Recensie Veronika, Utrecht (vh Amstelveen, Den Bosch, Voorburg, Breda) 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben wel benieuwd of de foto's nog kloppen, las tijdje terug dat ze behoorlijk zou zijn aangekomen, meeste foto's in adv zijn van jaren terug toen ik veronika heb ontmoet, enkel foto met recente krant is van nu maar hierop is haar lichaam niet te zien dus.
 
Ik heb haar ook bezocht in Breda, naar aanleiding van de lovende recensies en prachtige foto's.
Nou de foto's zijn van behoorlijk wat jaren geleden. Als je van slank houd moet je zeker niet bij haar wezen.
Service was zo zo, wel heel vriendelijk maar ik raakte niet opgewonden van haar lichaam.
 
Jammer dat foto's dus niet meer kloppen, zou dus voor mij een behoorlijke teleurstelling zijn na mijn vroegere ervaringen met Veronika ( zoals ze op de foto's is) , daarbij doet ze blijkbaar ook geen anaal meer en heeft ze haar prijzen verhoogd. Ik persoonlijk haak dus af helaas.
 
Foto 1 misschien niet maar de andere foto's geven nog steeds een goed beeld. En als je haar status volgt op Whats app. Zie je foto's die een heel goed beeld geven. En de prijsverhoging is heel normaal alles wordt duurder kamerhuur en de prijzen voor kinky stijgen bijna elke maand. En de service die zij geeft is echt fantastisch 😋
 
Laatst een afspraak gemaakt met deze dame. Foto's zijn echt van lange tijd geleden. Paar kilo's ok, maar dit is gewoon een heel andere vrouw. Als je van dik houd, moet je gaan maar ik pas ervoor. Ik kon het er niet meer op dus ben maar voor t spel weg gegaan. Zonde van je geld!!!
 
Laatst een afspraak gemaakt met deze dame. Foto's zijn echt van lange tijd geleden. Paar kilo's ok, maar dit is gewoon een heel andere vrouw. Als je van dik houd, moet je gaan maar ik pas ervoor. Ik kon het er niet meer op dus ben maar voor t spel weg gegaan. Zonde van je geld!!!
It's now the second time that you want to make an appointment. And I say I won't receive you because you are in every blacklist . For instance in the kinky blacklist they say about you that you are an aggressive and crazy guy . And when I say that you , you send my right away message that you will write about me . And every time you did that . I work for my pleasure and I want to be safe also. So if you are in blacklist you can try what you want because I will never receive you .
Greetings Veronika

Edit mod bijlage verwijderd ivm privacy. Deleted attachment because of privacy.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Foto 1 misschien niet maar de andere foto's geven nog steeds een goed beeld. En als je haar status volgt op Whats app. Zie je foto's die een heel goed beeld geven. En de prijsverhoging is heel normaal alles wordt duurder kamerhuur en de prijzen voor kinky stijgen bijna elke maand. En de service die zij geeft is echt fantastisch 😋
Daar zijn behoorlijk wat kilo's afgehaald met photoshop, ook die op WhatsApp zijn echt niet wat je gaat krijgen. Op zijn zachts gezegd is ze wat mollig.
Alles hangt en zit niet echt strak meer in het vel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/520952-veronika
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Drie maanden geleden bij deze heerlijk Geile meid geweest. De laatste keer had ik een neuk machine gezien bij haar en ik bleef daar maar over fantaseren.
Dus afspraak gemaakt ging vlot en snel .
Dus gisteravond heerlijk voor twee uur afgesproken. Ontvangt in gezellig studio en parkeren gratis en makkelijk.
Ik jan gevraagd naar een kerst outfit en bij binnenkomst zag ik een heerlijke geile Kerstvrouw.
Na douche en euro's kon het feest beginnen.
Heerlijk tongen en belandde op het het bed . Zij wou eigenlijk beginnen met pijpen maar ik was haar voor en heb haar heerlijk liggen beffen.
Daarna kreeg ik een heerlijke pijp beurt met dat zalige oogcontact. Na diverse standjes uiteindelijk lekker in haar mond klaargekomen .
En toen na even rust werd de Boeddha van de massage tafel gehaald . En kwam mijn fantasie met de neuk machine uit . En ik kan je zeggen het was echt mega geil .
Als ik nog tijd had deze week zou ik nog een keer terug gaan , maar helaas andere verplichtingen.

Ps waar ik een beetje moe van wordt is al het gezeur . Volgens mij is dit forum ervoor om recensies te schrijven en niet om een absolute top meid die doet wat in haar advertentie staat zwart te maken .
 
Ps waar ik een beetje moe van wordt is al het gezeur . Volgens mij is dit forum ervoor om recensies te schrijven en niet om een absolute top meid die doet wat in haar advertentie staat zwart te maken .
De recensies zeggen op gegeven moment alles. Zijn er van 10 recensies 9 goed en 1 slecht, dan kan je ervan uitgaan dat je goed zit. Waarbij ik die ene zeker niet in twijfel trek.
 
Ik ben het helemaal eens, goede service, super geil en ontzettend lief. Ze verdient inderdaad positieve recensies. En zo te zien is bijna iedereen het hier over eens
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/520952-veronika
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze mijn recensie
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/520952-veronika
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond weer bij Veronika geweest . Gelukkig een stuk dichter bij . Ontvangt in een erg mooi appartement in Amsterdam zuid oost .In mooie rustig kantoor wijk tegenover het AMC ziekenhuis . Makkelijk te bereiken en gratie parkeren. Ze ontving mij in mooie zwarte lingerie. Gelijk lekker zoenen bij binnenkomst. Even opfrissen betalen. En het feest kon beginnen . Eerste elkaar lekker teasen afwisselend lekker tongen , pijpen , beffen . Daarna heerlijk verschillende standjes .
Om vervolgens lekker klaar te komen .
Nog wat liggen kletsen samen . Heerlijk voldaan weer naar huis.
 
Is er iemand die een goed woordje kan doen voor mij om met haar af te spreken? Ze leest de berichten wel, maar geen reactie helaas.

Ik probeer het al een tijdje. Nette berichten met tijd/duur, profielfoto, etc., maar niks...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/520952-veronika
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had maandag al afspraak gemaakt.
En Gisteravond heb ik twee hele zalige uurtjes beleefd met Veronica.
Ontvangt in waanzinnig mooi appartement.
Waar moet ik beginnen.
Bij binnenkomst had ze mooi stijlvol corset aan .
Eerst elkaar lekker op geilen.
Pijpen , Likken , zoenen we gingen door heel het bed . Daarna paar standjes om vervolgens klaar te komen in haar mond . De rest hou ik voor me .
Maar oh wat is zei toch verschrikkelijk geil .
En die blik in haar ogen WoW.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Veronika geweest . Top ervaring. Ja je denkt in eerste instantie is het dame van de foto's maar ze is het echt . Nu met krullen en andere make up maar prachtige verschijning. Pijpt goddelijk en cim . Verder heerlijke standjes . Gezellig om mee te praten. Kortom top ervaring . Mooie discrete locatie en ze is spaans niet oost Europees.
 
Veronika zei ooit tegen mij dat ze een Poolse vader had - moeder weet ik niet meer.
Ze woont wellicht in Spanje.
Vooral dames uit Oekraine vertellen vaak dat ze uit andere landen komen - wij kunnen het verschil toch vaak niet zien of horen.
Ik heb al gehoord: Litouwen, Letland, Polen en Estland. Maar ze kwamen allen uit Oekraine...
Is denk ik een vorm van bescherming: Oekraiense dames mogen niet in een EU-land werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moeder komt uit Rusland en ze zijn naar Spanje geëmigreerd.
Als je je Topo op orde hebt kun je altijd even doorvragen of ze uit Vilnius of Riga komen of een andere plaats en wat leuk is om te bezoeken daar.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/520952-veronika
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Had haar vroeger bezocht toen zij nog €140 rekende voor een uur all-in. Ik had apart nog voor de zekerheid gevraagd om PZC, beffen en CIM en dat was geen probleem.

Goed uitziende en schone dame toen, mooie benen ook. Had thuis al gedoucht en extra schoongemaakt, maar ging na het financiële gedeelte toch nog even opfrissen, is wel fijn voor de dame.

Daarna het bed op en lekker begonnen met zoenen/tongzoenen en haar lichaam te verkennen en vervolgens beffen terwijl ik haar kontje vingerde, echt heerlijk.

Vervolgens op bed gelegen om haar te laten pijpen. En toen ging het mis.... Wilde opeens geen PZC meer en klaagde dat ik niet schoon was 🤨 Ging toen weer de badkamer in, maar zag niks vies, echt bizar. Heb toen maar even vluchtig wat water eroverheen gedaan en liep weer naar buiten. Nog vreemder: geslaagd na tweede inspectie, ondanks dat ik net amper had gewassen....? 🤨 Echt in de war op dat moment want ik had me niet echt gewassen omdat er niks te wassen viel?

PZC daarna was wel lekker, ze ging goed op en neer met haar hoofd met afwisselende snelheden en veel aandacht voor het topje totdat ik in haar mond begon te komen. En toen kwam probleem #2.... Ze draaide weg en begon me af te trekken terwijl ik aan het spuiten was 😰 Opeens was CIM dus niet mogelijk terwijl het 1. duidelijk in de advertentie stond en 2. expliciet nog apart was afgesproken 😅 Zei dat ik had moeten aangeven dat ik klaar zou komen zodat ze me klaar kon trekken.

Na dit hele debacle niet echt zin meer en er was nog zo ongeveer 25-30 minuten over. Maar goed, had al betaald dus dan maar gewoon de tijd vol maken. En het pijpen was best lekker dus nog een keer laten pijpen en afgerond met een handmatig hoogtepunt dat ook goed was.

Ervaring voor mij in z'n algemeen was daarom maar matig. Pijpen kan ze echt goed en aftrekken ook. Zoenen en beffen was lekker en kontgaatje heerlijk strak. Maar een expliciet gemaakte afspraak niet nakomen is niet netjes. En dat hele gedoe met wassen rook een beetje naar tijdrekken. Dat vond ik not done, om het zo maar eens te zeggen.
 
Thank you viper for writing a review about me.
First of all I never charged 140 for a one our .
Second : why write review what happened years a ago , as you say.
And I find it very realy unbelievable that you know exactly what happened then .
I can only say that this is something like fake review you write about me .
I wish you a pleasant weekend 💋
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ooit ook eens geweest en een hoop theater en blabla stelde niet zoveel voor....eenmalig....ja en leeftijd mag een trapje omhoog 35-40
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het stormde afgelopen vrijdag en niet alleen buiten, had vreselijk zin en aangezien er niet veel van mijn gading bij zat Veronika geapt. Helemaal verbaasd dat ze al vrij snel terug appte en een uurtje later stond ik voor haar deur. Deze locatie in zuidoost was ik nog niet geweest maar een prachtig appartement, als je je snel bekeken voelt zou ik vooral niet gaan. Wat zag ze er toch weer verrukkelijk uit. Oké niet meer zoals op de foto maar dat boeit vind ik niet bij haar want ze is gewoon verrukkelijk. UIteraard douchen en daarna inspectie en als je daar door heen bent mag de pret beginnen. Ze was wat rustiger dan vorige keer en dat beviel mij prima, ze plaagt en teased graag en zoekt soms je pijn grens op maar dat is helemaal prima. Heerlijk zoenen en ze maakt het zo veel mogelijk naar je zin, heeft humor en een paar heerlijke borsten. Ze kon mijn proteïne wel waarderen geloof ik. Was weer een fijn uurtje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/520952-veronika
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De zondag goed begonnen met een lekkere wandeling in het Vondelpark. En door het heerlijke weer wilde ik deze ochtend geil afsluiten. Al lopend aan het appen mij Veronika werd ik nog geiler. Ze had gelukkig tijd. Dus hup de auto. Na binnenkomst douche . En heb een lekker geil uurtje beleefd. Heb haar eerst lekker lang liggen beffen. ( wat een heerlijk ontbijt 😉)
Daarna werd ik lekker lang gepijpt. En heb haar toen in diverse standjes geneukt . En voor ik het wist was het uurtje al weer voorbij. Nu thuis aan de koffie. En kijk terug op een geile zondagmorgen.
Veronika thank you for a perfect breakfast. 😋💦😋 💋💋💋
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Veronika bezocht . Wow wat wordt ik daar blij van. Ik vindt haar er top uitzien . Heerlijk lichaam .En wat kan zij pijpen niet normaal. Ik kon mijn kruit dan ook niet lang inhouden. Na even opfrissen en heerlijk knuffelen en zoenen begonnen aan 2e ronde . Echter voor mij 2x in een uur lukt maar zelden . Lag niet aan inspanningen van Veronika . Wederom top ervaring. Jammer dat ze er maar tot donder Is en daarna naar breda gaat .
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/520952-veronika
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen weer heerlijk uurtje gehad met deze kanjer . Op voor mij een nieuw adres in Utrecht waar je makkelijk komt en gratis kan parkeren.
Bij binnenkomst een heerlijke tongzoen. Even douche en 💶. Ze begonnen me heerlijk te zoenen en ging door haar knieën en werd eerst gepijpt . Heb haar daarna eerst staand zij leunend tegen de muur doggy geneukt. Daarna verder op het bed waar ik haar eerst lekker heb gebeft om vervolgens haar weer doggy te neuken. Uiteindelijk heeft zij me heerlijk klaar gepijpt. Veronika it was again so 😋😋🔥
Muchos gracias 💋💋💋
 
Wat Jack217 aangeeft is ook mijn issue. Kom er ook niet door. Berichtjes worden gelezen maar er komt geen reactie. Blijf netjes maar het houdt natuurlijk een keertje op. Veronika heeft klanten genoeg en kan zich het niet reageren permitteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan