Recensie Vicky 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
605
04/07/21
986
44
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vicky is eenvoudig te herkennen: Ik ben gisteren 2 keer met haar de kamer op geweest. Ze gaat niet op mannen af, zit op een bankje voor de TV te wachten totdat zij benaderd wordt. We hadden een erg leuke klik. Zeer service gerichte dame! Roemeense Vicky. Skinny (GMC), mooi gezicht, zwart haar in een staart waar het haar zilvergrijs gekleurd was, A cup, enkele kleinere tattoos en geile piercings in haar navel en tepels. Ze had iets in haar gezicht, achteraf weet ik dat het de nog naïeve blik was van een beginnende dame. Dat hele slanke trekt mij maar zelden aan. Na een gesprekje besloten dat de tweede kamer met deze dame zou zijn.
Na 10 minuten heb ik de kamer even verlaten om mijn mobiel te halen, want haar Engels was wel behoorlijk beperkt en ze spreekt geen Duits. Ze bleek net een week geleden begonnen te zijn als DVP en met een vrije dag was dit haar zesde dag. Toch heeft de dame genoeg ervaring om het een man goed naar de zin te maken. De kamer werd steeds leuker. We begonnen met vol tongzoenen. Haar pijpen was heerlijk zacht en gevoelig en toen ik erom vroeg werden ook mijn dijen en ballen heerlijk gemasseerd. Ze ging eerst tussen mijn benen zitten, maar op mijn verzoek toch maar opzij, zodat ik optimaal bij haar heerlijke lichaam en tepelpiercings kon. Steeds bleef ze maar vragen wat ik wilde en als ik eens een keer vroeg waar haar voorkeuren lagen, dan was het antwoord steeds: wat jij wilt. Zeer service gerichte dame en pas aan het einde van de kamer kwamen er soms antwoorden wat zij wilde. Afijn we wisselden steeds af in allerlei posities en in het verwennen van elkaar en op een gegeven moment kreeg ze echt een tijdje het ene orgasme na het andere. Zeer opwindend en toen ik wat langer aan de beurt was ook het condoom volgeschoten. Na anderhalf uur afgepeigerd de kamer verlaten. Mijn dag kon al niet meer stuk!
Na de kamer, het afrekenen en het douchen 2 mandarijntjes gegeten en daarna weer even wat aandacht aan de barvrouw besteed. Ik heb haar verteld dat ik onze verloving helaas af moest zeggen vanwege Vicky, waarop Vicky mij prompt een zoen kwam geven. Dus ook de after service was prima. De hele dag lachen, af en toe een knuffel.
Vicky was 's avonds weer beschikbaar. Dus met haar naar de kamer gegaan en weer een erg leuke kamer gehad. Ze gaf aan dat ze na onze middagsessie niet weer verwend hoefde te worden (het was ook wel erg heftig geweest), dus het werd een wat gewonere kamer met op het einde nog wat tijd voor een massage voor haar, waar ze erg van genoot. Als ik haar weer tegen kom, ga ik zeker direct weer. Wat een leuke dame en wat een goede klik hadden wij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan