Recensie Victoria, Hoogezand 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 949

Newbie
Forumpionier
9
07/07/21
3
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoogezand/7077891-victoria
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na mijn mislukte date deze week met Daianna had ik wel zin om nog ergens anders heen te gaan.

Victoria uigezocht en geappt, ze heeft een tussenpersoon die perfect Nederlands en Engels kan, dit was ook wel nodig.
Toen de deur open ging van haar appartament kon ze geen woord Engels, appartament was ook te goor voor woorden, maar goed misschien is de sex wel prima, je weet het tenslotte nooit.

had 45min afgesproken voor 120, ze snapte eerst niet waarom ik maar 120 gaf, dus eerst bellen etc.. Uiteindelijk klopte het en kleedde ze zich uit, condoom om een half slappe en pijpen maar. Netzo als Daianna prima te doen maar geen wow gehalte, cowgirl, doggy en missionaris gedaan waarbij ze zonder belangstelling iets deed, aan het begin pakte ze haar telefoon maar die werd snel weg gelegd, uiteindelijk met de hand af gemaakt want ik zag er geen hoop meer in..

Ze zoent niet, ze wilt je niet aftrekken en likken heb ik niet eens gevraagd aangezien ik er aardig zat van was al.

Spullen gepakt en weer vertrokken, helaas 2 slechte dates achter elkaar. Nu moet er weer een super goeie komen zeggen ze toch :p


Geen aanrader
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan