Recensie Vicky, Amstelveen (vh Amersfoort, Den Bosch, Haarlem, Nieuwegein) 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Getrouwd

Vaste klant
Forumpionier
142
25/07/21
369
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/8521852-vicky
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren deze leuke dame in Den Bosch bezocht.
Ontvangt vooral in de buurt van Amsterdam maar nu tijdelijk in Den Bosch neergestreken.
De foto's zijn wat glamoureuzer dan de werkelijkheid maar ook de werkelijkheid was voor mij aantrekkelijk genoeg.
Afspraak via WA eenvoudig te maken, adres goed bereikbaar.
Lekkere, ongecompliceerde seks, dame neemt initiatief maar luistert ook naar wensen.
Douchen voor- en achteraf mogelijk.
Fijn uurtje, ga zeker nog eens terug.
 
Tongzoenen 4 sterren. Kan je me vertellen waarom? Ik wil haar namelijk bezoeken maar vind TZ wel een must
Hoi Rico,
een 4 en geen 5, omdat het wat beter en met nog meer overtuiging kan.
een 4 en geen 3 of lager, omdat er echt wel getongd wordt.
En voordat dit een heel dispuut wordt, het is mijn waardering voor wat er tijdens mijn date gebeurde.
Iedere date verloopt anders, afhankelijk van de wederzijdse klik, moment van de dag, eigen eerdere ervaringen etc.
Veel plezier en ben benieuwd naar jouw review tzt.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/8521852-vicky
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vicky ontvangt in het centrum van Amstelveen, parkeren is geen probleem buiten echter je zit dan wel vast aan een halve dag kaart van € 16,50 of je moet ergens in de garage parkeren, die zijn er ook zat. Appartement is schoon en voorzien van alle gemakken om je ervoor en erna op te frissen.
Vicky is ietsje voller dan op de verfraaide foto`s maar welke dame doet tegenwoordig niet.
Na het afrekenen, douchen en ontdoen van kleding kon ik op bed liggen om aan de sessie te beginnen.
Helaas houd Vicky nog van alles aan, de een vind dat sexy en ik vind het dus niks, het liefst heb ik alles bloot.
Vicky geniet van pijpen, dat merk je omdat ze er best wel lang mee bezig is terwijl een ander na 5 minuten al begint te klagen. Helaas voel je ook haar tanden en dat is minder prettig als ze er lang mee bezig is. na een klein kwartier vond ik het wel welletjes en gingen we over op intiem in missionair. Vicky voelde droog en strak aan wat niet prettig penetreren is.
Uiteindelijk gevraagd om een finish met de mond en handen.

Conclusie: Aardig met goede seks maar steekt niet uit boven ander goede meiden die ik voor deze prijs mocht bezoeken (Vicky is zelfs iets duurder).
Ik hou het bij eenmalig bezoek
 
Deze dame met een bezoekje vereerd in Den Bosch, was er een jaar of wat geleden ook al eens geweest op dezelfde locatie. Het klopt dat ze vrij mollig is maar ook weer niet moddervet en ik vind haar zeker niet onaantrekkelijk. De twee keer dat ik er was heb ik ook niets van gebrek aan hygiëne gemerkt. Vicky pijpt langdurig, met veel variatie en geduld en toen ik na een klein half uurtje onafgebroken genieten van haar pijpkunsten eindelijk haar mondje volspoot bleef ze lekker nog even doorsabbelen om de laatste druppels eruit te zuigen. Precies waar ik voor kwam dus ik was tevreden. Verder gewoon aardige dame, ik sluit herhaling niet uit.
 
Vicky is weer in Den Bosch en ik heb haar nog eens bezocht om me eens rustig, ontspannen lekker klaar te laten pijpen. Dat is het enige waarvoor ik deze dame af en toe bezoek: ze neemt echt uitgebreid de tijd om je letterlijk een half uur onafgebroken rustig, afwisselend en met veel aandacht te pijpen waarbij je aan het eind heerlijk in haar mond komt, ze zuigt je letterlijk leeg tot er niks meer over is. Verder ontvangt ze in een goed bereikbaar, net en brandschoon appartement en dat is ook prettig.
 
Vicky is 20 kilo afgevallen en dat is te zien en te merken. Ze leek wel tien jaar jonger. Ze vertelde dat ze zich ook een stuk fitter voelt. Ze heeft me weer zonder enige haast en met veel afwisseling langdurig gepijpt tot ik lekker in haar mondje spoot.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag een half uurtje bij Vicky geweest. Een mooie vrouw met een prachtige d-cup. Wel een buikje maar dat vind ik wel sexy. Ze ontvangt in een modern appartement vlakbij het station. Er was ook een andere dame in het appartement, maar daar heb ik niets van gemerkt. Eerst douchen en dan begint het spel met een goede tongzoen. Ze had een mooi zwart setje aan en ik mocht haar uitkleden. Daarna een goede blowjob van zeker 15 minuten. Af en toe voelde ik haar tanden, maar was niet storend. Dan nog 69 en twee standjes met veel zoenen tussendoor en klaargekomen in haar mond. Achteraf nog even douchen. Ik ga meestal max 2 keer naar dezelfde dame als de eerste keer een succes is. Bij Vicky komt er zeker een tweede keer.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8521852-vicky#photos&gid=1&pid=8
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week bij deze dame geweest.

Aan alles merk je, dat ze een ervaren pro is. Komt de afspraken na, begeleid je goed.

Voor mij een bekend adres in Amersfoort, discreet en netjes. Prima dus voor een date.

Tis de dame van de foto's. Ze pijpt goed en ze pijpt graag dus dat was fijn. Ze heeft wel een klein buikje. Aardige meid maar zou denk ik niet nog een keer gaan omdat ik een beetje een klik miste. Sex was ook gewoon beetje basic. Al met al een 7 voor deze dame. Voor dit bedrag verwacht ik toch iets meer warmte en gfe experience of iets. Kan het niet goed omschrijven maar er miste gewoon wat voor mij tijdens de date.
 
Al een keer of 5 bij haar geweest, echt een lieve prachtige vrouw. Ontvangt in spannende lingerie, even wassen en daarna kan de pret beginnen. Pijpt lekker maar wel vaak voel je haar tanden. Neuken in alle standjes doet ze goed mee. Ga zeker nog vaker langs.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8521852-vicky
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nu in den bosch.

Tweede pijp ronde en het uur volmaken is voor mij helemaal prima!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8521852-vicky
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Dame loopt al heel lang mee. Kwam er jaar of 10 terug ook al weleens. Komt van de CTE af. Leuke meid, wel enorm rustig en afstandelijk. Inmiddels wel echt ruim de 40 gepasseerd. Volgens mij kan zij niet meer mee met de concurentie op veel vlakken, maar het is net als met muziek, som is het lekker om weer ff een oude kleiner van vroeger te pakken.

Dame komt netjes afspraken en na en is hygienisch. Kom er graag terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan