WHEM Victoria,Sint-Lambrechts-Woluwe

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb die al een paar keer bezocht (en destijds op Hookers ook een review van geschreven). Is een heel lieve, aanhankelijke dame (echt type GFE), die verschillende keren op korte tijd kan squirten, dus als je daar naar op zoek bent, kom je hier aan je trekken. En pijpen doet ze je tot je alles in haar mondje loost (CIM dus, zonder meerprijs)!

Is wel van iets ouder en molliger dan op haar foto's maar dit stoorde mij niet echt. Ik vind ze zeker een aanrader, maar kom er niet zo vaak omdat de plaats waar ze ontvangt iets meer uit mijn weg is.
 
Ja, ik heb deze dame in het verleden al 2x bezocht (ook nog besproken destijds op hookers) en kan ze zeker aanbevelen.
Is inderdaad de dame van de foto's: knap gezicht, klein en met wat "extra pondjes". Ze is heel sympathiek en doet haar best om je een aangename tijd te bezorgen. Doet ook effectief de dingen die ze aankondigt in haar advertentie (DFK, CIM, GFE, squirten,...). Zo heb ik ze o.a. telkens (op 1 uur tijd) enkele keren aan het squirten gekregen en heeft ze me ook beide keren in haar mond laten klaarkomen (bij een BJ gecombineerd met prostaatmassage). Ze spuwt het daarna wel uit (en spoelt gelijk ook haar mond). En ze werkt je niet buiten na 1x komen (zoals sommigen) maar maakt wel degelijk de gevraagde tijd vol, waarbij ze - althans bij min 1u - ook gaat proberen je een 2e keer aan je trekken te laten komen.
Verwacht je niet aan een PSE of aan een hyper-slank insta-model, maar voor GFE met wat extraatjes bij een dame met rondingen ben je zeker aan het juiste adres.

Alleen het feit dat ze in St. Lambrechts Woluwe ontvangt (wat voor mij toch wat uit de weg ligt), zorgt er voor dat ik ze nog niet meer dan 2x bezocht heb.
 
Kan bovenstaande bevestigen wat Sex10ver over deze dame schrijft maar ik wou er nog wel aan toe voegen dat ik nog nooit bij een dame zo hard en zo heerlijk 2 keer in een uur ben klaargekomen omdat ze werkelijk waar bij mij tijdens het beffen bijna continu spuitend klaarkwam. We waren dan ook beiden na drie kwartier uitgeput ( ik meer dan zij) en de dagen erna had ik goddomme een zere tong van het beffen. Nou wil ik niet boffen op mijn beffen maar ik heb zo mijn specialiteiten bij dames die snel klaarkomen dan toch. Ze is echt binnen een paar minuten bloedgeil en dat is geen gefake! WoW dikke wow was het. Ik moest vliegen vanaf Charleroi maar vluchten geannuleerd. Fantastisch alternatief gehad niet gevlogen wel super gevogeld! Aanrader voor mensen die van maatje meer houden want alhoewel fotos kloppen is ze forser dan op de foto's.
 
Kan bovenstaande bevestigen wat Sex10ver over deze dame schrijft maar ik wou er nog wel aan toe voegen dat ik nog nooit bij een dame zo hard en zo heerlijk 2 keer in een uur ben klaargekomen omdat ze werkelijk waar bij mij tijdens het beffen bijna continu spuitend klaarkwam. We waren dan ook beiden na drie kwartier uitgeput ( ik meer dan zij) en de dagen erna had ik goddomme een zere tong van het beffen. Nou wil ik niet boffen op mijn beffen maar ik heb zo mijn specialiteiten bij dames die snel klaarkomen dan toch. Ze is echt binnen een paar minuten bloedgeil en dat is geen gefake! WoW dikke wow was het. Ik moest vliegen vanaf Charleroi maar vluchten geannuleerd. Fantastisch alternatief gehad niet gevlogen wel super gevogeld! Aanrader voor mensen die van maatje meer houden want alhoewel fotos kloppen is ze forser dan op de foto's.
Ja, herkenbaar! 😁 Als je ze goed beft is ze al snel vertrokken voor een serieuze reeks natte 💦💦 orgasmes!
Mensen die niet graag nat worden, gelieve zich te onthouden! 😜
 
1 maal geweest in evere, slechte ervaring, uiterlijk viel dik tegen, en mocht maar 1 maal klaarkomen, stond na 20min buiten. Te mijden dus... was wel jaar of 2 geleden
 
Deze dame triggert mij al langer.

Dus heb ik reeds vorige week met haar afgesproken om vandaag in de voormiddag bij haar langs te gaan.
Echter deze ochtend stuurt ze mij dat ze 'ziek' is, pijn aan keel... Gelukkig was ik nog maar net vertrokken.

Maar, een uur nadat ze mij cancelled zet ze wel haar ad online op RL.

Wellicht dubbele boeking of vaste klant die voorgaat, maar ik vind dit absoluut niet kunnen.
 
Ale Fred80 ook een slechte ervaring gehad met deze dame.
Met deze dame wou ik al lang eens afspreken dus donderdag een Whatsapp gestuurd ben je vrij om 16.50 uur.
Ja geen probleem zei ze, om 15.00 uur krijg ik een bericht om onze date te annuleren wegens familiale reden.
Geen probleem ,mag ik vrijdag om 15.50u komen?
Ja dat is genoteerd zei ze.
Ik vertrok vrijdag naar haar thuis kreeg terug een bericht om 15.30u dat ik niet bevestigd had voor 15.30 u ,ik schreef in mijn beste Frans dat we een date hadden om 15.50u en zei dat ik kwam.
Dan schreef ze dat dit niet de gang van zaken was en het gaat niet.
Ik bel haar op,natuurlijk neemt ze de telefoon niet op, kreeg de kans niet om het uit te leggen wat ik laf vond van haar.
Om het verhaal af te ronden ,ik kon met een broek vol goesting terug naar huis en ik heb niets misdaan.
 
Ja, ik heb deze dame in het verleden al 2x bezocht (ook nog besproken destijds op hookers) en kan ze zeker aanbevelen.
Is inderdaad de dame van de foto's: knap gezicht, klein en met wat "extra pondjes". Ze is heel sympathiek en doet haar best om je een aangename tijd te bezorgen. Doet ook effectief de dingen die ze aankondigt in haar advertentie (DFK, CIM, GFE, squirten,...). Zo heb ik ze o.a. telkens (op 1 uur tijd) enkele keren aan het squirten gekregen en heeft ze me ook beide keren in haar mond laten klaarkomen (bij een BJ gecombineerd met prostaatmassage). Ze spuwt het daarna wel uit (en spoelt gelijk ook haar mond). En ze werkt je niet buiten na 1x komen (zoals sommigen) maar maakt wel degelijk de gevraagde tijd vol, waarbij ze - althans bij min 1u - ook gaat proberen je een 2e keer aan je trekken te laten komen.
Verwacht je niet aan een PSE of aan een hyper-slank insta-model, maar voor GFE met wat extraatjes bij een dame met rondingen ben je zeker aan het juiste adres.

Alleen het feit dat ze in St. Lambrechts Woluwe ontvangt (wat voor mij toch wat uit de weg ligt), zorgt er voor dat ik ze nog niet meer dan 2x bezocht heb.
Ik sluit me volledig aan bij Sex10ver.

Gemakkelijk afgesproken via WhatsApp. Een half uurtje op voorhand vraagt ze een bevestiging.
Ze ontvangt in een mooi appartementje, waar ik nog ooit een Braziliaanse bezocht. Parking is vrij eenvoudig en gratis!
Bij de ontmoeting is het duidelijk dat de foto's echt zijn. Nu is ze wat breder, maar nog steeds een mooie vrouw.
Zoals hoger beschreven doet ze perfect waarvoor ze adverteert. GFE, fontein en zalig pijpen!
Belangrijk voor een Braziliaanse, Victoria spreekt behoorlijk Frans. Wij konden aangenaam communiceren. Victoria smijt je inderdaad niet buiten.

We hadden het ook even over de commentaren hier. Victoria stelt inderdaad een paar eisen. Zoals het bevestigen van je afspraak; niet meer dan een kwartiertje later komen, je handen ontsmetten als je toekomt (ik had al gedouched). Maar tijdens de afspraak is het een lieve vrouw die je een GFE biedt en er tevens van geniet.
Ze werkt nu nog door tot na de feestdagen.

Wat mij betreft zal ik zeker nog weerkeren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan