Recensie Victoria, Diane's Secret, Den Haag 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rondwandelaar

Meubelstuk
Forumpionier
2.051
08/07/21
4.936
28
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Victoria
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was heel benieuwd geworden naar Victoria door de foto's en beschrijving op de site van DS, dus ik besloot de proef op de som te nemen. Je ziet tenslotte niet vaak een gezicht op de site en dan nog onbewerkte foto's ook; dat moest ik zelf gaan checken. In het echt vond ik Victoria echter nog mooier dan op de plaatjes, want ze droeg veel minder make-up en dat laat natuurlijke schoonheid veel beter uitkomen. Ik ben in ieder geval geen fan van dikke lagen opsmuk.

Natuurlijk werd ik ook getrokken door Victoria's uiterlijk, want petite naturelle meisjes zijn er weinig bij Diane's. Het klopt ook zeker dat zij lekker slank is en kort van stuk, al vind ik de beschrijving op de site over haar 'jong ogende uiterlijk' wat overdreven. Volgens mij is ze midden-twintig en ziet ze daar ook naar uit. Dat is ook lekker jong en niks mis mee, maar 'oogt veel jonger dan 21' ben ik het niet mee eens. Er staat een leuk koppie op, twee prachtig mooie kijkers en schitterende dreads. Zoals gezegd heeft ze een slank figuur met een lekker klein kontje maar haar borsten zijn ietsje groter dan je op grond van de beschrijving op de site zou denken.

Wat heb ik genoten van mijn tijd met Victoria! Volgende keer ga ik beslist langer, want ik wil graag meer tijd met haar doorbrengen. Ik denk dat we goede chemie hadden, want ik vond het vanaf het begin heel makkelijk om met haar te praten. Soms kom je met een meisje de kamer op en probeer je wat op gang te brengen en voel je dat het moeizaam zal gaan, en soms voel je meteen 'ja, dit is het', 'dit zit goed'. Dat laatste had ik dus met Victoria. Lekker open, beetje speels, in voor een grapje en een beetje plagen/teasen. Prettige energie en een leuke klik wat mij betreft. Ze spreekt vloeiend Engels, maar haar achtergrond zou ik niet durven zeggen.

Eerst genoten van wat voorspel, wat vanwege de tijd wat korter was dan ik graag heb, dat maak ik een volgende keer hopelijk goed. Een beetje sturing daarin, aangeven wat je lekker vindt, is wel aan te raden, maar als ze dan eenmaal weet wat je fijn vindt dan stort ze zich daar ook op. Ze heeft mij in ieder geval heel lekker verwend en nogal wat gevoelige plekjes op m'n lichaam ontdekt, en zelf vindt ze het ook fijn als je aandacht aan haar besteed en blijkt ze hier en daar ook gevoelig te zijn.

Daarna hebben we natuurlijk nog een tijdje geneukt, eerst ik bovenop en daarna in doggystyle. In beide standjes voelde zij heerlijk en kon ze het ook hebben als ik wat harder of sneller neukte. Ze doet fijn mee maar niet overdreven, en geen nep gekreun of gehaast gedoe. Gewoon lekker, fijn vrijen, geweldig gevoel met zo'n mooie meid en ze blijft je ook geil aankijken, wauw. In doggystyle was het ook heerlijk, fantastisch uitzicht en wederom vond ze een afwisseling van zacht en harder oké. Helaas vanwege de korte tijd daarna niet kunnen naknuffelen, maar wel weer een leuk praatje tijdens het wassen en aankleden. Zeer tevreden ging ik de deur uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat ik nog niets heb geschreven over mijn tweede afspraak met Victoria, dit keer 45 min. Ook dat was weer geld zéér goed besteed! Ik vond het een heel geil, maar ook heel intiem bezoekje. Dat is een gevoel, dat is niet onder woorden te brengen, maar het is een ervaring: op dat moment voelt het intiemer en intenser dan bij een doorsnee dvp bezoek, en dat was nu het geval.

Lag natuurlijk ook aan onze interacties, maar ook voor een groot deel aan de inzet van Victoria, die erg haar best heeft gedaan om mij ontzettend lekker te verwennen. Ik lag te kronkelen van genot. Vooral zij rijdend bovenop mij was heerlijk. Graag snel weer!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Victoria
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Victoria bezocht vanwege mooie foto's. Helaas ook wel weer heel erg aangepast, ook het gezicht, ze komt in haar gezicht wel echt anders over. Meid komt uit Oost Europa komt zeker niet uit Turkije/Marokko. Nog steeds prima leuke mooie en jonge meid Ze heeft zoals ook in vorige review staat wel grotere borsten dan A, een zacht tikkeltje slap B-cupje zeker wel. Ik snap niet dat ze vaak te groot op de website van DS zetten zetten, zoals een B bij Daisy (die helaas weg is inmiddels) en een D cup bij Sibel bijvoorbeeld, maar nu dus een kleinere cup juist op de website zetten, zeker niet als je juist voor kleine cup komt. Ook al had ik het wel gelezen in de vorige review viel het mij toch wat tegen.

Opvallend en interessant voor sommige mannen is dat ze behoorlijk flinke schaamlippen heeft dit ze je lekker in je mond laat zuigen, heerlijk gebeft. Ze had gezegd dat ze niet zoent in de winter vanwege ziektes, dus misschien in de zomer wel, maar nu dus helaas alleen kusjes. verder hebben wij pijpen met condoom gedaan en daarna in twee standjes geneukt waarbij zij redelijk krap was en ik dus een beetje rustig aan moest doen maar niet storend rustig. Ze was ook net op vakantie geweest twee weken dus misschien dat ze wat meer aan kan na een tijdje. Ze gebruikt wel flink glijmiddel, ze werd totaal niet nat van mij, dat was wel wat jammer. Maar al met al prima date en ervaring gehad.
 
Ik heb Victoria ook bezocht een aantal weken geleden. Heel zachtaardig meisje waarmee ik eerst keer 10 minuten heb gebabbeld. Ze is teder in het pijpen en ook had ik het gevoel niet al te hard te moeten neuken, ze is zo klein en lief. Dus beetje rustig aangedaan en prima afgekomen (met cd).
Herhalingsgevaar weet ik nog niet.
Valt me in ieder geval op dat ze eerder met haar gezicht op de site stond en die foto's zijn er afgehaald. Ze leek ook niet heel erg, omdat ze op de foto's volgeplamuurd was en in real life viel dat mee.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Victoria
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Half uurtje geboekt met Victoria.
Is een hele lieve dame die goed luistert naar je wensen. Maar zoenen was geen optie behalve kusjes beneden haar schouders.
Ik had haar lichaam wel wat strakker ingeschat op basis van de huidige en de vorige foto's. Maar ze is prachtig en lekker zacht. Ze deed goed haar best en ik moest haar soms afremmen.
Doggy vond ik heerlijk bij haar met mooi uitzicht op haar flamoes en daarmee gefinisht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan