Recensie Victoria, Bei Sara,Würselen (Voorheen Prive 68, Heerlen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toolmann

Wandelaar
55
05/02/23
52
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/heerlen/2623618-victoria
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al een paar x bij deze dame op bezoek geweest. Voorheen ontving ze bij C'est la vie in Weert. Daarna bij Yvonne in Kerkrade. En sinds enkele jaren bij Prive 68. Waar ze het goed naar haar zin heeft. Deze Poolse Nederlandse sprekende dame weet van wanten . Pijpen zc is haar grootste hobby. Dat doet ze ook heerlijk deepthorat zc . Maar ze is er ook niet vies van als je met haar ondertussen standje 69 doet. Want dan wordt ze nog wilder en wilder . Ze vindt het ook heerlijk om in diverse standjes genomen te worden. En als afsluiter laat ik me altijd lekker klaar pijpen. Ze vindt het lekker om even je neukroom te proeven . Wil je haar bezoeken altijd vantevoren even bellen. Ze is niet elke dag aanwezig. In haar kinky profiel staat dat ze 35 is. Maar daar is ze al ruim over heen. Ik denk eerder tegen 50 aan. Maar ze heeft nog een perfect slank lichaam
 
Ja klopt. Ze is nu werkzaam in Würselen bij Sara Privat. Ze is op de site ineens een stuk jonger geworden. Minimaal 10 a 15 jaar.
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt. Ze is nu werkzaam in Würselen bij Sara Privat. Ze is op de site ineens een stuk jonger geworden. Minimaal 10 a 15 jaar.
Was in heerlen ook al. Ze adverteerde daar als Victoria van 28. Ik vroeg haar wie is Victoria? "Ich" zei ze.
Ik zo" als jij 28 bent dan ben ik 21" hahahah
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was al weer een tijdje geleden dat ik met Victoria gekamerd had. Maar gisteren lukte het toch weer om met Victoria een termine te maken. De laatste x dat ik met haar gekamerd had was in Heerlen.

Bij binnenkomst werd ik ontvangen door Victoria. In de wachtkamer gleed haar hand in mijn broek. Waarna ze even mijn neukpaal knede. Ze zei ik heb je gemist. Maar ik ben toch blij dat je me weer gevonden hebt.

Na de financiële afhandeling. Ben ik naar de peeskamer begeleidt. Ze zei: ik kom zo meteen ff weer terug. En kleedt je maar vast uit. .

Na het was ritueel. Zijn we op bed beland. Ze nam meteen mijn neukpaal in haar mond. Waarna ze me deepthorat pijpte . Wat doet ze dat toch lekker zeg.

Ze biedt nog steeds dezelfde service aan. toen ze nog in Heerlen werkte
 
Die Victoria had ik ook eens gezien op internet bij Prive 68 in heerlen.
Ik daar heen deed ze de deur open, vrouw van in de 40. Ik vroeg waar is Victoria? Op advertentie was ze 28.
Ik ze ze. Ik zei "als hij 28 bent dan ben ik die ook " hahaha
Ben ik gegaan
 
Die Victoria had ik ook eens gezien op internet bij Prive 68 in heerlen.
Ik daar heen deed ze de deur open, vrouw van in de 40. Ik vroeg waar is Victoria? Op advertentie was ze 28.
Ik ze ze. Ik zei "als hij 28 bent dan ben ik die ook " hahaha
Ben ik gegaan
Nou dan heb je een grote fout begaan. Want ze is namelijk dol op pijpen. En ook het neukroom wat eruit komt vindt ze lekker
 
Nou dan heb je een grote fout begaan. Want ze is namelijk dol op pijpen. En ook het neukroom wat eruit komt vindt ze lekker
Dat zal wel allemaal maar ze was niet wat ik zocht, qua leeftijd en foto's .
Daarnaast liegen de meeste meiden beetje om hun leeftijd maar die zat er ruim 15 jaar naast.
Dan voel ik me al belazerd en vraag ik me af wat er wel waar is wat ze aanbiedt in de advertentie.
Ik wordt er niet koud of warm van van die ouwe doos en heb betere opties
 
Terug
Bovenaan Onderaan