BiMassageFan
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4494528-victoria
Tja, ik dacht obv de kinky advertentie (zie ook uitvraag https://www.girlsreview.nl/threads/victoria-zutphen.55232/) en na Whatsapp contact een nieuw prive adresje te hebben ontdekt, maar voor ik het wist stond ik voor de deur van Salon Leiden. Mijn voorkeur gaat uit van prive adressen ivm persoonlijke touch omdat de meeste prive dames (ook deze) niet dagelijks masseren. En bij een salon is de kans groter dat je een bekende tegenkomt.
Ben voor standaard Tantra gegaan (op de kamer nog een klein extraatje genomen). Vriendelijke jongedame die niet op de advertentie foto s lijkt. Wel zelfde type en heerlijke echte borsten met te gevoelige tepels die ik biet mocht aanraken. Drankje aangeboden bij binnenkomst en een massage menu. Massage was redelijk, maar ik stel dan ook hoge eisen (iemand moet het liefst semi prof zijn). Niet heel stevig, redelijk teasen, b2b en minimale tantra technieken.
Wel gezellig gekletst in het NL al is dat niet haar moedertaal. Schone handdoeken en achteraf waste ze mijn rug nog. Het bleek haar eerste massage (hier) te zijn. Ze staat dan ook nog niet op de Salon Leiden pagina op kinky, wel op de eigen site, maar nog zonder fotos.
Ben voor standaard Tantra gegaan (op de kamer nog een klein extraatje genomen). Vriendelijke jongedame die niet op de advertentie foto s lijkt. Wel zelfde type en heerlijke echte borsten met te gevoelige tepels die ik biet mocht aanraken. Drankje aangeboden bij binnenkomst en een massage menu. Massage was redelijk, maar ik stel dan ook hoge eisen (iemand moet het liefst semi prof zijn). Niet heel stevig, redelijk teasen, b2b en minimale tantra technieken.
Wel gezellig gekletst in het NL al is dat niet haar moedertaal. Schone handdoeken en achteraf waste ze mijn rug nog. Het bleek haar eerste massage (hier) te zijn. Ze staat dan ook nog niet op de Salon Leiden pagina op kinky, wel op de eigen site, maar nog zonder fotos.
Laatst bewerkt: