Vertrek Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze toeloop zou verdwijnen als alle dames op afspraak gaan werken of zeggen te werken en dan krijg je een soort mega privéhuis.
ik denk dat het eerder is, dat het grootste deel te weinig vaste klanten heeft, om uitsluitend op afspraak te werken. Vaak zijn het alleen de toppers die zich het kunnen veroorloven om alleen of bijna alleen op afspraak te werken.
 
ik durf het haast niet te zeggen, maar vaak vind ik het wandelen nog leuker dan de dame bezoeken, zeker met van dat weer als vandaag. Ik voel me net soms zo zogenaamde windowshopper.
Ik snap je heel goed; maar heb zelf helemaal niets met wandelen en ga ook geen dames boeken in een wandelbuurt.
Reden is overigens dat ik een aantal jaar vrijwel naast een wandelstraat heb gewoond (in Groningen) en een soort weerzin heb gekregen tegen die hele wandelsfeer (en vooral de overlast....).

(Joke; als je vindt dat ik je topic kaap, trek ik me terug hoor)
 
maar heb zelf helemaal niets met wandelen en ga ook geen dames boeken in een wandelbuurt.
Ik wil gewoon leuke dame bezoeken, maakt mij niet uit waar ze zit. Kan een flat zijn, maar ook prima als ze in de straten zit. Afspraak maken, geen wachttijd, niet rond lopen. Appen dat je er bent en hup naar binnen! Op kinky met die raamdames! :love:;)
 
Ik weet van ieder geval een dat ze een kinky profiel heeft. Kan je gewoon via whatsapp een afspraak met haar maken.
Eigenlijk hebben zo'n beetje alle raamdames een telnr voor klanten, zo heb ik een stuk of 6 telnr's van raamdames zodat ik ze kan appen.
Ik ga alleen niet vertellen welke dames want als ze het niet aan iedereen willen geven dan komen ze straks bij mij zeuren om het nr
 
Zo... en dat was het dan! Ben net thuis, met 2 tassen vol zooi uit mijn kluisje. Wat daar allemaal uitkwam, niet normaal meer. Morgen maar even opruimen, nu geen zin meer in..

Nou moet ik gaan bedenken wat ik met mijn prijslijst ga doen, want dat waren grotendeels salonprijzen. Ze gaan iig omlaag, maar moet nog ff kijken hoeveel dat wordt.
 
Als je op een andere manier meer geld van je omzet over kan houden en er per saldo onder de streep op jaarbasis meer overblijft is dit natuurlijk veel interessanter. Dus dat doe je goed.
Ik heb alleen vraagtekens bij de Achterdam. Ik ben er een aantal jaren lang met enige regelmaat geweest omdat ik wel eens in die contreien moest zijn. Ik vond het er altijd wel leuk en gezellig. Ook voldoende en gevarieerd aanbod.
Maar nu was ik er een maand geleden weer eens.
Ik vond het er treurig uit zien. Slechts enkele panden waar wat business is. Verschillende panden leek wel of ze er niemand achter een raam wilden hebben zo onderkomen zag het uit. En aan een kant van de straat was een aannemer bezig met een grote verbouwing. Ik kon niet zien wat hij aan het maken was, maar ik hoop dat het een geweldige aanvulling op het huidige bestand dvp's wordt met een groot aanbod en vernieuwend aanbod. En dus geen woningen. Want anders is het over een tijdje over en uit met de Achterdam.

Dus ik hoop dat je gelijk hebt en ik gun het je van harte. En wie weet zie ik je toch nog eens achter de raam, want dat vind ik toch het lekkerste om te kiezen .... 😍😘
De achterdam is niet zo slecht hoor, heb een tijd in de buurt gewoond en kom er regelmatig. Er is meestal een heel redelijke bezetting, heel divers, normale prijzen ook nog wel tov bv Amsterdam. Er zijn dagen dat er meer dames op de Achterdam staan dan in Amsterdam achter de ramen…. Haarlem is al helemaal droevig, daar staan hoogstens 3/4 dames. Naar mijn ervaring zijn Den Haag en Alkmaar de 'levendigste' rode buurten in NL de laatste tijd.
 
Nou moet ik gaan bedenken wat ik met mijn prijslijst ga doen, want dat waren grotendeels salonprijzen. Ze gaan iig omlaag, maar moet nog ff kijken hoeveel dat wordt.
Makkelijk zat, maar het is wel verstandig eerst te weten wat de nieuwe locatie je kost.
Dan bepalen vanaf welk bedrag jij er beter van wordt, boven dat punt en onder het oude bedrag een mooi rond getal kiezen. Iedereen gelukkig.

Niet dat ik je ga vertellen hoeveel je zou moeten vragen 😎
 
Dan weet je dus ook al zeker dat het Alkmaar wordt 😉

Wat ik bedoelde is, doe jezelf niet te kort. Er is geen klant die het erg vind dat jij er netto op vooruit gaat, zeker niet als zij dat ook doen.
Het oude bedrag werd immers ook betaald.
 
Dat klopt! Maar 160 euro p.u is mij net teveel en zoals jij ook wel weet filteren cliënten vaak op een bepaald bedrag. En dan val je er net buiten. Ik zit al een tijdje met 140 euro p.u in mijn hoofd.. dat is wel een groot verschil met sommige dames die vanaf 200 p.u gaan.

Maar ga er wel uitkomen! En nee.. denk dat het juist beter gaat aantrekken voor mij als ik de prijzen wat verlaag. Dus denk eerder vooruit dan achteruit.
Alles is al zo duur, laat dan iig 1 sekswerker een beetje water bij de wijn doen 😉
 
Zo... en dat was het dan! Ben net thuis, met 2 tassen vol zooi uit mijn kluisje. Wat daar allemaal uitkwam, niet normaal meer. Morgen maar even opruimen, nu geen zin meer in..

Nou moet ik gaan bedenken wat ik met mijn prijslijst ga doen, want dat waren grotendeels salonprijzen. Ze gaan iig omlaag, maar moet nog ff kijken hoeveel dat wordt.
Wat ik me dan afvraag: Wat vond de eigenaar ervan?
Neemt hij/zij jouw vertrekt luchtig op en denkt; er komt wel weer een nieuwe dame of proberen ze je nog nog te overreden te blijven?
 
Ik was op de kamer toen de eigenaar er even was en ingelicht werd door de gastvrouw.
Hij vond het jammer en was verdwenen toen ik weer vd kamer was. Heeft ook geen contact meer verder gezocht.
 
Denk dat dit vrij normaal is.
Is ook niet zo dat Joke week geleden zegt ik stop hier. Hoor wel vaker dat een dvp voor einde dienst zegt ik kom niet meer. Of gewoon niet meer komt.
 
Denk dat dit vrij normaal is.
Is ook niet zo dat Joke week geleden zegt ik stop hier. Hoor wel vaker dat een dvp voor einde dienst zegt ik kom niet meer. Of gewoon niet meer komt.
Ik weet niet of het normaal is, maar ik had begrepen dat Joke, al een aantal jaren voor deze eigenaar werkzaam was. Het lijkt mij toch iets van goede manieren, om even een praatje te maken, met iemand die na een aantal jaren, bij je weg gaat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan