Vertrek Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JokePrive

Meubelstuk
DVP
Supporter
Forumpionier
3.640
01/07/21
13.205
Site
Vandaag heb ik aangekondigd bij de gastvrouw dat dit mijn laatste dag in Haarlem zal zijn. Was al maanden aan het denken hoe of wat te doen.

De meeste cliënten die voor mij in de salon komen/kwamen, zijn/waren voor 90% van mijn eigen advertenties. Meer dan de helft van de vergoeding gaat daarvan naar de uitbater en de belasting. De cliënten die op goed geluk de salon binnenhobbelen zijn de overige 10%.

Dus wordt het dringend tijd om op te stappen en een andere stoel warm te houden.

Ben al in gesprek met de verhuurder van kamers op de Achterdam in Alkmaar. Er schijnt daar een kamer te zijn met een discrete ingang, dus daar heb ik wel interesse in.

Ga daar eerdaags even op gesprek 🙂

Overigens.. dan ben ik weer eigen baas en kan ik mijn inclusief prijzen weer gaan aanpassen naar schappelijk!

Hoop geregel weer 😆
 
Nog verder weg voor mij, en het was al zo'n pokkeneind :(

Maar als je analyse klopt heb je natuurlijk groot gelijk, succes!
Dat is inderdaad wel het nadeel van Alkmaar, ook voor mensen uit de Randstad ligt het uit de route, wat dat aan gaat ligt Haarlem wat centraler, ten opzichte van de grote steden, en kan je Haarlem nog combineren met een dagje Bloemendaal aan het strand.
 
Laatst bewerkt:
Geeft wel aan hoe beroerd het business model is van de club! Hoge afdracht en weinig toegevoegde waarde...
Als er in Amsterdam een modern erotisch centrum zou komen waar je als dvp gemakkelijk terecht kunt voor een schappelijke huur dan zou dat fantastisch kunnen uitpakken voor zowel dvp als klant. Online contact leggen, "schikt het als ik even langs kom" en plezier hebben.
 
'Makkelijk cashen'? Het is zonde van het geld natuurlijk maar ik weet niet of de salon echt 'spekkoper' is. De uitbater hoeft niet zelf alle gasten te plezieren maar heeft wel te maken met huur die doorloopt ook als de verdiensten er niet zijn, gas- licht- en waterkosten, bij tijd en wijle belastingcontrole, handhaving die komt kijken of iemand drugs heeft, zorgen over concurrentie die je zaak komt verkl*ten, gedoe met werving en selectie van medewerksters, een dagkas met soms veel contant geld waar dan weer geteisem op af kan komen, soms lastige klanten die menen dat zij de wereld in bezit hebben en die geen tegenspraak dulden.
Ik ben in elk geval niet van plan een uitbater te worden.
Sporadische bezoeker is net leuk.
 
Nog verder weg voor mij, en het was al zo'n pokkeneind :(

Maar als je analyse klopt heb je natuurlijk groot gelijk, succes!

Sorry Kees,

Maar na zoveel jaren eigenwijs zijn, gaan we dat nu eens niet meer doen. En sorry dat Alkmaar nog verder weg ligt, had je maar eerder moeten inplannen 😆

Maar er is nog iets anders mogelijk, daar informeer je maar privé over 😉
 
'Makkelijk cashen'?

Daar heb je een punt, maar als ik even mijn agenda opensla zijn al mijn afspraken weer via mijzelf gereserveerd. En dan is het wel makkelijk cashen, want die kosten komen op mijn schouders.
En vanwege dat optin stelsel kan ik al die kosten niet declareren, de uitbater kan dit wel grotendeels.
Overigens zit de salon in een gekocht pand.
 
Daar heb je een punt, maar als ik even mijn agenda opensla zijn al mijn afspraken weer via mijzelf gereserveerd. En dan is het wel makkelijk cashen, want die kosten komen op mijn schouders.
En vanwege dat optin stelsel kan ik al die kosten niet declareren, de uitbater kan dit wel grotendeels.
Overigens zit de salon in een gekocht pand.
Als je op een andere manier meer geld van je omzet over kan houden en er per saldo onder de streep op jaarbasis meer overblijft is dit natuurlijk veel interessanter. Dus dat doe je goed.
Ik heb alleen vraagtekens bij de Achterdam. Ik ben er een aantal jaren lang met enige regelmaat geweest omdat ik wel eens in die contreien moest zijn. Ik vond het er altijd wel leuk en gezellig. Ook voldoende en gevarieerd aanbod.
Maar nu was ik er een maand geleden weer eens.
Ik vond het er treurig uit zien. Slechts enkele panden waar wat business is. Verschillende panden leek wel of ze er niemand achter een raam wilden hebben zo onderkomen zag het uit. En aan een kant van de straat was een aannemer bezig met een grote verbouwing. Ik kon niet zien wat hij aan het maken was, maar ik hoop dat het een geweldige aanvulling op het huidige bestand dvp's wordt met een groot aanbod en vernieuwend aanbod. En dus geen woningen. Want anders is het over een tijdje over en uit met de Achterdam.

Dus ik hoop dat je gelijk hebt en ik gun het je van harte. En wie weet zie ik je toch nog eens achter de raam, want dat vind ik toch het lekkerste om te kiezen .... 😍😘
 
Als er in Amsterdam een modern erotisch centrum zou komen waar je als dvp gemakkelijk terecht kunt voor een schappelijke huur dan zou dat fantastisch kunnen uitpakken voor zowel dvp als klant. Online contact leggen, "schikt het als ik even langs kom" en plezier hebben.

Dat denk ik dus ook.
Zooi container woningen neerzetten ergens per gemeente. huur per dag voor redelijk tarief... en voila. Alle DVPs bij elkaar.

Love Hotels feitelijk
 
Dat denk ik dus ook.
Zooi container woningen neerzetten ergens per gemeente. huur per dag voor redelijk tarief... en voila. Alle DVPs bij elkaar.

Love Hotels feitelijk
Ga maar eens kijken bij Escape erotisch centrum in Doetinchem.
Dat ziet er netjes en verzorgd uit. Is ook binnen, dus geen last van spiegeling op de ramen bij langslopen of slecht weer. En het is er gewoon licht, zonder bedompte sfeer. Ik wandel er graag
 
En wie weet zie ik je toch nog eens achter de raam, want dat vind ik toch het lekkerste om te kiezen .... 😍😘

Geen idee hoe de Achterdam eruit ziet, ga het vanzelf ontdekken.
Kans dat je mij ziet achter het raam is klein, maar dat ga ik nog bespreken allemaal.
Misschien moet ik maar een bordje plaatsen voor het gordijn met: Joke Prive inside, met mijn telefoonnummer 😄
 
Geen idee hoe de Achterdam eruit ziet, ga het vanzelf ontdekken.
Kans dat je mij ziet achter het raam is klein, maar dat ga ik nog bespreken allemaal.
Misschien moet ik maar een bordje plaatsen voor het gordijn met: Joke Prive inside, met mijn telefoonnummer 😄
Dat zou ik ook al lekker vinden.
Als je me dan maar aan de voorkant op komt halen, want ik hoef geen discrete achteringang te hebben. Dat vind ik niet zo fijn.
De DVP's zitten er voor iedereen zichtbaar, dan moet de wandelaar net zo fair zijn en ook voor iedereen zichtbaar zijn en evt naar binnen stappen.
Als we willen dat men normaler met prostitutie om gaat dan begint dat bij ons eigen gedrag. Met opgeheven hoofd naar binnen bij een DVP die je graag vrijmoedig verwelkomt. 😍
 
Ik zie mezelf niet snel naar een ramenbuurt gaan..

Er zouden meer huizen moeten zijn waar zelfstandige dames een kamer huren, zoals Salon261, Almere Prive, La Femmes.
 
@ Joke. Ik snap absoluut je beweegredenen, maar ik weet niet of een raamexploitant dit wel zou ondersteunen?
Het concept van ramen wordt hiermee natuurlijk wel teniet gedaan.
Ik zou je of een andere dame hebben kunnen boeken in een privéhuis, mij zie je echter niet de ramenbuurt; ook niet voor dezelfde dames

(Ik wil niet de sfeer bederven en ken natuurlijk ook niet alle ins en outs))
 
maar ik weet niet of een raamexploitant dit wel zou ondersteunen?
Waarom zou de raamexploitant die niet ondersteunen?
Ik weet dat er in Den Haag in de ramenbuurt ook een aantal dames bijna uitsluitend op afspraak werken, die dames zie je dus bijna nooit voor het raam staan.
Naar mijn idee, gaat het bij een raamexploitant uitsluitend om de kamerhuur, en dat geen druggebruik plaats vind.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou de raamexploitant die niet ondersteunen?
Ik weet dat in Den Haag ook een aantal dames bijna uitsluitend op afspraak werken, die dames zie je dus bijna nooit voor het raam staan.
Naar mijn idee, gaat het bij een raamexploitant uitsluitend om de kamerhuur, en dat geen druggebruik plaats vind.
Het concept van de ramen is toch dat je wandelaars aantrekt die een keuze maken van de dames achter de ramen. Deze toeloop zou verdwijnen als alle dames op afspraak gaan werken of zeggen te werken en dan krijg je een soort mega privéhuis.
 
Ik zou je of een andere dame hebben kunnen boeken in een privéhuis, mij zie je echter niet de ramenbuurt; ook niet voor dezelfde dames

(Ik wil niet de sfeer bederven en ken natuurlijk ook niet alle ins en outs))

In een privehuis wordt lastig, maar heb nog een andere locatie die veel leuker is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan