Recensie Vikky, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

KapteinRLD

Vaste klant
156
10/10/21
131
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8318076-vikky
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
And we have a new pearl in town! Queen Vikky. GFE+++, super fun and positive personality, the visit was already a success from Hello but of course the rest was also fantastic, cuddling, kissing, sloppy deep blowjob where the balls are also well taken care of, naughty pussy sliding and passionate sex. She'll be around for another 2 weeks, this one is not to be missed. Enjoy!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vikky is een vrolijke Oost Europese die het goed geregeld heeft. Ze ontvangt in een keurig appartement en ik voelde me direct op mijn gemak. Haar foto's kloppen, al is ze in het echt (gelukkig) wat minder plastic. Haar borsten zijn geholpen, maar echt schitterend en zacht. Een beetje vet op de botten, wat haar vooral 'thicc' maakt, heerlijk in mijn ogen. Onderaan heeft ze een mooi bosje haar (verder onder goed geschoren), iets wat je steeds vaker weer zit verschijnen en best geil is.

Het pijpen was geweldig. Ze doet iets met haar tong, waardoor het moeilijk ontkomen is. Heel snel, maar wel met geduld, echt smullen. Het tongzoenen is op zich vol overgave, maar ook daarbij gaat haar tong als een bezetene tekeer. Dat is wat minder prettig en erg onrustig. Geen idee waarom ze dat doet, een beetje klunzig zelfs.
De seks was gewoon goed. Alles - binnen normale grenzen - is toegestaan en de aanblik van haar geile behaarde poes is behoorlijk lust opwekkend. Je merkt wel dat ze niet van de lange sessies is helaas. Op een gegeven moment is het genoeg en wil ze het afronden. Ik kan dat snappen, maar had meer gewild. Pijpend klaarkomen is gelukkig hemels.
Daarna komt de ouwehoer in haar boven. Ze vertelt uitgebreid over haar leven en voor je het weet is de tijd voorbij (ouwe indianentruc natuurlijk). Als ik het goed begrijp zal ze nog even blijven, om daarna pas weer in de zomerperiode terug te komen. Ik ga het dan denk ik nog wel een keer proberen, er zit meer in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan