Recensie Vikki, Den Bosch 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pelsim

Wandelaar
37
23/01/23
56
17
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/7049750-vikki
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanmiddag Vikki bezocht.

Jonge meid welke uit Oekraïne komt. Ze blijft maar enkele dagen en is volgens eigen zeggen nieuw in het vak. Na deze paar dagen zou ze ook weer terug gaan naar Oekraïne.

De foto's kloppen wel ook die wat je krijgt doorgestuurd via de app. Contact gaat ook goed en ze wilt graag een foto of videocall vooraf.

Het kwam mij allemaal wat koud over maar dat is in principe niets geks voor een vrouw uit het Oostblok. Ze bood aan om te douchen vooraf en achteraf ook. Werd wat enthousiaster en vroeg naar mijn tattoo maar met het antwoord daarop ging ze vrijwel onmiddellijk over op pijpen. Met schuin hoofd tegen haar wang voornamelijk en alhoewel best wel lekker absoluut niet de beste BJ ever. Denk 2 minuten later de bekende vraag, "sex"??? Nou, nee pijp maar rustig verder. Toen ik wel genoeg had van deze kunsten, zonder woorden het rubber omgekregen en wilde ze op mij gaan zitten. Toch liever missio en terwijl ik in haar gleed, wilde ze wel zoenen maar tongen werd vermeden. Likken aan haar tepel Noo Noo, only touch. Man, jammer want daar had ik toch graag aan willen zuigen. Borsten waren echt netjes. Ze wilde naar doggy maar dat zag ik niet zitten en ben maar gekomen in missio.

Toen maar een praatje aangeknoopt en het is echt een hele lieve en slimme meid. Studeert in haar thuisland en haar Engels is ook prima al denkt ze zelf van niet. Terwijl we praten streelt ze mij over mijn lichaam en lijkt het een beetje alsof je met je vriendinnetje ligt. Nog wat zoentjes her en der en maar gedoucht. De volgende klant zal wel in de buurt zijn geweest want kreeg uiteindelijk het gevoel dat ik ook wel moest gaan.

Misschien dat iemand anders een totaal ander beeld krijgt van haar maar naar mijn mening is dit niet de wereld waarin zij zich zou moeten begeven. Maar ja, ik ben ook maar simpel pelsim.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/7049750-vikki
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb ook een bezoek gebracht aan Vikki.
Ik ben iets minder positief als @Pelsim.

Jammer dat ik dit keer niet eerst naar recensies had gekeken. Had voor een uur afgesproken, na een koele ontvangst gaf ze aan een half uur te kunnen. Op de vraag waarom, zei ze dat ze nog veel te doen had.
Eigenlijk had ik toen al moeten omdraaien.

Tongzoenen deed ze niet, over de app gaf ze aan dat ze beste GFE gaf. Toen ik haar confronteerde over het gesprek wat we hadden gevoerd over mogelijkheden vertelde ze dat ik met een vriendin van haar had gesproken. Borsten mochten alleen aangeraakt worden.

Het is allemaal een beetje kil en plichtmatig. Anderzijds doet ze tijdens het neuken weer wel lekker mee en is ook lekker strak.
Normaal ga ik met respect om met dames en probeer hen ook te laten genieten. Maar na al die kut smoesjes heb ik haar maar kei hard geneukt in missio en doggy.

Met andere woorden, doet zich voor als exclusieve klasse terwijl je een basis service voor terug krijgt die je ook bij de betere raamprostituee krijgt.

Heb haar ook netjes geadviseerd om verder te gaan met haar studie en het vak/hobby dvp over te laten aan anderen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan