld had ik haar al langer in het vizier maar ik stond bij haar op de negeermodus (black list). Van de week toch maar weer een app gewaagd met verwijzing naar een paar van haar collega's waarvan ik wist dat Veronica hen kende. Tot mijn verrassing kreeg ik deze keer een hele vriendelijke reactie terug van Veronica dus eindelijk kreeg ik groen licht en een afspraak was heel snel gemaakt.

Mijn eerste indruk van Veronica: zeer verzorgde aantrekkelijke relaxte vriendelijke milf in mooie lingerie en op hoge hakken. Na het sluiten van de deur kreeg ik een hand en een welkomstkus van haar waarna ik haar volgde naar kamer. Even friemelen en kennis met elkaar gemaakt; alles voelde heel relaxed en ik voelde me snel op mijn gemak bij haar. Na 10 minuten stelde ik voor om me even op te frissen en terug op de kamer zijn we heerlijk begonnen met tongzoenen á la GFE. Nadat ze van haar lingerie had ontdaan legde ik de kussen voor haar klaar en vroeg ik haar te gaan liggen waarna ik haar benen wijd spreidde en deze naar me toetrok. Ik likte teasend zachtjes haar dijbenen en werkte me langzaam likkend toe naar het midden. Gewillig onderging en genoot ze kreunend en kronkelend van mijn befkunsten terwijl ze met haar eigen borsten begon te strelen waarna haar poes aardig nat werd. Na een poos haar te hebben gelikt dirigeerde ik haar naar de vloer waarbij ze mijn pik gulzig in haar mond nam. Handje kwam er eerst tussen zodat ik niet all the way kon gaan maar na een tijdje ging ze zonder handjes verder. Supergeil om in de staande spiegel te zien hoe ze me gretig aan het pijpen was. 😜 Hierna vroeg ik haar om in doggy op bed te gaan, snel condoom erom en heerlijk haar in afwisselende tempo geneukt. Ze heeft lekkere billen om tegen aan te stoten. Veronica genoot er duidelijk zichtbaar, voelbaar en hoorbaar van mijn inspanningen wat mij nog geiler en harder maakte. Hierna zijn we nog staand doggy verder gegaan. We waren beiden aardig warm geworden waarna ik op bed ging liggen, condoom eraf haalde, zij ondertussen de ventilator aanzette en mij verder ging pijpen terwijl ik haar haar in een knotje vasthield. Ze zoog inmiddels op volle kracht hoe ik het graag wil maar ik had moeite met komen door de ventilator die iedere keer heen en weer koude lucht naar me toeblies. Volledig gefocust hoe ze mij pijpte icm geile gedachtes met haar collega's 😉 borrelde het snel op en gaf ik uiteindelijk het klaarkomseintje waarna ze alles eruit trok. Terwijl ik nog aan het bijkomen was keek ze me een beetje streng aan met een tissue voor haar mond omdat ze wat in haar mond had gekregen waarvoor ik me excuseerde. Ze maakte er geen drama van en ging snel even spoelen in de badkamer. Hierna kwam ze terug bij me op bed, even kletsen, daarna snel opfrissen want de volgende klant stond al ongeduldig haar te appen dat ie er al was maar Veronica deed geen aanstalten om me de deur uit te schoppen, relaxed aangekleed, netjes achteraf betaald en na een uitgebreide afscheid de deur met een voldaan gevoel uitgelopen.

Samengevat: heerlijke eerste date gehad met Veronica. Bovenstaande positieve recensies kan ik nu ook beamen. Voor een heerlijke relaxte GFE zit je bij Veronica aan het juiste adres. Voor herhaling vatbaar!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/7061525-veronica
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag dat Veronica terug is in Nederland. Ik wilde haar al bezoeken toen ze nog in Almere ontving, maar het was er toen niet van gekomen.
Ze ontvangt nu in Haarlem in een net en schoon appartement. Via de app een afspraak gemaakt en een paar uur later was ik bij haar.
Veronica is een leuke dame, en de foto's op kinky zijn zeker die van haar.
Na het douchen staand bij het bed haar van haar kleding ontdaan en zijn we op bed verder gegaan. Al zoenend zakt ze zachtjes af naar beneden en begon ze mij te pijpen (ZC). Pijpen was goed, had voor mij wel iets harder gemogen. Heb haar nog gebeft, waar ze volgens haar lekker bij klaar gekomen is. Neuken in verschillende standjes, waarbij ik uiteindelijk over haar billen ben klaargekomen. Op bed nog liggen kletsen en een massage gehad en toen was het al weer tijd. Een leuke ervaring met Veronica gehad en zal haar tzt zeker weer bezoeken.
 
Mooie en lieve vrouw. Helaas na nieuwe aanpassingen van haar tarief ga ik haar niet meer zien.
150 voor half en 200 voor een uur is te veel van het goede.
Zijn waarschijnlijk genoeg mannen die het wel voor haar willen betalen.
Jammer jammer maar zijn de prijzen tegenwoordig voor een beetje vertier.
 
Tijdje geleden ook bij Veronica geweest. Leuke dame beffen pijpen en neuken redelijk goed. Pijpen (ZC) had wel wat harder gekund. Beffen was goed mooi schoon kutje en neuken in div standjes was ook goed. Al met al een leuk uurtje. Zie nu haar nieuwe prijzen, voor dat bedrag ga ik maar weer andere dames proberen. Dit wordt te gek.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7061525-veronica
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het is een leuke vrouw en ze ontving me hartelijk met een zoen en eerst een gezellig praatje.
Ze is aangekomen sinds de foto's gemaakt zijn. in plaats van slank of petite zou ik haar lichaam nu als normaal beschrijven. Haar borsten zijn nog echt. Dat vind ik altijd leuk. Al vertelde ze me dat ze een vergroting overwoog, dus als je ze nog origineel wilt meemaken, moet je misschien snel zijn.

Ze begon een beetje aarzelend, wat ik leuk vond want het leek niet te veel op een routineklus. Ze zoent lekker en met tong en ze lijkt het lekker te vinden als je haar aanraakt en beft. Maar het pijpen was echt niet goed genoeg. In haar opties staat pzc, maar ze pakt hem echt liever in. Ze deed het wel even maar zonder enig gevoel. toen ze vroeg of ik een condoom om wilde, dacht ik dat ze over wilde gaan op seks, maar ze pijpte nog even door met cd. Dat was wel iets beter, maar nog steeds niet goed.
Neuken was prima. Dat vindt ze zelf duidelijk ook leuk om te doen.
Verder is ze lief en vriendelijk, maar door het matige pijpen zal het voor mij bij een keer blijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan