Recensie Viktoria, Breda (voorheen Voorburg, Den Bosch, Amersfoort, Utrecht, Amstelveen) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileKlaas

Vaste klant
Forumpionier
194
09/07/21
199
41
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/9866608-viktoria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/9866608-viktoria stond nog op mijn to-do list dus gisteren de stoute schoenen aangetrokken en haar geappt voor een date :) Ze reageerde netjes om te vragen voor hoe lang ik wilde en hoe laat.... nou prima een tijd afgesproken en zoals mevrouw graag wilde een ca.30 minuten voor aanvang van de date mijn afspraak bevestigd per app.
Het adres wat ze me had opgegeven was voor mij een nieuwe, wel al vaker langs gereden maar nog niet eerder een wip gemaakt daar? Afijn ik was iets eerder en ze gaf me aan dat het geen punt was, ik kon naar boven komen (ontvangst in een appartement) boven aangekomen, stond Viktoria daar al in de deuropening te wachten!
Nou ze zag er keurig verzorgd uit, niks op aan te merken, maar dacht al wel snel, oh jee, die is een tikkie ouder dan ik zelf had verwacht, ik denk dat ze 50+ is, afijn, richting slaapkamer gelopen, en kreeg de vraag of ik wilde douchen, nou best, even opfrissen voor het feest kon beginnen.. Toen ik uit de badkamer kwam, had ze een leuk setje aan, ik ging op het bed zitten en was nieuwsgierig naar haar borsten, dus maar gelijk de BH uit gedaan, opzich wel leuke tietjes, beetje hangers, cupje C, staat ook op de site en klopt helemaal!
De foto's kloppen ook 100%, in werkelijkheid is het niet iets anders:D Wat me gelijk opviel was dat ze geen tattoo's had, toen ik er naar vroeg, gaf ze me aan daar een hekel aan te hebben, had het idee dat er in haar gezicht wel wat Fillers in zaten, maar goed verder een leuke dame!
Na op het bed te zijn gekropen, begon ze me zachtjes te kussen, om vervolgens ook snel af te dalen naar mijn pik, die al aan het hard worden was...
Nou het pijpen was een beetje apart, ze ging beetje heen en weer met haar mond en tong, maar had dit soort blowjob nog niet eerder meegemaakt, werd er niet echt geil van moet ik zeggen, niet opwindend...:( Vervolgens gingen we over tot de sex, ze kwam heerlijk on top en het ritme zat er al snel in!
Maar toen gaf ze me aan iets moe te worden en wilde een ander standje, nou dan maar missionaris, toen ik daar bovenop lag en mijn pik in haar poesje met klein streepje schaamhaar zag gaan en haar onder me zag liggen, had ik stellig het idee dat ik mijn schoonmoeder lag te neuken:) eigenlijk ben ik daardoor ook klaargekomen, door die gedachte, hahaha, dat gevoel maakte me tot een hoogtepunt, daarna nog even wat gekletst en genoten van een massage, deed ze prima!!
Van het zoenen wat ook bij haar profiel staat, heb ik overigens ook niets gemerkt, maar vond t wel prima zo! Heb me weer aangekleed en afscheid genomen en al met al toch met een goed gevoel weer de auto in gegaan richting huis.
Ze is er nog een weekje en gaat dan naar huis richting Italié :cool: misschien ga ik nog wel es naar haar terug als ze weer in het land is...
 
Ik heb Victoria in Amersfoort bezocht in een mooi appartement. Wat hierboven beschreven staat sluit ik me bij aan. Ze is rustig, ziet er goed uit. De sex is niet heel spannend, pijpen en neuken doet ze goed. Het spat er niet vanaf. Ze lijkt ook wat terughoudend te zijn. Na klaargekomen te zijn aan de praat geraakt met haar. Ga je met haar over kleding praten dan bloeid ze helemaal op. Echt wel een leuk gesprek met haar gehad, maar daar kom je niet alleen voor. Wellicht wanneer je haar vaker bezoekt dat ze wat meer open is. Het was ok. Herhaling weet ik niet zeker.
 
I had a date with this lady in den bosch. Nice appartment near to the train station, paid parking place indeed. She is definitely older than the photos, but cougar and milf are my favourite. The service is standard, she is active before and afterwards. Compared with the price, maybe 3.5 points out of 5.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/9866608-viktoria
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame op leeftijd in Den Bosch bezocht. Afspraak was snel gemaakt en was op een bekende locatie. Na afrekenen even onder de douche waarna ik haar mocht ontdoen van haar jurk. Hierna even lekker staan vrijen waarna Viktoria zittend op het bed mij heerlijk heeft gepijpt.
Een uitgebreide befbeurt kon ze zeer waarderen; enige vreemde was dat haar rechterhand/vuist op een gegeven moment op haar lies en mijn wang zat. Enfin, nog lekker een paar standjes intiem en het was met me gedaan.
Daarna een ontspannen gesprek, douchen en op naar huis. Viktoria voelde goed aan dat ik van de mellow sex ben en daarmee is de kans op herhaling best groot. Dame zit nu in Eindhoven.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/9866608-viktoria
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs Viktoria een bezoekje gebracht. Communicatie vooraf verliep vlot via Whatsapp.

Eens ter plaatse en Viktoria de deur open deed, was er een duidelijk verschil tussen de foto's op haar profiel en de werkelijkheid. Ze zal zo'n 10 jaar ouder zijn alsook een tiental kilootjes zwaarder zijn. Desondanks is ze een verzorgde vrouw.

Eens binnen een snelle douche genomen en mond gespoeld. Na de douche mag je haar helpen uitkleden, beetje knuffelen en kussen waarna ze begint met pijpen. Binnen enkele minuten wilt ze reeds overgaan tot het aandoen van het jasje maar vraag ik haar om nog even verder te pijpen. Nadien verwen ik haar oraal waarbij ik haar met mate kon vingeren. Naarmate ze haar hoogtepunt bereikt, begint ze meer en meer te schokken. Van zodra ze haar hoogtepunt effectief heeft bereikt, vraagt ze onmiddellijk te stoppen met de orale bevrediging wegens heel gevoelig. Hierna wordt het jasje aangedaan en hebben we verschillende klassiekere standjes gedaan. Eens klaargekomen nog snel opgefrist en dan de deur uit.

Viktoria op zich is een vrouw die wel graag praat als je haar met respect behandelt en communiceert. Dus voor diegenen die een GFE gevoel willen, zal Viktoria een goede match zijn als je haar ook zo behandeld. Ikzelf ben niet zo'n prater en aanschouw alles meer transactioneel.

Aangezien ik een 44-jarige dame had verwacht zoals haar profiel opgaf waarbij de werkelijkheid eerder 50 à 55 jaar is met ook een tien kilootjes extra, was er toch wel een teleurstelling ondanks ze zeker de moeite deed om mij een GFE gevoel te geven. Echter is er voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan