- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Vele ramen waren vorige week gesloten en bijna geen dames aanwezig,en degene die ik wou neuken waren bezet...
Na een paar rondjes is deze Nigeriaanse schoonheid mij opgevallen, na een klein praatje aan de deur uiteindelijk bij deze vicky binnen gegaan.
Voor mij een zeer mooie dame met een redelijke dikke kont.
Haar aan de deur gezegd dat ik een lange pijpbeurt wou en wat ze ook heeft gedaan met volle overtuiging..
Haar ook in verschillende standjes geneukt,het liefste vanal neukte ik haar in doggy met dat mooie uitzicht op haar kont.
Heb gevraagd of ze mij wou aftrekken wat ze ook deed,dan had ik gevraagd of ze met haar kut wou spelen en haar eigen te vingeren...
Wat een geil uitzicht was dat!!
Heb mij uiteindelijk klaar getrokken,terwijl ze haar eigen aan het vingeren was.
Ga haar zeker nog eens bezoeken...
Na een paar rondjes is deze Nigeriaanse schoonheid mij opgevallen, na een klein praatje aan de deur uiteindelijk bij deze vicky binnen gegaan.
Voor mij een zeer mooie dame met een redelijke dikke kont.
Haar aan de deur gezegd dat ik een lange pijpbeurt wou en wat ze ook heeft gedaan met volle overtuiging..
Haar ook in verschillende standjes geneukt,het liefste vanal neukte ik haar in doggy met dat mooie uitzicht op haar kont.
Heb gevraagd of ze mij wou aftrekken wat ze ook deed,dan had ik gevraagd of ze met haar kut wou spelen en haar eigen te vingeren...
Wat een geil uitzicht was dat!!
Heb mij uiteindelijk klaar getrokken,terwijl ze haar eigen aan het vingeren was.
Ga haar zeker nog eens bezoeken...