Recensie Angelika/Victoria/Victory, Groningen (voorheen Leiden, Almere, Vlaardingen, Amsterdam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
831
23/09/21
447
56
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4164054-victoriya
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Victory ontvangt in Amsterdam-Zuid, nette buurt en een benedenwoning en niet dus Amstelveen.
Ze is pas hier, spreekt Engels wel gebrekkig maar was te doen, je komt niet voor psycholoog maar om te wippen.
Ik heb standaard een half uur genomen omdat het de eerste keer is bij Victory, meer uitgeven voor verassingen doe ik niet.
Voor de deur is er wel een videocheck omdat ze er zeker van wil zijn of je ook daadwerkelijk in de straat bent.

Handelingen vielen mee, ze pijpt prima maar geen deepthroat dat deed ze wel z.c.
Intiem deed ik doggy en uiteindelijk handmatig de boel afgemaakt.
Met vooraf en achteraf douchen werd de tijd redelijk vol gemaakt. Dame doet uiterst haar best maar ik weet niet of ik ga herhalen. er liep wel een collega van haar rond met enorme tieten en slanker figuur misschien dat ik ook een keer met haar afspreek.
Victory is zeer vriendelijk en doet uiterlijk haar best, maar de foto`s zijn wel heel erg opgepimt met hier en daar wat weggelaten.
Fotos op kinky zijn fantastisch, ik moet de fotograaf zien te vinden die voor mij ook wat shoots maakt.......kan ik via Badoo de hele dag door gratis neuken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/4164054-victoriya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Victoriya voor een halfuur bezocht in Leiderdorp. Ontvangt in een appartementje drie hoog in een woonwijk. Redelijk discreet. Ze videobelt om te checken of je in de straat bent. Vervolgens dirigeert ze je naar de deur aan de telefoon.

Ze maakt zichzelf mooi op en was heel sexy gekleed. Heerlijk half uurtje gehad waarbij je alles kan doen waar je zin in hebt. Ze doet goed mee en heeft lekkere volle billen waar je tegenaan kan kletsen. Uiteindelijk doggy klaargekomen na stevig neuken. Ik kom nog wel een keer langs voor een uur.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/4164054-victoriya
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben bij Victoriya in Leiderdorp geweest.
Eenmaal in straat kon ik t.h.v. een huisnummer staan en haar opbellen dat ik er was. Toen werd ik naar het adres geloodst.

Van te voren douchen waar zij bij bleef om aanwijzingen te geven wat zij wilde dat gewassen moest. En zij reikte de spullen aan.
Met haar borsten masseerde zij met veel spuug even mijn piemel.
Ze pijpte met condoom, een beetje kort. En ging met haar tong langs mijn ballen. Tja, ze stond er zelf bij dat ik mijn ballen had gewassen.
Tijdens intiem maakt zij iets van hijg geluiden.
Met alles wilde zij de controle houden. Het douchen, pijpen, en intiem.

Voor niet nog een keer met Victoriya.
Ik denk dat ik mij vergist heb met Matilda, zij ontving ook hier. Zij deed nog een ondeugend dansje met haar billen en schaamlippen tegen mijn piemel. Zij deed dus nog een leuk voorspel.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/4164054-victoriya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben ook bij Victoriya geweest. Kort samengevat: dame was wel aardig, maar slechte communicatie en gevalletje 10/10 - 10 kilo zwaarder en 10 jaar ouder dan op de foto's. En douchen ging nogal lastig met kapotte douchekop in een ruimte waar je je ook nog langs een wasmachine en drogerheen moest worstelen. Geen herhalingvoor mij
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/4164054-victoriia#overview
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik negeerde de beoordelingen hier en ik heb er duur voor betaald. Ik heb haar vrijdag bezocht.

Na alle puzzels op WhatsApp om het adres te krijgen, was ik eindelijk op weg. Ze heeft video gebeld om te verifiëren.

De dame is inderdaad dezelfde als op de foto's. Maar ze heeft aanzienlijk gewicht toegevoegd. Meestal in het gezicht en de buik. Ik denk dat deze misschien zwanger is (ja, hij is zo groot).

Ze spreekt redelijk genoeg Engels.

Het goede aan haar is dat ze geobsedeerd is door hygiëne. Tot op het punt dat het een beetje een afslag is. Maar ik begrijp het van haar POV.
Ik kon voor en na douchen. Het appartement is netjes en schoon. Zo ook de badkamer. Genoeg zeep en schone handdoeken.

She also smoked her vape almost non-stop.

Haar katje rook echter niet fris. Dat met het extra gewicht en haar obsessieve behoefte om alles onder controle te houden, maakt een risico op herhaling voor mij een grote nee.
 
Tijdje terug beetje zelfde ervaring gehad.
Moest mijzelf bijna met de Karcher schoonmaken.
Waarbij ze toekeek of ik geen plekje oversloeg.
Zelf was ze zeker niet fris en alles in rap tempo afraffelen. De op haar pagina aangeboden dienstverlening was tijdens bezoek ook plots een stuk minder.
Zonde van je tijd en geld zou ik zeggen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Totale kosten (in euro)
150
Waardeloze dienstverlening, vorig jaar ook eens geweest....eens met bovenstaande schrijver.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4164054-victoriya
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week zaterdag laat na een feestje in Leiden nog zin in een verzetje. Reageerde snel op de app, en locatie in het centrum van leiden was goed te vinden. Is de dame van de foto's maar wel met een stevige buik....eerst douchen. Waarbij ze van achter het douchegordijn instructies geeft. Daarna aan de slag, ze heeft wel lekkere stevige borsten. Rubber erom en goed diep pijpen. Zij geil op haar knieën. Daarna doggy op bed, vervolgens haar kutje helemaal uitgelikt. Met de hand afgemaakt. Ik vond het eigenlijk wel ok!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan