Verschil tussen Bo Cremer en Bunga Bunga

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GirlLover_Ant

Vaste klant
Forumpionier
178
07/07/21
187
23
Wat zijn de verschillen eigenlijk tussen deze feestjes?
Waar zou je best eerst naartoe gaan als je geen ervaring hebt in de GB-wereld?
Hoe oud zijn de dames? Welke leeftijden komen er naartoe?
Wat is de sociale status van de aanwezigen? Ik bedoel, komen er zowel arbeiders als kaderleden bijvoorbeeld?
Ik ben benieuwd naar deze feestjes maar ik weet niet goed wat te verwachten en de verschillen.
Zijn er ook verschillen op seksgebied? Kortom alle informatie is welkom.
Mijn excuses als ik nogal nieuwsgierig overkom, maar ik weet het anders niet zo goed te verwoorden.
Ik ben zelf een twintiger en heb nog niet zo veel ervaring met GB, dus ik kan nog wat timide overkomen. Enkel al eens een GB van Ramontiek meegedaan. Hoe kan je het vergelijken t.o.v. deze GB's?
 
Bunga bunga: De vrouwen zijn een jaar of 5 ouder dan op de feestjes van Bo Cremer, maar zo veel actiever en die iets oudere vrouwen weten ook heel goed hoe ze het een man naar hun zin moeten maken. Ook allemaal knappe vrouwen waaraan je het niet zien. Eigenlijk vind ik ze knapper dan de vrouwen op het feestje van Bo Cremer. Maar ik ben dan zelf ook bijna 50..

Bovenstaande eens in een verslagje van Bung Bunga geschreven.

De vrouwen op het Bunga Bunga feestje zijn ook net iets slanker dan de vrouwen op het feestje van Bo Cremer. Daarmee wil ik niet zeggen dat de vrouwen op het feest van Bo Cremer dik zijn, want dat is ook absoluut niet het geval.

En eigenlijk is ook heel veel afhankelijk van welke koppels er komen opdagen. De Bunga Bunga feestjes gaan meestal door op vrijdagnamiddag of zondagnamiddag. Die van Bo Cremer gaan altijd door op een avond.
Voor mij zijn ze beiden OK en ik ga er naartoe wanneer het in mijn agenda past. Vrijdagnamiddag kan bijna nooit.
 
Hé, als regelmatige bezoeker van Bo Cremer kan ik alleen maar beamen dat deze party voor mij bijna altijd geslaagd is.
Bunga party's kan ik niet bezoeken daar het voor mij niet haalbaar is op een namiddag.

Bij Bo ga ik zowel als single als met een gelegenheidspartner... Laatste party van 2021 was weer een voltreffer en zoals één van de andere gasten zei bij het verlaten van de avond dat hij steeds voldaan naar huis gaat en een echte vrienden kring gevoel heeft. Doordat je meermaals komt leer je ook de mensen beter kennen en worden de avonden steeds gezelliger. Over de actie, de dames, de kwaliteit hoef je niet te vrezen. Iedere party is anders met telkens een andere mix van personen. Ieder zijn favorieten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan