Recensie Veronika, Amstelveen (voorheen Den Bosch, Voorburg, Breda, Utrecht, Amsterdam, Amersfoort, Nieuwegein, Diemen, Eindhoven) 4,55 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Satisfyer 69

Newbie
Forumpionier
18
01/07/21
31
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/520952-veronika
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterenochtend voor het eerst bij Veronika geweest.
Ontvangt in net appartement en je kunt gratis parkeren. Bij binnenkomst stond ik even stil en dacht WoW ?. Ze stond in zwarte lingerie en keek me zo geil doordringend aan .
Even opfrissen en financiële verplichtingen kon de pret beginnen. Ik lag op het bed en zij kwam over me heen om heerlijk te tongen . En rustig ging zij naar beneden om mij heerlijk te pijpen.
Nou ben ik wel wat gewend maar dit was echt zo lekkerrrrrrr. Moest echt stop zeggen anders was ik al gekomen . Ik heb haar toen heerlijk liggen beffen , waar ze van genot. Toen lekker op ze hondjes geneukt. Om vervolgens heer klaar te komen in mond cq gezicht. Wat een mega geile dame is dit .
En wat ik ook zo fijn vindt alles incl, voor 150 euro .
 
1626202832890.png

Was al weer een tijd geleden .

Maar gister weer een zalig uurtje beleefd.
Alleen al de blik in haar ogen bij binnenkomst beloofde heel veel.
Eerst werd ik heerlijk gepijpt met die zelfde geile zwoele blik in haar ogen. Daarna haar b
Heerlijk staand/ hondjes tegen de muur geneukt.
Vervolgens wilde ik klaarkomen in haar mond maar was zo geil, dat ik met het weg halen van de condoom over haar heerlijke borsten klaar kwam.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb precies hetzelfde. Wel lezen maar niet reageren. Als ze dan uren later antwoord zegt ze dat ze het druk had. Zeg dat dan gelijk, zolang duurt dat niet
 
Schijnt normaal te zijn dat ze wel leest maar niet antwoord, laatst kreeg ik als antwoord nadat ik voor de 10de keer werd genegeerd en even uit mijn slof schoot was haar commentaar:
als ik bezig ben antwoordt ik niet en als ik kan woorden en bericht ouder is dan een half uur, dan reageert ze er niet meer op en zal je opnieuw een bericht moeten sturen.

Hoe leuk ze er ook uit ziet, na deze bericht van haar, meteen geblokkeerd, ik wacht wel tot mijn vaste dame weer terug is in Amsterdam, dan blijf ik daar wel wat langer.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/520952-veronika
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag even snel voor een half uurtje bij Veronika langs geweest eerst lekker zoenen en daarna me heerlijk laten pijpen.
Veronika thank you :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/520952-veronikaOké
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik loop al wat langer mee , maar nog nooit wat geschreven. Dus bij deze. Zaterdagavond J.L bij Veronika geweest wat een heerlijke geile meid is dit . Ontvangt op nette locatie, gratis parkeren. Ik heb gevraagd naar mooie zwarte lingerie. En bij binnenkomst viel mij mond bijna open , wat een heerlijk plaatje. Even douche en financiële afhandeling.. Eenmaal op bed beginnen we heerlijk te zoenen en te tongen . Ze gleed langzaam naar beneden en begon me goddelijk te pijpen zonder condoom en me heerlijk geil aan blijven kijken. Ik moest echt stop zeggen anders was ik heel snel klaargekomen. Na diverse standjes condoom eraf en heerlijk in haar mond klaar gekomen. Deze dame gaat mij vaker zien .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was vandaag in een geile bui. Hier en daar geappt en gebeld. Veronika was beschikbaar en kon gelijk langs gaan.
Het is voor mij de eerste keer bij veronika. Ze ziet iets voller uit dan op de fotos maar dat vond ik niet erg.
Heb der gevraagd om pzc en dat was geen probleem en heb der zoete kutje geproefd.
Doggy en uiteindelijk in misso standje afgemaakt en mocht over haar borsten mijn lading lozen. Ze was geschrokken over mijn lading en ze was lief en pakte mijn penis om de laatste druppels eruit te zuigen. Dit heb ik eerlijk gezegd niet eerder meegemaakt bij een dvp. Het lijkt erop dat we een klik hadden(???) maar goed ik vond het een fijne prettige bezoek bij haar en ik zal der wel nogmaals bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/520952-veronika
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De perfecte zondag morgen . Wat heb ik weer genoten.
Na binnenkomst een snelle douche. Eenmaal op de slaap kamer begonnen we heerlijk te tongen .
Daarna heb ik haar heerlijk liggen likken . Ik werd daar zo geil van dat ik haar gelijk wou neuken. Na diverse standjes . Condoom eraf en ben toen heerlijk gepijpt , ik wou eigenlijk in haar mond klaar komen . Maar ben uiteindelijk over haar borsten gekomen , terwijl ze me aan keek met die zaad vragende ogen .
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Eindelijk ook met Veronika samen geweest. Stond al een tijd op mijn lijstje maar ze is erg lastig te bereiken, vooral omdat ze gewoon niet reageert. Uiteindelijk antwoorde ze en even later een afspraak met haar gehad. Er valt weinig toe te voegen na alle goeie recensies. Een heerlijke mooie verschijning en twee keer heerlijk klaar gekomen. Het is wel een beetje een stuiterballetje en mij iets te druk maar dat zal voor de meeste geen probleem zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/diemen/520952-veronika
Totale kosten (in euro)
150
Veronika heb ik twee keer bezocht: een paar jaar geleden en redelijk recent. Veronika is een enthousiaste, vrolijke en geile vrouw. Persoonlijk vind ik haar in vergelijking met mij iets te lang en te groot (ik heb liever vrouwen die kleiner zijn), maar ik denk dat ik toch weer een keer haar ga bezoeken. Ze is namelijk echt een nymfo en pijpt ongelooflijk lekker tot het einde...daarbij blijft ze je aankijken wat enorm geil is. Er is al veel over haar geschreven (op hookers), maar ze blijft een aanrader!
 
Eindelijk dit weekend bij Veronika geweest. Wat een ongelovelijk leuke vrouw is dat. Ze pijpte me tot het einde waarna ik in haar mond mocht klaarkomen.
Vervolgens wilde ze er weer mee doorgaan om het uiterste er uit te zuigen. Na wat heerlijk gekletst te hebben en lol te hebben gehad hebben we het nog even doggy gedaan.
Ik ga zeker weer naar haar toe. Heb een top uurtje gehad. Alhoewel het 5 kwartier werd :p
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/diemen/520952-veronika
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lang appen, eindelijk Veronika bezocht en ik moet zeggen ze is het wachten en de moeite waard, wow wat een vrouw. Ze is groter dan ik dacht, maar alles is in de juiste verhoudingen, dus je hebt gewoon een lekker stuk in je armen. Bij binnentreden gelijk even tongen, dat is lekker binnenkomen.
Kleertjes uit en effe lekker gedoucht in een vrij nieuw en smaakvol appartement.
Veronika was inmiddels ook uit haar kleertjes en eenmaal op bed, volgde een hartstochtelijke tongzoenpartij, wow niet eerder zo spontaan meegemaakt. Ze vroeg wat ik lekker vond en of ik pijpen met of zonder wilde.
Zonder natuurlijk en ze hapte hem al snel naar binnen, lekker ballen likken en ze liet er geen gras over groeien, pijpt echt geweldig.
Weer even tongen en via haar mooie DD-borsten, even lakker aan haar tepels gezogen, afgezakt naar haar pussy.
Haar langdurig en lekker gebeft, waar ze wel van kon genieten.
Condoom erom en verder in missio en doggy, lekker doorgeneukt, ze kan het goed hebben.
wederom over tot pijpen en ik wilde haar mondje wel volspuiten, maar spuit 11 wilde niet meewerken.
Ondanks de nodige penis massage gaf hij zich niet gewonnen
Ik vroeg een vingertje erbij, maar het werd een super prostaatmassage, waarbij ik zelf mijn paal masseerde
Op het moment van bijna klaarkomen nam Veronika het weer over en zoog mijn zaad eruit.
Met een mondje vol ging ze naar de badkamer.
Ik volgde om ook even op te frissen.
Onder het napraten weer aangekleed en hartelijk afscheid genomen van Veronika.
Overall een prima GFE-ervaring, zonder tijdsdruk
Veronika gaat mij zeker, op korte termijn terugzien.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/520952-veronika#photos
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nou na lange tijd hier langs kunnen komen. Viel al met al tegen. De fotos zijn zeker 20 kilo geleden. Heeft best buik. Hangborsten en weinig slanks aan. Voeg daar een dame aan toe van 175 + hakken en je hebt een soort reus.
Ze is absoluut aardig maar het is wel zakelijk allemaal. Pijpen gaat op standje turbo bv zonder enig vorm van subtiliteit.
Herhalings gevaar 0%
30min betaald. Stond na 20min buiten incl 2x douche... bedoel maar.
 
Had maar 50 € meer uitgegeven, dan beleef je gewoon een relaxed uurtje.
Ze is inderdaad groot 1.86 cm, goed gevuld, maar zeker niet dik naar mijn idee.
Ik vond haar borsten wel mooi, geen echte hangborsten, maar wat wil je met DD.
Jammer voor jou, dat je een klote-ervaring hebt gehad, maar soms klikt het niet van beide kanten.
Was zaterdag haar eerste klant, met een topervaring.
Dus mij ziet ze zeker terug.
 
ik zeg niet dat het een klote-ervaring was. Alleen geen wow. Zeker niet. Ze is trouwens geen 186 hoor. Zonder schoenen ben ik toch wel krap kop groter en dat zou met 186cm niet lukken haha.
Het is simpelweg geen poppetje maar een huge doll haha. Moet je van houden.
En nogmaals ze is absoluut aardig en vrolijk. Maar voor 150e/u kan je betere ervaringen hebben...

@drben de fotos zijn dus NIET realistisch (laatste fotos wel meer recent maar goed daarop zie je de extras kilos niet). Leuke kop maar ik vond haar zeker niet aantrekkelijk toen ze naakt was (persoonlijke smaak!).
 
Vraag mij af of je wel bij dezelfde vrouw geweest ben, ik ben 1,81 en ze was groter dan mij, daarbij gaf ze zelf aan 1,86 te zijn en met hakken 1,92.
Maar het is een groot stuk, I love a huge doll, hoewel ik trouwens ook een klein poppetje wel kan waarderen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen week eindelijk dan eens de roemruchte Veronika ontmoet! De combinatie van uiterlijk, inzet en persoonlijkheid maakten het een topdate. Ze is idd wat ouder dan de foto's en de extra kilo's zijn jammer, want daar kun je vrijwel altijd iets aan doen. Maar ze was energiek en das belangrijk. Haar pijpen terwijl ze je geil aankijkt verdient nog een aparte vermelding. Heb geen meetlat meegenomen dus of ze 1.86 is of niet, weet ik niet, maar haar borsten zijn D en vind ik mooi, is niet aan geknutseld.
 
Is inmiddels jaren geleden dat Veronika even korte tijd in Tilburg ontving, ik ken dus alleen de slanke versie en denk hier nog met veel plezier aan terug, toen was ze ook al erg energiek en voor veel in, toen was anaal nog mogelijk , hebben we ook gedaan, maar ik zie dit nergens meer terugkomen in de reviews?
 
Helaas, ik heb haar meerdere malen geappt. Ook vandaag nog, voor een afspraakje.
Maar daar word jammer genoeg geen gehoor aangegeven.
Ik denk dat ik maar stop met proberen, en een andere dame ga proberen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/520952-veronika
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gistermiddag weer bij Veronika geweest. Moest even eeen stukje rijden maar dat had ik er graag voor over.
Ontvangt in net appartement . En parkeren was erg makkelijk.
Bij binnenkomst komst gelijk een heerlijke tongzoen. Na de douche stond zij heerlijk met een zwoele geile blik op mij te wachten. Al zoenend belande wij op bed .
Met die zelfde geile blik begon ze mij te pijpen.
Het duurder ook niet lang voor ik klaar kwam.
Even rust en de tweede ronde .
Thx Veronika for again a perfect time with you
Xxx
 
Terug
Bovenaan Onderaan