Recensie Verwenmassage, Waalwijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kareltriac

Newbie
15
20/11/21
24

Ik kom al enige jaren met regelmaat bij deze dame. Ik denk begin 50
Aardige, vriendelijke vrouw. In gewoon woonhuis, kamer en douche zijn goed in orde. Begint uiteraard in buikligging waarbij ze je anus en ballen al lekker meeneemt. Op de rug niet echt body to body maar ze komt wel lekker met haar borsten over je heen hangen. Borsten en billen aanraken mag met respect. Borsten zijn niet zo groot, denk b-cup!!
Handmatig hoogtepunt is prima.
Al met al voor deze prijzen uitstekende "behandeling".
 
Ik ben ook al regelmatig bij deze aardige dame geweest. Wat Kareltriac beschrijft klopt allemaal.
Weinig aan toe te voegen. Het is wel te merken dat zij behoorlijk wat massage ervaring heeft en doet dit ook met plezier. Ze ziet er niet onaardig uit wel inderdaad met een buikje en de billen mochten voor mij wat voller zijn.
Zeker een aanrader zolang je je maar aan haar regels houd.
Volgens mij werkt de oorspronkelijke link niet meer dus plaats ik even de nieuwe link erbij.

 
Gisteren Sien bezocht. Een afspraak was makkelijk gemaakt via de app. Al het bovenstaande klopt: keurig nette woning, kamer en douche. Maar vooral: zeer spontane, vriendelijke vrouw die zeker ruime ervaring heeft! De massage als je op je buik ligt is al meteen opwindend: ze weet steeds je anus en ballen te vinden en bouwt de massage heerlijk op. Zelfs is ze gekleed in slip en bewerkt jouw voorkant als ze tussen je benen komt zitten. Doet me altijd aan pottenbakken denken… Uur binnen geweest en € 100 afgerekend. Zeer plezierig en aangenaam uur.
 
Heb vorige week eindelijk een bezoekje gebracht….
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn verwachtingen hoger waren dan het uiteindelijke resultaat helaas.
Super vriendelijke dame en doet echt goed haar best het naar je zin te maken maar vond het toch echt wel teveel automatische piloot werk jammer genoeg. Kunt gewoon merken dat dit het riedeltje is wat bij iedereen wordt gedaan. Neemt niet weg dat haar "riedeltje" nog altijd beter is dan bij andere waar ik ben geweest maar toch…
Ook is ze echt wel op leeftijd, met nu al de kerst kilo's op alle plekken wat mij absoluut niet aantrekt helaas.
Al met al snap ik dat dit een "vast" adres is voor sommige en ze is absoluut het bedrag wat ze vraagt waard maar voor mij 0 herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan