WHEM Vicky, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie zijn de andere twee heren dan? Want hier zijn nog geen andere ervaringen gemeld, of bedoel je de meningen op kinky?

De advertentie lijkt ondertussen offline, mogelijk is de vrijdag van vertrek dan toch eindelijk aangebroken.

Ik bedoelde inderdaad de twee recensies op Kinky.

Weet niet of de advententie tijdelijk offline is of permanent, maar gisteravond vertelde ze mij dat ze pas in September terug gaat naar Brazilie.

Hieronder de link naar mijn recensie.

Onderwerp 'Vicky, Amsterdam' https://www.girlsreview.nl/threads/vicky-amsterdam.32974/
 
Ok, duidelijk. (y)

Ik had er op basis van mijn communicatie en die meningen op kinky geen vertrouwen meer in. In ieder geval mooi dat voor jouw het lef is beloond.

Ja dat snap ik.

Ik dacht, als ik soms een mindere ervaring heb met dames die hier of op kinky volledig worden geprezen dan kan het misschien ook andersom.

En ik had ook een beetje maling aan het commentaar van een kil karakter. Daar kan ik soms ook van genieten als ze zich maar een beetje laat rouwdouwen.

In dit geval trof ik een lieve meid die uiteindelijk wel wat kon hebben.
 
Zelfde dame, right?

 
In eerste instantie verschenen een aantal ronduit slechte reviews op kinky. Hier zijn inmiddels twee 5 sterren reviews. Dus welke van deze twee uitersten ga je aantreffen?
 
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan