Als je op een andere manier meer geld van je omzet over kan houden en er per saldo onder de streep op jaarbasis meer overblijft is dit natuurlijk veel interessanter. Dus dat doe je goed.
Ik heb alleen vraagtekens bij de Achterdam. Ik ben er een aantal jaren lang met enige regelmaat geweest omdat ik wel eens in die contreien moest zijn. Ik vond het er altijd wel leuk en gezellig. Ook voldoende en gevarieerd aanbod.
Maar nu was ik er een maand geleden weer eens.
Ik vond het er treurig uit zien. Slechts enkele panden waar wat business is. Verschillende panden leek wel of ze er niemand achter een raam wilden hebben zo onderkomen zag het uit. En aan een kant van de straat was een aannemer bezig met een grote verbouwing. Ik kon niet zien wat hij aan het maken was, maar ik hoop dat het een geweldige aanvulling op het huidige bestand dvp's wordt met een groot aanbod en vernieuwend aanbod. En dus geen woningen. Want anders is het over een tijdje over en uit met de Achterdam.
Dus ik hoop dat je gelijk hebt en ik gun het je van harte. En wie weet zie ik je toch nog eens achter de raam, want dat vind ik toch het lekkerste om te kiezen ....