Recensie Vicky, Amsterdam (Noord) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Serafijn

Wandelaar
97
28/10/21
119
41
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6533285-vicky
Totale kosten (in euro)
400 (twee uur)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vicky schoof aan bij een trio met Anita in haar appartement in Amsterdam-Noord. Een grappige combinatie: de goede rondingen van Braziliaanse Anita met het atletische figuur van Vicky. Vicky spreekt Engels en aarzelt soms wat ("hoe spreek ik dat uit?"), wat ik eigenlijk heel aantrekkelijk vond. Ze is verder professioneel en grappig. Ze is aantrekkelijker dan de drie foto's op Kinky suggereren.

Ik heb inmiddels een nieuwe afspraak gemaakt. Aanbevolen.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er nou iemand geknoeid over haar benen (knieën) of zijn dat littekens? Aan de fotos te zien is ze idd lang ja 🪜

Maar vrolijk is anders...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/6533285-vicky
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een heerlijke vrouw.

Zoekende door de website kwam ik Vicky ineens tegen. Een nieuw gezicht die ik zelf niet eerder had gezien. Even bellen en ons afspraakje stond gepland. (dit gaf ook zekerheid wie ik ging ontmoeten)

Parkeergelegenheden waren genoeg rond de tijd dat ik kwam. Appartement zelf was ook schoon, douch gelegenheid voor en erna.

Foto's komen overeen. ( in het echt is ze veel mooier)

Pijpen doet ze echt heerlijk. ( geen tand aan te voelen ( gelukkig))

Geniet zelf ook van de sex. Met een beetje dirty talk hier en daar.

Spreekt goed engels , dus een gesprekje voeren na de handeling (of voor) kan gewoon..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
  7. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame ook bezocht. Super lieve meid, intelligent en ziet er gewoon echt fantastisch uit. Was meer een GFE dan een PSE.
Tijd vloog voorbij en toen de tijd om was, was ik alleen nog niet gekomen.
Ze maakte daar geen probleem van en zei me dat ik dr mondje moest volspuiten en dat ik moest dr aankijken terwijl ze me klaar pijpte tot de laatste druppel.

Behandel haar echt met respect, het is echt een lieverd
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6533285-vicky
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoekje gebracht aan Vicky en zeker geen spijt van. Snelle, duidelijke communicatie met een korte videocall. Ze ontvangt in een net appartement op een goed bereikbare locatie.

Enthousiast ontvangst waarbij ze me op stond te wachten in een sexy roze bodystocking. Haar prachtige lange benen vallen gelijk op, een heerlijk kontje en mooie, prompte borsten. Alles perfect in verhouding en een waar (natuurlijk!) wonder.

Na het opfrissen en de financiële plichtpleging laat ze er geen gras meer over groeien. Ze geniet er zichtbaar van en stuurt ook aan op wat zij lekker vindt (erg sexy). Geen moeite om m'n pik achter in haar keel stoppen en zodra ze doorheeft dat je het geil vindt krijgt ze de smaak te pakken. Door haar voor de spiegel gezet zodat je even goed mee kan kijken hoe ze te werk gaat. Vervolgens een uitgebreide 69-sessie waarbij ik me in moest houden om niet al haar mondje vol te spuiten. Ze heeft een heerlijk kutje om te beffen; lekkere lippen, schoon en smaakt heerlijk!

Daarna jassie om en gaan met die banaan. Gelijk doggy voor de spiegel waarbij ze haar lekkere kontje hard tegen je aan duwt. Haar daarna op haar rug gelegd, beentjes in mijn nek en lekker hard doorstoten. Zodra mijn hand even naar haar keel ging moest ik gelijk van haar vasthouden en een klein beetje knijpen. Dat soort kleine dingetjes maken het nog geiler en het duurde niet lang voordat de condoom gevuld naar buiten kwam.

Overall een prachtige vrouw die met passie te werk gaat. Zeker weten herhalingsgevaar!
 
Vandaag een bezoekje gebracht aan Vicky en zeker geen spijt van. Snelle, duidelijke communicatie met een korte videocall. Ze ontvangt in een net appartement op een goed bereikbare locatie.
Huh hoe kon je afspraak 30 minuten en €100 zijn terwijl op haar profiel staat dat ze minimaal 45 minuten doet en dus €150 kost?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan