Vietnam, Ho Chi Minh Stad

BigBenny

Moderator
Forumleiding
Oudgediende
5 jul 2021
769
1.335
63
de Metropool (al de rest is parking)
Het is van voor corona geleden dat ik er was, maar ik heb toen niets opvallends gezien. Het zal er wel zijn, maar is waarschijnlijk wat verborgen. Zelfs de massage-shops waren "netjes" (en prijzig)

In deze internet tijden zijn de dating-apps en de chat-apps (WeChat en Line) zeker ook de moeite van het proberen waard.

Laatst bewerkt:

BigBenny

Moderator
Forumleiding
Oudgediende
5 jul 2021
769
1.335
63
de Metropool (al de rest is parking)
Dat zijn de befaamde (of beruchte) "Hot Toc" (kapperszaken). Denk aan een soort wellness plek maar dan voor mannen. De meeste zijn clean. Je wordt er goed verzorgd maar extras worden er niet aangeboden. Sommigen geven ook massages en meer, zoals HJ en BJ.

Er zijn op het internet lijstjes van terug te vinden, maar ze dateren meestal van vóór corona, dus het is maar de vraag wat er nog van klopt.

SinsOfMyJohnny

Stamgast
Oudgediende
3 jul 2021
499
567
Antwerpen
Ik was in Hanoi en boekte een kamer (ong 4 j geleden). De receptionist vroeg of de kamer bemeubeld moest zijn.
Ik zei "ja natuurlijk", en kreeg er een geplastificeerd A4 'tje aangeboden. Net een menu uit een pittazaak.
Met profielen van dames en hun telefoonnummer. 😊
Ik heb er toen vriendelijk voor bedankt omdat ik dacht later in de stad wel iets te zullen vinden.
Niet dus, prostitutie is er sowieso verboden. Het bestaat wel maar ik had er de tijd niet voor omdat het zo verdoken is.
Ik hoor wel geruchten nu dat men steeds vrijer wordt en meer door de vingers ziet.
Maar volgende keer neem ik een foto van de menu, zeker weten.

Traveling

Wandelaar
12 apr 2022
50
88
Al heel wat jaren geleden in HCMC geweest. Gewoon de straat oplopen en dan komt er vanzelf wel iemand naar je toe. Buitenlander, alleen..... Bracht me netjes naar een bar toe. Wou wel $50 hiervoor hebben. 10 gegeven, pissed off....
Supermagere Vietnamese gehad. Niet erg geweldig geneukt. Beetje gemaakt. Wel lekker veel schaamhaar waar ik op geil.
Conclusie, gewoon de straat op. Wel prijzen, afspraken in de gaten houden.

Pippi Langkous

Stamgast
19 jul 2021
735
1.065
Kijkt iemand van jullie wel is op YT naar LanLan? Die wandelt de avondvierdaagse in verschillende Aziatische landen waaronder V'nam. In die clips kun je zien dat je daar een groezelig hotelkamertje kan huren dat je dan deelt met een jonge meid. Ook moeten er kustplaatsen zijn waar het aan het strand stikt van de visrestaurantjes. In de kamertjes daarachter in die visrestaurantjes worden de lekkerste Vietnamese mosselen aangeboden. ;) Ik zit alleen met die taal. Ik spreek natuurlijk 0,0 Vietnamees en ik weet niet of die DVP's of hun pooiers Engels spreken.

Vanaf Düsseldorf vlieg je goedkoper op Hanoi dan vanuit A'dam of Brussel.

Bob123

Newbie
21 jul 2021
3
26
De spa van het Viên Dông hotel in district 1 is een aanrader voor een massage. Ik was voor een uurtje full body massage een kleine €40 kwijt (400K VND + verplichte tip van 500K VND). Je kunt vooraf en achteraf uitgebreid douchen, en als je wilt zelfs in de sauna gaan zitten. Aantrekkelijkheid van de masseuses is hoog. Bij mij vond er ook PZC plaats, hoewel op internet vaak genoemd wordt dat dit daar niet gebeurt.