WHEM Mia/Victoria, Utrecht (voorheen Den Bosch)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie heeft ervaring met victoria?https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/8327276-victoria
Zij is een van de weinige in den Bosch waar nog geen review van is.
App contact gehad, reageert redelijk snel en anaal is 50 euro's meer.
Vindt de foto's beetje raadselachtig,nep of niet?
Ik ben toevallig bij haar in Den Bosch geweest.
Ze is een hele stuk ouder dan je zou verwachten.
Lichamelijk is het ook niet meer zoals je zou verwachten . Maar sex was eigenlijk wel lekker.
Voor Cim vroeg ze €30 extra maar ik heb €120 voor een half uur afgesproken.
Ze zuigt helaas niet heel diep, maar ik probeer de haar hier wel mee te helpen en vooral toen ik in dr mond kwam.
Zoenen was ook niet voluit.
Wel een lieve vrouw, maar herhalingsgevaar is klein
Ik heb een review geschreven onder de naam mr Q.
 
Ik ben toevallig bij haar in Den Bosch geweest.
Ze is een hele stuk ouder dan je zou verwachten.
Lichamelijk is het ook niet meer zoals je zou verwachten . Maar sex was eigenlijk wel lekker.
Voor Cim vroeg ze €30 extra maar ik heb €120 voor een half uur afgesproken.
Ze zuigt helaas niet heel diep, maar ik probeer de haar hier wel mee te helpen en vooral toen ik in dr mond kwam.
Zoenen was ook niet voluit.
Wel een lieve vrouw, maar herhalingsgevaar is klein
Ik heb een review geschreven onder de naam mr Q.
Toevallig vanmiddag geweest, heb me goed vermaakt, heb zeker veel slechtere meegemaakt.
Er was wel klik, dus zij ziet mij vaker.
 
Toevallig vanmiddag geweest, heb me goed vermaakt, heb zeker veel slechtere meegemaakt.
Er was wel klik, dus zij ziet mij vaker
Toevallig vanmiddag geweest, heb me goed vermaakt, heb zeker veel slechtere meegemaakt.
Er was wel klik, dus zij ziet mij vaker.
Het is wel een leuke en lieve vrouw, dat kan ik zeker beamen.
Maar wel een heel stuk ouder dan op de foto's .
 
28 of door de 40 is toch wel een serieus verschil. Ik heb haar nu op de app maar kan er niet veel van maken. Geen idee of ze mijn vragen (in het Engels) begrijpt.
 
Ik ben er geweest en het was echt een geil feest. Mooie dame, volop zoenen, lekker standje 69 en daarna heerlijke standjes... Fantastisch, hoop haar nog eens te ontmoeten....
 
 
Party girl MIA



Ik kom niet meer bij mia, maar ben er regelmatig geweest in den bosch. Ik hoefde ook nooit 200 te betalen 150 euro maar veelal was het gratis. Ze kwam bij mij ook wel eens langs, avondje, even of blijven slapen samen eten heel gezellig! Op een gegeven moment kreeg ze ook een sleutel. Ik dacht we waren vrienden met een beetje extra( maar dat was een illusie). Ze had soms problemen met hotels dat ze betrapt werd haha of samen met diegene met wie ze werkte . Ze werkt ook nog in andere landen mochten jullie het willen weten. o.a. Engeland

Mia geeft je het gevoel alsof ze de lekkerste en stoutste vriendin is. Een echte GFE die geloofwaardig is, ze creëert een illusie als geen ander. ( ze kan liegen als de beste). Met haar charme betoverd ze je. Het zoenen was geweldig, heerlijk kreunen, i love you my love of te quiero........, na een tijdje deden we het zonder condoom. Ze is 42 jaar een hele mooie vriendelijke braziliaanse, mannen verleidster. Kwa uiterlijk wel perfect voor mij, zeker hoe ze zich kan gedragen.

Ze is een prettig gestoord en staat voor heel veel open. White party, bare sex, ook anaal, het is mogelijk. Als je jongeheer er maar schoon uit ziet! Hier ben ik helaas achter gekomen( ook de rede dat ik niet meer afspreek, en dat ze enorm veel liegt, ze laat zich overigens 4 keer per jaar testen). Ze moet hem wel even bekijken. Dit is wel vanaf dates 2 uur of langer of voor "verschillende soorten vrienden". Dit weten vele niet, omdat je het niet vraagt. Ik was een beetje brutaal en deed me als nieuwe klant voor(niet netjes maar ik ben blij dat ik het heb gedaan). Nou ik was verbaasd!!! Wat geld kan doen! Wel jammer want ze is echt leuk.

Ook kleinigheidje weet ze te waarderen: cake, koekjes, amnesia, biertje, hamburger van M......

Nu ik hier toch niet meer kom, wens ik andere veel plezier!!En ook een waarschuwing, ik ben niet getrouwd of een relatie. Maar de meeste die haar benaderen wel! Genoeg foto's van whats app voorbij zien komen. Met mannen die net kinderen hebben.

Gelukkig kan je hier wel je mening geven. dat is op kinky wel anders

Persoonlijke dingen hou ik voor mezelf, ik was ook nieuwsgierig, of er meerdere zoals mij zijn? Want in den bosch en vlijmen zowieso. Het is hier anoniem, dus ik zie graag reacties als je durft.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan