Recensie Vikki, Amsterdam 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lonewalker1992

Meubelstuk
Forumpionier
1.035
30/06/21
1.314
34
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2443993-viktoria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze heerlijke Russische dame bezocht nadat ik al een tijdje haar advertentie voorbij zie komen, en qua looks gelukkig niet teleurgesteld!

Vikki is de dame van de "professionele foto's" in haar advertentie. Maar zo naturel in het echt is ze vele male mooier:love:
Ook zijn haar 2 pluspunten puur natuur! Vikki spreekt goed Engels en is lekker fris. Dan haar service, Vikki pijpt heerlijk zonder, en heeft me vervolgens heerlijk klaar gereden. Allemaal op haar initiatief, normaal gesproken bef ik graag vooraf maar nu is het er dus niet van gekomen, want het condoom zat er zo omheen en klom er al op. Zoenen hebben we ook niet gedaan heb het idee dat ze dat niet graag doet al heb ik dat ook niet geprobeerd. Dame gaf me nog een prima massage omdat een 2de rond er niet in zat van mijn kant. Al met al denk ik dat ik haar nog wel een keer ga bezoeken want het is echt een beauty met een prima inzet!
 
Laatst bewerkt:
Maar in totaal toch "maar" 3 sterren? En geen extra's of was ze zo goed dat je er niet aan toe kwam?
Sorry voor al deze vragen, maar ik probeer te bedenken of ik ook een afspraak maak met deze mooie dame.
 
Pzc is een extra die inclusief is dus die nog even voor je ingevuld. Verder is het "maar" 3 sterren algemene beoordeling omdat ik simpelweg niet alles heb ervaren voor bijvoorbeeld 5 sterren. Mede doordat ik zelf het initiatief niet nam, wat mij betreft hoort daar wel beffen en tongzoenen bij vandaar dus "maar" 3 sterren.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2443993-viktoria#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nou deze dame ook bezocht

+ Lekker dame om te zien
+ Big boobs en naturel

Dat wat het wel. Per saldo is dit de 150/u niet waard tenzij je voor een optic fuck gaat met dame met grote borsten. Borsten gevoellig.. beffen mag maar daarbij wordt JIJ aan het werk gezet (WTF? IK betaal niet de dame!).
Algehele houding van de dame was verveeld (sterker nog dat zei ze "its so boring stay in room al day"

nog iets positiefs? Ja met een week gaat ze terug naar huis
 
Wat bedoel je met 'JIJ wordt aan het werk gezet'? Dat is toch logisch als je zelf wil beffen? Of moet ik je opmerking anders interpreteren?
Was haar initiatief nadat ze na 5min pijpen wilde neuken en ik zei "we have an hour no need to rush".
Dus meer categorie "oke I sit on your face.. no baby no 69... no you have to do like this...."

Was er dus na 2min wel klaar mee ook hahaha
 
Ik had donderdag alvast afgesproken voor vrijdagmiddag. Allemaal prima. Maar toen ik gisterochtend bevestigde duurde het eerst heel lang alvorens ik iets hoorde en opeens had ze een afspraak op zelfde tijdstip. Gevraagd of het een uurtje eerder kon maar weer heel lang geen reactie en op laatste moment (toen ik al iets anders had afgesproken), 'you can come now'. Daar was ik sowieso niet ingetrapt. Ze (of booker) accepteerde het wel normaal.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2443993-viktoria#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Het viel me zeer tegen. Ze was niet echt spontaan. Alles voelde plichtmatig dus kan me echt niet vinden in de positieve reacties.
Ze is wel degene van de foto's, maar dan zonder make-up en dus "bijna" onherkenbaar. Ze heeft klein buikje, niet erg, maar wat strakker was mooier geweest. Plus punt zijn zeker haar borsten. Natuurlijk en (redelijk) groot.

Voor mij geen herhaling
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2443993-viktoria#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vikki is een mooie vrouw, maar je moet haar niet treffen aan het eind van een werkperiode in NL. Als ze een maand blijft is ze de eerste twee weken aanzienlijk leuker gezelschap dan de laatste twee weken. Alsof ze dan vermoeid is en er eigenlijk niet zoveel zin meer in heeft. Op zich niet zo vreemd, behalve dat het dan misschien beter is om na twee weken even pauze te nemen.

Foto's zijn vanzelfsprekend wat opgepimpt, maar ze kloppen wel. Forse borsten, mooie ogen en een lieve uitstraling. De sex is op een goede dag gewoon prima en je kunt een aardig fatsoenlijk gesprek met haar voeren.
 
Er staat nu toch een geheel andere "Vikki" met hetzelfde profielnummer, of ben ik nou gek 🤔
Volgens mij gaat het om dezelfde dame maar heeft ze idd geinvesteerd in een nieuwe foto shoot.

Heb haar zelf nog niet bezocht, maar had wel 2 selfies gekregen en dit zou gewoon dezelfde dame kunnen zijn, want kleur ogen en houding van het lichaam komt toch wel erg overeen.
Ik twijfelde ook even, maar volgens mij is het gewoon zelfde tekst, zelfde profiel en idd ook zelfde dame, maar voorzien van nieuwe foto-shoot zoals Sandra GK dat ook wel eens deed.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2443993-viktoria#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
ben een paar maanden geleden bij haar geweest, aardige dame, engels redelijk goed. het is de dame van de photos. natuurlijk minder glamour en zeker een paar kilo erbij? 5 misschien. profielphoto van de whats app komt het meest overeen
ze doet alles wat ze beloofd. tongzoenen, beffen, pzc en intiem met condoom.
verder alles prima maar de vonken vlogen er niet vanaf
 
Ik sluit mij aan bij Christian. Enkele maanden geleden ben ik bij haar geweest in een hotel in Amsterdam. Foto´s kloppen minus de glamour, iets voller maar prima verder. Maar vonken vlogen er niet van af. Komt te zakelijk en gemaakt over. Voor mij was het een besluit te stoppen met Oost-Europese dames die vaak te zakelijk overkomen maar dat is mijn persoonlijke mening.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan