WHEM Victoria, privé ontvangst Amsterdam, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk niet dat ik dat hier mag noemen. Als je een afspraak maakt, weet je het. Als je geen afspraak wilt, hoef je ook niet te weten.
 
Dat is een "term" afkomstig van het voormalige Hookers platform. Er zijn op een centrale locatie in Amsterdam telkens 2 á 3 dames voor enkele weken, zoals Tina op het moment.

GK staat voor die locatie, zonder concreet de naam te noemen.

De profielen van deze dames zijn vaak "herkenbaar" als je ze regelmatig voorbij ziet komen. Vaak zijn het prima keuzes om eens langs te wandelen.
 
Ik heb ook over GK lopen peinzen maar als je in het kader van het onderwerp zoekt, en je weer dat het in Noord Holland is en dus niet in Gelderland om maar wat te noemen, daagt het je ineene ;-) tenminste ik denk dat ik het daarmee voor mezelf heb 'ontcijferd'. Ook heeft iemand er eens een (huis)nummer bijgezet in de afkorting. Dat hielp.
 
@RdV was er een specifieke reden waarom je uiteindelijk geen afspraak hebt gemaakt? Ik volg de GK dames altijd met aandacht en was ook wel benieuwd naar deze....

gek genoeg vind ik haar op foto's 1, 5, 11 en 12 die wat minder glossy zijn leuker dan op de rest.
 
@RdV was er een specifieke reden waarom je uiteindelijk geen afspraak hebt gemaakt? Ik volg de GK dames altijd met aandacht en was ook wel benieuwd naar deze....

gek genoeg vind ik haar op foto's 1, 5, 11 en 12 die wat minder glossy zijn leuker dan op de rest.
Ja, er was een specifieke reden die voor jou, denk ik, geen reden is: bereikbaarheid. Ik kan naar haar adres niet lopen of fietsen en daar met de auto gaan is niet zo leuk.
 
Ik heb dat zelfs bij de advertentie van Kiera die toch tot de absolute top hoort als ik de verhalen mag geloven. Ik vind die foto's gewoon griezelig onecht en ik zou voor geen goud in de wereld op die foto's willen zijn, daar pas ik domweg absoluut niet in.
 
hoe bedoel je dat je ' niet op die foto's zou willen zijn'? :)

Snap verder wat je bedoelt hoor. Maar hoe lekker ook Kiera heeft bv ook siliconen als ik het goed begrepen heb. Ik vond haar vroegere foto's wel sexy, maar er zitten er nu idd een aantal tussen waar te veel aan gedaan is.
Daarnaast op foto 5 & 8 van haar huidige set lijkt ze in 2 jaar tijd van 25 een soort typisch Amstelveense dame van 38 te zijn geworden.
In zo'n geval is de realiteit vele malen beter dan zo'n ietwat gemaakte foto-set.
Maar goed, de dames willen perse iets conserveren/bewaren en verspelen het juist daardoor razendsnel. Heb wel eens een schitterende dame bezocht die in een vakantie ineens iets aan haar lippen had laten doen, waardoor ik na 1 bezoekje dacht, neuh, dat hoeft niet meer.
Het is echt de grootste vrouwelijke misvatting van deze tijd dat al die sili/botox/in-spuit/glossy/photoshop dingen werken en je aantrekkelijker maken.
Vrouwen moeten het hooguit doen als ze het zelf mooi vinden maar voor lief nemen dat het merendeel van de mannen ze juist lelijker gaat vinden.

Overigens valt het bij Victoria wel mee. Hoewel ik de realiteits-foto's dus beter vind dan degene die ogen alsof ze van een shoot afkomstig zijn.
 
hoe bedoel je dat je ' niet op die foto's zou willen zijn'? :)
De foto's zouden een dame en een plek moeten tonen waarbij je denkt, ik zou zo die kamer in willen stappen... maar ik zou uit zo'n lelijke stijl kamer weg rennen en ook bij zo'n wassen beeld weg willen ;-)

Heb wel eens een schitterende dame bezocht die in een vakantie ineens iets aan haar lippen had laten doen, waardoor ik na 1 bezoekje dacht, neuh, dat hoeft niet meer.
Een van de vrouwen die ik ken vertelde me dat ze heel ietsje laat doen om rimpeltjes weg te werken, maar dat ze ooit wat meer volle lippen had genomen en merkte dat dat helemaal niet werkte, het werd een paar lippen met een vrouwengezicht erachteraan. Dat doet ze dus niet meer.

Ik zag in de app dat een van de anderen die een poos terug naar huis ging, een deel van het gespaarde heeft geïnvesteerd in meer vulling. Ik hoop maar dat het mooi uitpakt en dat een normale glimlach nog mogelijk is straks bij terugkeer.

Het is echt de grootste vrouwelijke misvatting van deze tijd dat al die sili/botox/in-spuit/glossy/photoshop dingen werken en je aantrekkelijker maken.
Vrouwen moeten het hooguit doen als ze het zelf mooi vinden maar voor lief nemen dat het merendeel van de mannen ze juist lelijker gaat vinden.
Eens!
 
Nee, dit is een andere als waar ik initieel over begon. Al weet ik zo 1,2,3 niet meer wie dat dan was, maar die je hier ⬆️ benoemd sowieso niet.
 
@Danko de dame uit dit topic is een andere dan die uit de link hierboven. Deze Vikki/Victoria wordt ook besproken in het keelneuken topic.
Kort gezegd is ze erg flexibel en zijn haar Dt skills erg goed. Maar ze is regelmatig high/stoned en soms wat passief. Ze laat wel veel toe maar bij mijn weten (tong)zoent se niet. Voor mij te "gemengde geluiden" waardoor ik verder kijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan