Recensie Veronica, Huize Sandra, Breda 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
12
28/02/23
10
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/veronica/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Veronica onlangs bezocht. Rood krullend lang haar. Mooi gezichtje, klein zo'n 1.55m, mooie ronde kont en een fitness figuurtje. Cupmaatje C natuurlijke tieten. Praat goed Engels.
Tongzoenen doet ze denk ik niet bij iedereen maar nu deed ze het gelukkig wel. Kan ik altijd waarderen! PZC is een optie voor €50. Misschien volgende keer:) Kreeg wel een teasing voorproefje. Veronica kruipt bovenop en geeft als opwarming een body to body massage. Vervolgens schuift ze behendig met haar mondje het condoom erover. Pijpen is lekker en zo af en toe redelijk diep. Veronica neemt zelf het initiatief voor standje 69. Dit gaat lekker hoor! We gaan over naar de mish. Ze is hard te neuken zonder geklaag. Ze likt tijdens het neuken aan mijn tepels. Ook nog de beentjes in de lucht in mijn nek en weer flink doorgaan. Omgeschakeld naar doggy zodat ik een heerlijk uitzicht had op die mooie ronde billen. Gefinished met lepeltje hard stotend tussen die heerlijke billen spelend met haar tieten! Er was nog wat tijd over dus kreeg nog een lekkere massage:) Gemotiveerde mooie vrouw. Toppertje en herhalingsgevaar😀👍
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ja vandaag ook geweest. Ik had de keuze uit 2 dames, en gekozen voor Veronica, omdat ze een hele lieve! Uitstraling heeft. Volop tongzoenen, en goed pijpen, waarbij ze ook lekker de paaseieren ;) onder handen neemt en stevig likt vanaf onderen. Super. Vol overtuiging en energie bediende ze mij, voor mij een tikkeltje te wild, maar zeker niet overdreven. Stevige latina-bips. Ze is verder heel relaxt, en monitort continue of je het naar je zin hebt. Ergo inzet zeer goed, en in de 30 minuut sessie begon zij als cowgirl, en maakte ik het in missio af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan